N.M.E - På andra sidan (Ft.Marius)
Sho, Hookade en refräng till NME's personliga låt om hans syster som gick bort.. blev fett berörd när han ville ja skulle hooka, ja menar de är en ära att få vara med i en sån personlig låt.. R.I.P beklagar sorgen.. Här kommer låten så ni kan ladda ner;http://www.speedyshare.com/936501568.html
beklagar mannen! /: fin låt
Thx mhhk va ett tag sen men aldrig skrivit om det så tog tag i det .. Sen tycker jag de va ganska segt här inne!
www.myspace.com/nMeMuzic D Dominus Up In This Slyna !
riktigt rörande track .. grymt
Vice Versa!
Tackar XL =)
beklagar händelsen broder . Ska spana så fort jag kommer hem !
Vilken Sorligt & Bra låt! Tycker synd om vad som har hänt med din syster. :( R.I.P
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
vet inte riktigt vad man ska kommentera på sånna här låtar men i feel ya. bless stay up son
mhm
Sjukt skön låt.. acapellan skulle kunna höjas lite tycker jag, eller så är mina phones fucked up, hur som helst så är låten bra... RIP
Riktigt bra, håller med alla andra här, hon hör den säkert & är stolt över dig!. Riktigt najs, men äre bara jag som tycker du låter lite som en mindre "nille" i denna låt. hehe :) men men, riktigt bra gjort, bra text osv. keep it up!
Tänk på vad du säger, så du inte säger vad du tänker.
Ah jag tycker inte det men jag vet inte vem nille är så :P Tack allihoppa fett kul att höra =) Keep it commin´ !!
Promotor
2009-07-25 22:40
Texten, flytet, rösten, beatet! Allt var riktigt bra!! Refrängen var riktigt passande och det finns ingenting att klaga på i denna låten! Skulle din syster höra denna så skulle hon bli riktigt stolt över dig! pz
Moderator
2009-07-26 00:03
Riktigt fin låt! Man känner att den är personlig och du gör det så jävla bra, Marius kommer och lägger en riktigt fin hook också!
time isn't wasted when you're getting wasted .
riktigt bra mannen! :) fin låt. hon ler åt dig från himmelen! keep it up!
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89
Sjukt bra låt helt fantastisk bra. Du är grym pås venska med, grymt rörande finner inte ord. Reffen var också säker.
Geni
brukar ej kommentera låtar men kunde ej låta bli för tyckte den va fett bra fett av dig marius haha när fan börja du sjunga så här haha de va fett broder =)
Riktigt bra låt n.m.e, beklagar sorgen :( märks verkligen att du menar allt du säger i låten !
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Kul att folk gilla , fortsätt lyssna på låten den är värd all kärlek som möjligt, som jag sa.. R.I.P Bless , M
mixen var inte den bästan fan drar ner på låten, texten på verserna är tunga som fan gillar reffen som med! i got you homie memeber! Rip! bara kärlek här hojta på mig så ses vi snart bro /Ä
Beklagar sorgen.. Fick rysningar i hela kroppen när jag hörde den. Riktigt bra.R.I.P
grymt bra låt killar texten, flowet, refrängen! Beklagar sorgen..! :/ marius la reffen grymt bra, du borde göra mer sånt här ;)
music is my passion & my only desire
fin låt beklagar, diggar din röst som fan man känner smärtan. Rip.
www.myspace.com/jonis016
Först så vill jag bara säga beklagar sorgen.N.M.E : När du kör på svenska tycker de låter lika bra som på engelska bra text o flowmarius : bra som fan tight. flow o text Bless. vigg-E
www.youtube.com/viggemusic
N.M.E - Kul och höra nåt på svenska från dig, låter riktigt bra :) Marius - Grymt bra, sitter redan och sjunger med på reffen. Riktigt fint :)Vila i frid!
Tack så mycket alla =)
asfin låt, beklagar sorgen.
