I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2 världar - 3 nya låtar

Vår Hiphop - Audio & Video

2009-07-26 14:47

2 världar - 3 nya låtar

Länk till http://www.myspace.com/2varldarmusic

3 nya låtar

Sista biran
När du kommer hem
Vart är du

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-07-26 14:51
Först? :)

Riktigt jävla tungt. Finns inget negativt.
Låter riktigt bra som alltid.
Peace / Klonkiz ;>
Tänk på vad du säger, så du inte säger vad du tänker.

2009-07-26 16:07
Riktigt jävla tunga inget fel på dem förutom att en download mp3 hade varit nice :)

Undrar också på hemsidan finns de äldre låtar, men tror det är ett as gammalt mixtape som inte finns där. Antingen är det ett mixtape eller drygt 10-20 låtar som är från c-us tiden back in -05-06?

Skulle vara nice om dessa kunde komma upp för det bringer fina minnen.
The thing is, we cant separate our feelings..

2009-07-26 17:04
refrängen på första låten känns ju som man kunnat göra bättre eller?
www.myspace.com/naturmusic

2009-07-26 21:17
Sheat Mayn! Låten När du kommer hem Är lätt den skönaste ja hört med dej. Värkligen djup text , känner igen mig i den värkligen.. hur hårt de känns... Sjukt tungt beat oxå. Finns inget o klaga på.. Reffen var niice oxå.. Bra jobbat..... Peyz!
..::Only Gud Can Judge Me ::..

2009-07-26 21:57
fyhelvete va skön När du kommer hem eller vad den heter va fyhelvete, synd bara att killen i reffen paja det .. han coffe eller något, fett jävla synd .. hade nog utan krydd droppat de 10x bättre haha blir så cp när ja hör sån skön låt sen kmr ngt som pajjar

sista biran, sam vet vad jag tkr den e groooov fetaste reffen oxå

låten längst ner har jag inte hört än för du har sån klickskydd på din space ju?

keep it up, men synd det med han coffé ..

bless, marius