musikvideon är fet! låten är nice den med!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Producent
2009-07-10 10:19
sista snubben va töööng!
Käft
grymt najs låt ni sög inte! :D
www.slackerz.se
tack grabbar! =)
www.joacimlocksen.se
Moderator
2009-07-10 18:37
Jävligt fet video faktiskt! Eller bra gjord, låten var inget att hänga i granen och movesen ni använder var rätt löjliga, Men stor props till videon iallafall! :)
time isn't wasted when you're getting wasted .
Tyngaste ! Big up Dani G å lilbrorsan Lil C
haha säger ju att whoa suger
videon va riktigt schysst faktiskt
www.youtube.com/prendel
Videon va fet som fan gbg är ju finast i sverige!! Alla la de skönt men sista snubben la de tyngst !! Peace // N.M.E
www.myspace.com/nMeMuzic D Dominus Up In This Slyna !
Grym video gubbs!!
Vill gärna ha tag på eran filmare o redigerare så kontakta mig på
[email protected] och våran myspace www.myspace.com/mrpduvet.
Kärlek från Mrpmajoren!
You could hate it or love it, But this is me and this is what I do,
shiii fan va fet han dani g är asså ;)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Lil C hade rättt, i den andra tråden e det bara hatare! HAHA
www.joacimlocksen.se
nice video, men vilka jävla jonnys som rappar, lorre light copy cats, ush, sjukt faggy ni är
Checka in min blogg på min myspace sida! www.myspace.com/maqsmusic
Skön video, dock sämsta rapparna på ett taaug. Snor Lorentz stil rauukt auuv, snubben på sista versen har t.o.m snott hans look rauukt auuv, och det finns ingen anledning att göra det...det är ingen snygg look haha. Den som filmat och klippt videon, snyggt jobbat! Ni som rappar, för i helvete, kryp tillbaka under nån sten. Det blir så pinsamt att skriva såna texter som ni om hur bra och balla ni är när det finns 138678956237963 rappare som är bättre och ballare. Antar att det är era kompisar som skrivit i tråden att det låter bra och det är all good, man ska backa sina vänner. Men ingen kan ärligt säga att detta är brau. saaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar
MAGNUM OPUS MIXTAPE VOL. 2 in the making! Gästas av Öris, Calle P, Marke, George Kaplan m.fl.
haha kolla han, nämt ett ord som vi böjer som lorentz... ett enda ord! =) tack!
www.joacimlocksen.se
Diggade videon och vers nummer två! synd att första snubben ser så osäker ut annars hade videon var fett nice! Klädstilen diggar jag som fan måste jag säga, stil ikon håller jag med om, förutom den sista snubbens keps.. såg att nån sa att ni snor lorentz flow, men du ser fan ut som honom ;P Peys!
Om vi vill, Blir du aldrig tightare
Bra musik men synd att sista killen ser precis ut som Lorentz...på det sätt du rör armarna med och händerna..allt är taget =) pz
www.alge-sound.info
tack för alla som tycker det är bra men jag kan lova er att om ni ser mig i verkligheten så är jag inte lik honom någonstans ! grymt att ni diggar videon iaf
videon var bra iaf, men han andra snubben borde verkligen klippa sig..
Är det uttagning till någon modetidning eller;)
Battlerappare
2009-07-16 17:14
loso copycats videon nice dock
JoaquinRoyale
bara jag som tycker denna video är lite Lorentz & M. Sakarias style ? eller är jag kanske bara trött jävligt fet video annars, gillade inte låten riktigt, men den funkar ! big ups
Haha kolla han, ni behöver väl inte böja orden precis som Lorentz för att sno hans stil? Nämn ett ord som ni rappar och det låter bra istället?
MAGNUM OPUS MIXTAPE VOL. 2 in the making! Gästas av Öris, Calle P, Marke, George Kaplan m.fl.
Känns som att ni ha tagit stilen av L&S . dom två sista va väldigt rakt av stilmässigt, specielt den sista som nån sa längre upp, med rörelserna,Käpsähn sameshiet..... ayah men bra video den va nice...... Låt mässigt så kan jag lyssna på L&S lika gärna då de låter samma lika typ, inte min stil heller. props iallefall ni gjorde er sak.....stay up
Videon va sjukt nice, första snubben behöver öva lite mer på sin säkerhet thats all.. DANI, herregud va du har utvecklats..sjukt nice.. Sista schnubben va också täät..Reffen va de ända som sänkte denna låten må ja säga.. Videon e riktigt nice done ass :) Keep it comin, bara första snubben som behöver öva lite :)
Radikal är så jäla bra att även jag vill va jag! - Radikalneutral
tack för att ni tar er tiden och lyssnar och jag tackar ännu mer till er som diggar det Håll ögon & öron öppna för mer skit från mig och Dani ! One/C
Känns som ni försöker likna Newkid samt Lorentz utseendemässigt.
Om sanningen ska fram, så ljuger jag.
+ Att ni gör något - Detta va inte bra alls, blir med all säkerhet ingen radio för er. Skippa o sno stilar o kör erat eget, känns påklistrad.
http://www.myspace.com/twoismagic zuzpeqt.narkotikaroteln.org
sjusst me videos tredje snubben hade ok flyt, ni andra två får öva
sista killen va ganska bra