An2n & Affe - Tack till alla er! *Ny Låt!
Så whoa nu kan ni andas ut sista låten från An2n och affe är levererad! I denna tråd kan dom som kommer lyssna på den lägga en komentar . alla som tänkte spotta hat eller läga sin helt onödiga åsikt redan nu lämmna. vi lägger upp den här för att dom som vill lyssna ska lyssna inte ni anda (ingen tvingade er) så den som droppa sånna komentare gjorde bort sig innan den skrev!:) nedladdning på: http://thomas.itdrift.org/an2n.php & youtube: http://www.youtube.com/watch?v=SGWDaK3zVGI
se världen med nån annans ögon..hälst en blinds då blir inte förändringen så stor
Trevligt att ni släpper något nytt tillsammans gubbar. Varför den sista? Anton, har du inte släppt låtar på senare dar? Ni la ribban högt i den här låten, ni har utvecklats grymt! Tummen upp Robie.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Bra låt helt klart. Tycker dock det är synd ni lägger av, ni har alltid varit där och kommit fram då och då, you know.
Producent
2009-07-11 21:03
som linje12 sa , utvecklas galet
:)
STOOOR utveckling blir nästan tårögd av att ni slutar, fett som fan, lycka till frammåt (y)
*ERROR*
synd att de är den sista, men den e grymm.
Visdoms ord från Markulin:
Varför skulle jag dela med mig av min visdom när jag vet att du ändå inte förstår?
fan va tråkigt att ni slutar :/ ni som fick mig börja lyssna på svensk hiphop på riktigt.. trååkigt som fan detta. men låten var bra :)
damn, låter som en dålig version på Lorentz & M.Sakarias (då är man dålig, om man är sämre än dem). nu kommer alla tjafsa for att jag kritisera, men jag skiter i de. va tvungen eftersom alla whoa verkar va allmänt hjärndöda (och döva).
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Vad fan ni kan ju inte lägga av! Diggades helt av :D
Word på FreddeE, vad är det med alla och denna hemska technorap?
technorap är galet bra , behöver inte bara va samma gammla skit rap , det är tråkigt skit alla gör de diggar Lorentz & M.Sakarias dom gör sin grej. fet låt föresten
Moderator
2009-07-12 02:30
Tycker väl låten var okej! Synd att ni slutar, är det helt stopp med musiken från dig An2n nu? Tråkigt som faen faktiskt,
time isn't wasted when you're getting wasted .
detta var okej :)
Hör av dig om du vill få sin singel/skiva på Spotify!
den var soft som fan =) varför ska ni lägga av ? peace
Det är väl det bästa man hört med dig an2n men affe har aldrig riktigt slagit in hårt på mig men fan, najs "hejdå låt" ska inte ljuga du an2n som fick mig att börja lyssna på hiphop.
Stay strong
helt okej men får säga det samma an2n som fick mig att börja lyssna från början
synd att ni lägger av..
i'm just a secret
Sinnessjukt bra text! Jävlar vad jag & mina poolare har pumpat era låtar på fester.. Synd att ni lägger av, hoppas ni fortsätter på eget håll iaf och kanske gästar varandra nån gng, hade varit fett! Bless / W
Fett nice :) diggade mest affe men anton va också fett
All support uppskattas /// Elaz
Denna diggades! Fan att ni måste sluta :( Ni fick mig att lyssna på Svensk rap faktiskt. Skulle sitta fint om nån kunde lägga upp alla låtar på en torrent fil, så man kan tanka hem alla låtar från er! Peayz!
Jag behöver inga vapen, mina ord dödar!
synd att ni ska sluta. ni hade väl precis börjat göra låtar tillsammans igen ?
Som andra sa så vart det ni som gjorde att man började lyssna på svensk hiphop. Och eftersom jag är så nyfiken av mig så måste jag fråga: Varför slutar ni? Förstår om ni inte har lust o ta det här, men att fråga kostar ju inget =)
"Ni som gjorde så vi börja lyssna på hiphop" skriver en hel del freaks.. HJÄLP.. personligen så var det nog N.W.A eller något annat kvalitativt som fick mina ögon öppna för musiken.. kanske var det Wu-Tang.. Jag applåderar erat avslut och känner mig riktigt nöjd att man kmr slippa er i framtiden :) Stort Tack Michael :)
freaks? dom kanske tycker du är ett freak som inte håller med. skärp dig!
i'm just a secret
Hiphop eller ej, det är en viss känsla av nostalgi som träder fram när man lyssnar på den här. Tack.
_Ak4 freaks? tror du är avundsjuk bara för ingen har sagt att dom börja lyssna på hiphop för att dom hört dina låtar..