Graffare
2009-07-26 21:43
Yeah whatever... rot in pieces.
-
thx igen folks, fler kommentarer.. låten är värd så mkt löv som möjligt..
fick låten av min tös på msn ... Sjuukt fin låt! jävligt bra lagt av dig NME!
bla.
Tack alla soft att höra bara en negativ men who gives a fuck ha =)
Diggar inte NME pga Beef med min bästa vän pinter, men måste säga man du gjorde det riktigt bra, och beklagar sorgen.. pejjzz <3 Marius med du vet jag älskar alla dina låtar:P
Shoo i stugan Antääh här, ärliga kommentarer är respektabla www.AnteeMuzic.inc.se
Diggar inte NME pga Beef med min bästa vän pinter, men måste säga man du gjorde det riktigt bra, och beklagar sorgen.. pejjzz <3 Marius med du vet jag älskar alla dina låtar:P HAHA så jävla omoget att inte gilla en artist för att ens kompis inte gör de?!
precis som jag skulle hata ängalik eller XL bara för dom hade beef? visst ingen av dem är precis vän till mig, men tror knappast de skulle göra ngn skillnad.
båda gör sin sak, och dom gör det bra. det är de som räknas.
ÖPP!
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89
Det är väl min ensak vad jag ska tycka om en artist ellerhur? Jag sa låten va bra och han är duktig det är han, men gillar inte han bara :S! ta det i GB här ska va kritik. UPP!!
Shoo i stugan Antääh här, ärliga kommentarer är respektabla www.AnteeMuzic.inc.se
Tack Antääh ja fattar va du menar!
haha lugnt.. pejz
Kom igen folks, detta är nice varför gå miste om skön och välgjorda verser från NME? KOM IGEN..
Feeet låt! Soft refräng med.
först o främst... Marius Tight!!! Sen så måste jag säga att jag gillar verkligen inte N.M.E. MEEEEEEEEEEEN! i denna låten va han faktiskt riktigt bra... så ait upp med denna! beklagar sorgen......!
http://www.facebook.com/pages/Inga-Gr%C3%A4nser/102563323185335
Beklagar sorgen man. Inte för att vara sån som pinter bruka jag inte gilla det n.M.e droppar men denna var helt okej tappa takten lite då och då i första versen men annars var låten super grym. Big up till er båda! marius du borde sjunga i reffar oftare riktigt tungt av dej. Där har ni ärlig åsikt pz :)
tragiskt, be strong filip! fett fett av er båda.
Stay strong
skit tung track, RIP ;/
Splaaaaaash www.myspace.com/victorymusic1
åh fick rysningar av denna låten, helt sjukt bra. beklagar sorgen!
DEN ÄR FEEET du ska få en bättre kommentar när jag är nykter den har spelats hela kvällen!
Det här är mitt liv MIN dagbok, jag lyssnar på er skit och hör minst en grej som jag gjort! Ni snackar skit på beat, vi gör Logik musik!
hmm länken funkar ej för mig,
fiiint låt mannar! har inte hört dig på svenska innan N.m.e men de lät braa ! Upp för denna folks´! Bless!
http://www.myspace.com/toniangelo026
Sjuk fin låt Filip . Beklagar sorgen som fan R.I.P
Tack till er som gilla, fler kommentarer tack =) M.
Tack för alla kommentarer as kul o höra !
uppar en sista gång !!!
Kan inte göra mer än att bli rörd asså... Detta va nog de bästa ja höt från er båda två. Bara ja som tycker att nme låter lite som promoe? aja. Riktitgt fin text från båda. Flowet sitter tight som tights. Riktigt fin låt! NME - Riktigt fint röst läge, sjukt fin text å flowet bara flyter på. Perfekt enligt mig. Marius - Riktigt fin reff, man hör att du e berörd å de lägger till de lilla extra. 15/10 från mig! denna toppa de mesta på whoa!
Joshan-NoBrainProductions-Joshan-HomeRecStudios.