Dalle - rensar blocket
Tjah whoa blev nyss klar med en liten session , med ganska blandat text , tog nämligen små texter jag skrivit och satt ihop :)
Länk till http://www.speedyshare.com/468457717.html
Text regnet bara faller ner utan för mitt fönster // klockan går så sakta det är lätt att man glömmer// ja men det är sommarn nu efter regnet kommer solen// nån som ska med jag tänker tagga ut//
Kanske inte flowet sitter men det får komma med tiden// som allt annat gör när man är kastad och uppriven// tack till dom som fortfarande finns där// jag hade inte stått här idag utan er //
jag är inte främmande med att folk kommer hata// men få höra dig på micken eller kan du bara prata?// mycke snack men lite jävla verkstad// killen haffa keps , vipps nu är han värsta gangsta//
haha ni är så jävla patetisk // hade jag inte mognat hade ni åkt på fet diss// men vad fan ni får tycka vad ni vill// men få höra vad ni tycker jag kanske bjuder till//
2 lev varje dag som det vore din sissta// sitt inte inne du vet inte vad du missar// men visst det kommer dagar du känner inte för att göra nått// ryck upp dig kompis jag bjuder dig på något gott//
Man har inte levt livet om man inte sett båda sidor// av livet det river det svider // men kämpa på efter regnet kommer solen// det kan ta ett tag men jag lovar det stämmer//
vänder mitt papper och texten går vidare// du kommer hitta kärlek jag ska få dig att skina brä// trots att du är ensam det finns alltid nån för dig// du kommer väll ihåg hur jag hadde det och hur jag kände mig//
men den 8 mars kom ett ljus i mitt liv// så klart ville någon sabba och började snacka skit// men tack att du litade på mig och inte lyssnade på rykten// säg att vi passa dåligt vi skiter i vad ni tycker//
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|