[Audio] Micke - Retsticka me Kungen [MickeProdd]
Hej hej, Har en polare som är rätt ny inom Hiphop och han frågade mig om jag ville göra en låt med han, och visst gör man väl en liten låt med sin polare :P Även jag som står för beatet. Osamplat!. INGET SERIÖST, men blev rätt nöjda med resultatet.
Vers:1 Micke Reff: Micke Vers:2 Kungen
Mixx: Micke Beat: Mickeprodd
Här hittar ni låten på Myspace ;
Myspace.Com
Och här har ni låten för nerladdning ;
Retsticka.Mp3
Och här kommer texten oxå för jag märkte att accapellan kan vara aningen låg!.
vers ; 1 Micke
när jag va liten va ja, galen som fan! pumpa, hagel mot folk när ja, tog mig fram, ey men vem är han som bara står där, sopan dags att reta upp han, skratta, slå han peka fingret, mannen ville du brå-ka? hinkar bensinen i påsar, för ja tål allt när jag va liten va ja kungen på skolan kalla mig po-larn, inte den som golar på rasten drack ja på spriten, åh tände jollar flumma hela tiden, åh hängde runt med stollar jag va galen, elda saker med min tändsticka ja var en pyroman, och kanske lite retsticka, sjung
reff ; Micke
vi lever livet, som en retsticka, ja de va så dom sa, oh jag lovar far att jag skulle vara snäll men jag kunde inte hålla mig i styr, flippa ut som barn
vers ; 2 Kungen
jag va alltid flippad en riktig retsticka läraren försökte men jag vägrade att lyssna vände alltid bänken i rummet ifrån tavlan pratade om att fröken säkert var inavlad,Yippie folk dem blev sura och jag njöt av hatet, hatet dem kollade dumt men då smaka maten Mm jag smäller igen dörren för jag vill du ska få ont när du sätter dej drar jag undan din stol, AOOOH sitter på ditt dagis berättar för barnen om domedagen att det finns ingen tomte ni får ett jävla jobb jag bara skrattar åt er kungen är på micen fast utan sina fel, fel'
reff ;
Micke From Mother Fuckin Miilk
|