[Audio] Micke - Vem.mp3 [Session]
Yeah. Roade mig lite för ett tag sen. här är resultatet!
Micke - Vem.Mp3
Och här är Lyricen oxå!
Vem e han? Ve vem, Vem e han? Skit i namn, Vill bara knulla dig, Dumpa dig ensam och kall- Vem e han? Ve vem, Vem e han? Skit i namn, För jag vill bara ha dig för en natt-
Jag svär att jag knullar dig hårt som i hårdporr Åh ingen kan sätta stopp, För mitt enorma stånd Sväller som en ballong, Så klart att det gör ont Sluta skrik subba, För de skränar här i mina öron Du ska stå i doggystyle, Åh titta ut igenom fönstret Åh vara blöt som en simhall, Buga och suga min kuk i sömmnen Du ska vara redo, För att få kuken i röven Och stöna så du stör grannen bakom dörren Jag vill inte ha din pappas samtycke- Vill inte heller behålla dig som ett smycke Kommer inte få min hemnyckel Gumman, lyssna, Det är såhär jag tycker Du är en bra tjej, Men du är inte för mig Värd mycket För efter jag har testad dig, Är du bara en rostig cykel Färdig för skroten, Dags då för något nytt sen Har inga känslor för dig, Bara ute efter sexet Så stick nu härifrån, Innan jag får flippet
Vem e han? Ve vem, Vem e han? Skit i namn, Vill bara knulla dig, Dumpa dig ensam och kall- Vem e han? Ve vem, Vem e han? Skit i namn, För jag vill bara ha dig för en natt-
Micke From Mother Fuckin Miilk
|