Macke & Änglalik - Utan dig
Lite nytt från oss till då!
vers 1: Macke Refräng : Macke&Änglalik Vers 2: Änglalik
Jag är ingen sångfågel direkt hehe, så reffen fick bli som den blev :).
Mixx : Jag
Låten: Länk till http://www.speedyshare.com/796154149.html
Lyrik:
Macke
De känns som hjärtat blivit överflödigt av känslor för när jag inte är med dig,finns tankar om döden istället och när jag sitter o röker på kvällen, försöker jag hellre tänka på annat som får mig att stöta bort hjälpen
Oftast när jag sitter här o gråter i min ensamhet tänker jag på minnen o stunder, vill inte lämna det men allt förändrades, vi slutade att träffas ville inte se de där som faktiskt kunde hända
Du är min älskade, som fyller mina andetag och vill du vara min, ska jag ge dig allt jag har och allt jag har, är min kärlek nu och för alltid så sluta tveka nu, låt oss bilda vägen till vår framtid
Mitt hjärta det är tomt, jag är ingenting här utan dig o vill du inte ha mig, kan du lika gärna skjuta mig Så ta nu min hand, låt mig vara din för evigt Låt oss kämpa på, för nu har vi vind i segeln
Hook: Du är min ängel från ovan som finns i mina tankar varje gång jag ska sova och Jag är ingenting när jag är utan dig o vill du inte ha mig kan du faktiskt lika gärna skjuta mig x2
Änglalik:
varje gång som jag är ensam med min penna så finns du i hjärtat vill inte ens testa att börja tänka för då kommer allt tillbaks och rader blir en kärlekssång som jag dedikerar nu ännu en gång till någon som.. sårat mig totalt, brutalt, verbalt så vad ska jag göra när inget av de vi hade finns kvar jag såra dig, du såra mig berätta vad som hände sen du försvann med han ja en gång kallade för min bästavän så nu är allting slut ångrar att vi nånsin träffats ångrar att jag nånsin kämpat inga mer tårar ska fällas tar avstånd från kärlek lägger mig nog hellre ner o dör vill inte ens försöka mer för mig så är du redan död en iskall tjej, du var helvetets drottning ..och du sårar mig och du tycker det är konstigt att jag är arg till graven sluter sig sluter sig jag kan klara mitt liv bättre utan dig hey!
Http://www.soundcloud.com/MackeMaple <--
|