Som du vet har jag aldrig varit ditt största fan sleezy, men gick in i tråden för jag va lite sugen på höra reflex vers mest om jag ska va ärlig, men vi kommer dit. beatet va ganska skönt mörkt och det gillade jag. Sleez vers: lessen, men ja diggade inte, vet inte om det är mixen eller om jag har dålig hörsel, men tycker man hör alldeles för otydligt vad du säger stundtals (och de va ingen diss angående din dialekt), hade hoppats på en utveckling från din sida som jag inte fick här, men jag har däremot hört nåt spår som du va med på med nån soft tjej på hooken, där jag tyckte du la de bättre än i denna låten, så med andra ord kan du nog bättre än denna typ? hooken tyckte jag inte om alls, lät för tunn och intetsägande, men de kan bero på att jag uppskattar en svängig catchy hook (no homo, i just do) så på denna kunde ni gott presterat bättre. reflex n tricks: naaah, gillade inte heller, du är inte dålig egentligen, men låter lite som en sämre tay tay ?! inget ja höjde ögonbrynen för som sagt. nu blev de ett ganska negativt inlägg här, hoppas du inte tar de personligt sleezy, eftersom det är just jag som skrev, med tanke på gamla beefs å så, men bättre att jag skriver vad jag tycker än propsar falskt, right? frid
Detta är min forumsignatur