I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Ny audio] Sleez & Reflex´n Trickz - Väcker texterna till liv.mp3

Vår Hiphop - Audio & Video

2009-07-24 11:19

[Ny audio] Sleez & Reflex´n Trickz - Väcker texterna till liv.mp3

här är en ny, som har legat på datorn nu en vecka för jag inte vetat om jag ville ha med den på nästa mixtape eller inte.. så, här släpper jag den, bara för att jag vet att reflex kan gör bättre än såhär.. men är sjukt nöjd med låten rakt igenom! länge sen jag släppte något fresh ändå! njuuut och spriiiid ..

Länk till http://www.myspace.com/sleezmusik

Ge oss feedback Folks!
Kärlek / PH

Södra Sidan , ÄR NI MEEED!!!!!!

2009-07-24 17:57
Först!
Fick äran att höra den först på msn, lika som jag sa då, låten är feeeeet, speciellt mixen, du mixar bara bättre och bättre phille:P...
RNT, kickar fett, fett länge sen man hörde nåt av han, kul att höra er ihop igen
hoppas walle hoppar med oxå, så södra sidan är back in buissnes:D

btw, klockren låt:D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-07-25 21:03
tacktack man .. kul att höra ! fler?

2009-07-25 21:18
Reflex är tillbaks!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-07-26 03:20
Som du vet har jag aldrig varit ditt största fan sleezy, men gick in i tråden för jag va lite sugen på höra reflex vers mest om jag ska va ärlig, men vi kommer dit.

beatet va ganska skönt mörkt och det gillade jag.
Sleez vers: lessen, men ja diggade inte, vet inte om det är mixen eller om jag har dålig hörsel, men tycker man hör alldeles för otydligt vad du säger stundtals (och de va ingen diss angående din dialekt), hade hoppats på en utveckling från din sida som jag inte fick här, men jag har däremot hört nåt spår som du va med på med nån soft tjej på hooken, där jag tyckte du la de bättre än i denna låten, så med andra ord kan du nog bättre än denna typ?

hooken tyckte jag inte om alls, lät för tunn och intetsägande, men de kan bero på att jag uppskattar en svängig catchy hook (no homo, i just do) så på denna kunde ni gott presterat bättre.

reflex n tricks: naaah, gillade inte heller, du är inte dålig egentligen, men låter lite som en sämre tay tay ?! inget ja höjde ögonbrynen för som sagt.

nu blev de ett ganska negativt inlägg här, hoppas du inte tar de personligt sleezy, eftersom det är just jag som skrev, med tanke på gamla beefs å så, men bättre att jag skriver vad jag tycker än propsar falskt, right?

frid
Detta är min forumsignatur

2009-07-26 12:58
tyckte det var riktigt tungt lagt, som vanligt!
peace
1338 one step over

2009-07-26 21:20
tacktack!

lex: jag förvänta mig ju dock inte att se dig här inne, men tack iaf.. kritik ska vara ärlig, annars kan man lika bra skita i att komentera!

UPP!

2009-08-02 03:18
komigen nu whoa , sov inte på detta!!! FLER?!

2009-08-04 12:00
inga fler ? komigen nu ..