I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Audio] Helno - Day 5 (Lark on my go-kart)

Vår Hiphop - Audio & Video

2009-07-19 21:09

[Audio] Helno - Day 5 (Lark on my go-kart)

Femte dagen är kommen!

Testar skriva ut orginaltiteln på instrumentalen så kanske vi kan dra lite fler lyssnare!

Som sagt, denna dagen är det över Asher Roth - Lark on my go-kart Helno gör sin grej!

Helno - Day 5 DOWNLOAD

Hojta på Helnos MySpace!

I got more kicks than Jackie Chan.

2009-07-19 21:20
lookin good!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-07-20 00:23
Where's the hype!

2009-07-20 01:23
Så soft, you GOTTA love that laidback shiet!
Helno är mycket mycket intressant i mina öron och jag talar nog för fler än mej när jag säger att jag vill höra mer.

Big up

Over And Out.
Moderator

2009-07-20 01:44
Beatet har jag alltid gillat liksom, mfs kicka på det för ett tag sen har jag för mig. Rappen är soft som vanligt, bättre än gårdagen iallafall! Fattar inte att detta inte hypas mer? ;o
time isn't wasted when you're getting wasted .

2009-07-20 03:12

Beatet har jag alltid gillat liksom, mfs kicka på det för ett tag sen har jag för mig. Rappen är soft som vanligt, bättre än gårdagen iallafall! Fattar inte att detta inte hypas mer? ;o

Det här är whoa...

fet låt förövrigt! du gör en aldrig besviken

keep it up!

2009-07-20 12:25
Jävligt fett att ni tycker Helno är en mycket intressant rappare, mer än bara "det är fett".
Big up till er!

2009-07-20 13:02
Heavy shit!
Producent

2009-07-20 13:52
det är all good.

helno visar vart skåpet ska stå med rappen.

2009-07-20 14:17
Damn mannen du är sjukt grym du kan din sak går inte att tveka på den saken riktigt galet tugnt du tar hiphopen till liv igen !:D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-07-20 14:25
Tusen tack allesammans, spana även in Helnos freestyle på MBFIMG och lämna en comment även där! :)

2009-07-20 14:26
helno, du håller det äkta,du kan köra typ alla genre inom hiphop, skulle gärna vilja höra dig på nå mer rock/soul beat nångång, det skulle vara fett

denna dag blev jag riktigt nöjd, lät så himla smooth genom hela tracken!

kom igen whoa! give him some respect!
Follow me at:
myspace.com/krilloboi
twitter.com/krilloboi

2009-07-20 15:23
Skönaste låten hittills. Lite oväntat att han skulle göra en såpass avslappnad/lugn låt, men det är ju det fina med Helno. Han varierar och testar olika stilar. Brukar oftast gilla låtar med mer fart i men Helno gjorde faktiskt detta jävligt bra. Det lät skönt när han småsjung lite emellanåt, det där "Kings in town, so you better lock em down".

Det enda jag inte riktigt gillar i den är när det är gjort så man inte hör ordentligt vid ett ställe, "makin you feel like you're above all these .....". Förstår du? Men det är bara en liten sak och påverkar inte omdömet.

Beatet är skönt och passar bra till Helno. Tycker som krylleh-B att det skulle vara intressant att höra Helno på ett rockbeat faktiskt. Känns som att han skulle göra det väldigt bra på ett sådant.

Jobbar Helno med något lite "större projekt" eller något förresten? Som någon skiva eller dylikt?
Wazaaaa

2009-07-20 15:34
Vet inte hur mycket man får skriva i sin egna tråd så hoppas ingen mod lackar nu! :)

Chub Kul som fan att läsa dina åsikter!
Ja, detta är ett litet sidoprojekt vid sidan av de riktiga låtarna.
Vi arbetar på en radiosingel med ett större producentteam härifrån Sverige, tyvärr är det lite hysh-hysh om detta så jag får inte säga allt för mycket förutom att förmodligen kommer Helnos musik höras både här & där inom en närmare framtid!

En streetvideo är även inspelad tillsammans med Norges stolthet SlinCraze som kommer släppas snart på youtube, mer om detta kommer ni få snart!

2009-07-20 15:45
HitEm Movement : Kul att hör att något är på gång nu! Väldigt kul att höra, Ser fram emot videon och Radiosingeln! Jag håller mina ögon öppna för dig helno! Keep it going!
Follow me at:
myspace.com/krilloboi
twitter.com/krilloboi

2009-07-20 20:45
krylleh Yes, vi håller er uppdaterade så fort nåt händer:)!

2009-07-20 20:57
Skön låt, du gör bra ifrån dig som vanligt. Gillar det.

2009-07-20 21:10
så grym

Producent

2009-07-21 15:59
Upp!
beatguru
Sångare

2009-07-21 16:15
haha fick en Cypresshill känsla över de här :P Fett niice helno. Väntar på att höra dig på radio/ mtv. Keep it flowing man!
Joshan-NoBrainProductions-Joshan-HomeRecStudios.