Jungsub - Ångrar Allt (Ny Version)
yes, skrev om låten lite, skrev dit reff och vers 2
kan tillägga att jag aldrig sjunger, så klaga inte att det kåter falskt :p
Länk till http://www.speedyshare.com/629383186.html
vers 1 Ett maskrosbarn som står kvar på botten Han står där på kanten - men saknar hoppet De är mig själv jag snackar om, kan ni fatta hur jag mår Sitter och gråter, häver salt i gamla sår! Kalle Malmström, jag är fjorton år Får inga svar på ropen men jag ropar på! Ska jag vara ärlig så finns det inget ljus Livet är en lek men min lek är inte kul! Det är sinnessjukt - att vara deprimerad Det är en människas rätt att bli respekterad! Bara skiter i allt och det känns så bra Finns många runt omkring som säger "Ghettobarn" Men insidan är skit och den är patetisk Ska träna min själ tills min själ blir atletisk! Fatta att jag kämpar för att hålla mig stark För allt skit som hänt, ja då ångrar jag allt!
ref x2 Jag känner själen splittras så jag springer Tar en paus vid horisonten - det finns många minnen Det är klart jag börjar gråta när jag tänker på mitt inre!
vers 2 Ärligt talat jag känner mig svag Det är fan lika mörkt, alla nätter som dag! Seriöst nu, vi kan börja med bakgrunden Växte upp i villa, låg ensam i barnrummet Skaffa' många polare, vill inte va själv Men nu är det längesen som jag ringde en vän! Saknar min bror, eller, ingen blodsbror Ångrar allt, vill ha mycket ogjort Vill hänga med vänner, känna en glädje Kämpar förgäves, vill bli älskad av världen Men, ingen vill älska mig Ingen vill älska mig, alla vill lämna mig Låter fett patetisk, men jag måste få allt sagt Säger en gång till - ja jag ångrar allt!(allt) Så jag greppar tag i den inre själen För att nån gång ta mig ur detta vinterväder!
ref x2 Jag känner själen splittras så jag springer Tar en paus vid horisonten - det finns många minnen Det är klart jag börjar gråta när jag tänker på mitt inre!
Kommentera duktigt nu :)
Länk till http://www.speedyshare.com/629383186.html
www.znapmusic.com/jungsub - checka!
|