Jag vet inte vart *hiphop* har tagit vägen, det här är inte riktigt hiphop tkr jag, för mkt techno, men låter bra, men det här är inte riktigt rap. peace //Daniiboy
När killar pratar snusk till tjejer är de sexuella trakasserier, när tjejer pratar snusk till killar är de 19.90kr/min
Ni var med då ja börja rappa men jag har aldrig fastnat för er :P Ni har blivit bättre särskillt Affe :) aja inte mkt mer att säga om er boys, kommer la fortfarande höra några av era låtar på någon fjortis mobil ;) paaayys
Moderator
2009-07-13 01:28
Får väl erkänna att det var ni som fick mig att börja lyssna på Svensk hiphop. Pumpat era låtar enda sen dess typ, kanske inte så mycket i slutet men alltid varit sjukt bra enligt mig. Ni som förde in mig på svensk musik som sagt. Men kan du berätta varför ni slutar?
time isn't wasted when you're getting wasted .
NU GER DU FAN I ATT TA TAG I MICKEN I ANTON! ska bli gött och slippa er kram kewd :)
Ni säger HERREGUD jag säger HERREKEWDAH!
den här låten är inte hiphop
mhhk Nej men jag är nog garanterat lite äldre än du.. och lyssnade på hiphop innan ens internet var något var 10:e svensk ens hade prövat på så.. Jag är helt enkelt av en tid innan "varje snubbe på scenen kalla sig Emcee"
Producent
2009-07-13 13:09
bara jag som hellre klagar på första inläggets stavning än på låten? för låten var faktiskt bättre än stavningen, och då tycker jag låten var riktigt, riktigt, riktigt ... dålig.
YMCA-mode på de här killarna. Extremt dålig musik tycker jag, men jag hatar ju schlager.
Unionen är namnet, mannen! http://myspace.com/unionen
Producent
2009-07-13 13:17
Extremt dålig musik tycker jag, men jag hatar ju schlager. (jag tänker inte skriva word, eller "hahaha"... utan jag låter citatet tala för sig själv)
Bra gjort ! Många säger att det inte är hiphop, men det är det.. Men det kan man tjafsa mkt om, för det är olika i var och ens öron .. Men en sak e jävligt säker, och det är att det är MUSIK! Bra sådan också ! Tummen upp, och synd att ni splittras (?igen?). för mkt bra musik har ni skapat ihop .. Lycka till i framtiden !
Education is an admirable thing. But it is well to remember from time to time, that nothing that is worth knowing, can be taught.
Detta var SJUKT grabbar! Älskar låten... Men, som jag förstod det så ska ni lägga ner? :(
Jävligt synd, har lyssnat på er i flera år och har nog alla låtar med er och det är väl runt 100st , tkr ni ska fortsätta och måste bara säga som många andra säger, det va ni som fick mig lyssna på svensk rapp era låter e helt jävla underbara och riktigt sköna Hoppas ni fortsätter i egna spår ! R.I.P
fett drygt att alla ska påstå hela tiden att det inte är hiphop. Vad jag ser så har ingen av dom skrivit att just den låten skulle vara hiphop heller.
i'm just a secret
Sakazz ne dom har inte påstått att detta är hiphop det står inte men om du kollar vilket forum det ligger i Auido & Video och i VÅRAN HIPHOP så ser dom inte det som hiphop ska det fan inte ligga här !
Sanna-ord, vad är hiphop då? Kärlekstexter på cascada-samplade beats? Sjukt trött på alla moralryttare som har skygglappar och inte inser att det finns sidogenrér i hiphop.
MWE du måste fattat mig fel jag menar om dom själva inte skulle tycka att det är hiphop så ska det inte ligga i ett hiphop forum? eller har jag fel? jag ser detta som hiphop men sakazz sa att dom inte skrev att det var hiphop men hade det inte varit det så hade det inte legat här
Sanna Ord: Aha, my bad! Ber om ursäkt. Riktar mitt inlägg till andra som förstår min poäng.
Ursäkta dubbelpost, jag menade svensk hiphop, självklart hade man hört 50 cent och framför allt Eminem innan.
Stay strong
okej, då ställer jag om frågan. vad är hiphop för er? rap? det finns 4 element inom ordet och betydelsen hiphop. rapp, grafitti, dans djs genom beat och scratching. och inom alla dom fyra elementen finns det tusen olika genrer och stilar som betecknas som hiphop..
i'm just a secret
Som nån sa där uppe, ge fan i att sluta! Har lyssnat väldigt mycket på era låtar och det kommer jag nog alltid att göra. Till låten: Den var grymt fet, men jag diggade inte refrängen så värst mycket, men denna sparas! Somsagt, synd som fan att ni slutar, har verkligen diggat ert shit, hoppas vi får höra något mer av er i framtiden! Peace
they say hiphop was born in the bronx but the bronx was born in sweden! www.fillson.blogg.se
Musiken utvecklas, oldschool är blott ett minne, välkommen till det nya.
shiit, blev chockad, har hört er nån gång typ 07 och då lät det inte bra, de här va fett ! Affe var fetast, och refrängen var riktigt tung. Synd som fan att ni ska lägga av nu när ni har blivit så feta /=
http://www.myspace.com/akaamusik