Maketo - J.L&Westlife [Rond 2].mp3
Maketo - J.L&Westlife Rond 2.mp3
Shoo!
Först av allt vill jag be om ursäkt för mitt första bidrag som faktiskt sög rätt så mkt :P orkade inte lägga ner mig för jag visste att jag skulle ta han oavsett vad, om det va han mot mig, men nu tog han hjälp av 3 andra snubbar som inte ens har med saken att göra.. Vilket bara va fucked up :P
Svarade allihopa i denna låt vilket är första låten på rond 2..
Dock förväntar jag mig bara ett svar av J.L, sen om de andra 3 snubbarna vill dissa mig så gör egna låtar..
Denna låt tog för övrigt bara 3 och en halv timme och göra, (Inget som jag försöker skylla bort på, för jag blev riktigt nöjd!)
men jag har väntat på snubbens svar i cirka 2 veckor.. så jag hoppas att han kan svara snabbare och själv den här gången! :)
Allt gjort av mig själv förutom beatet som är gjort utav Vybe-Beatz..
Låten: Länk till http://www.speedyshare.com/765913836.html
:kan vara nå ändringar och så: Text: vers 1.. Fan va duktig du är, du tog reda på mitt förnamn säger att kartellen backar dig, är du thug life? tror du på det själv? att de stora är din vän? detta mordet va ett skämt dumpar horan i en gränd att du kalla mig för king-kong,de är väl inte negativt? du är en o femtio lång, och vandrar runt med hepatit yepp du hörde rätt, för du knullar ju med lena hur kan du dissa min vikt? du knullar ju med feta?! och bara så du vet, mina fans är dina homies så jag vet en hel del skit om din dåtid Johannes blev ju mobbad tills han började med rappen helt plötsligt fick han vänner när sörjer på ett papper du kalla dig för rappare? jag slaktar dig som slaktaren släppte första bomben, kan inte fatta att du andades mixningen va sämst,och det fanns några flowmissar beatet de va wackd men nu töjjer jag en trång fitta!
Refräng//** Jag glider in på ronden och jag slaktar dig, så sinnessjukt! Jag flyger över molnen, och jag märker att du springer nu Jag smäller den på käften som frågar: vem vinner nu? Tro mig din ho-ra! jag kommer att flippa ut! Refräng//**
Vers 2.. Micke, jag tror att du har fått en grej om bakfoten det va din mamma som flasha sina boobs vid matbordet ville berätta för dig för jag tror att det är olagligt att en son ger sin mamma kuk, "visst är det olagligt?" vill du mötas upp en dag? langa över kontonummret skickar lite cash så du kan komma hit, ta med dig orten .eller inte, sist jag fuckade med din familj. så ploppa du ut, men jag mördar dig, Capish? och johannes din fitta, dom andra två små hororna ta min tusenlapp och ge dom engelska-lektioner! (hah) .din äckliga fjant vem fan tror du att du är?. du borde veta din plats, som en hora på en väg man måste ha en kuk för att kunna ge en sats och som sagt, vet jag mkt om din penisattrap vad är det för skit, vad är det för nonsens?! jag knullar dig verbalt och sen slänger jag bort låten
Refräng//** Jag glider in på ronden och jag slaktar dig, så sinnessjukt! Jag flyger över molnen, och jag märker att du springer nu Jag smäller den på käften som frågar: vem vinner nu? Tro mig din ho-ra! jag kommer att flippa ut! Refräng//**
Vers 3.. Johannes klart att du är rädd, du tar hjälp utav vänner sprider din mytomani att du blir backad av kartellen Samtidigt gör du låtar om att du blir playad av brudar bortskämda snorungar som du ska vara skjutna och att du måste ta hjälp från tre andra horungar bevisar att du inte klarar av mig själv, din ormtunga! plocka upp din heder, svara ensam din fitta! men jag får vänta i dagar och du får vänta i timmar och nej jag hota dig inte i hopp om att få tystnad men jag vet att mitt basebollsträ snart ska få kyssar du är den förvuxna dvärgen som inte kan tappa hakan marken är för nära så den krossades när rappen starta "Men jag blev bara arg" Tror du att du skrämmer mig?! fyra mot en? haha! tror du att du känner mig?! Du måste ha en jävla arme för att krossa mig totalt! öppna käften din hora, du blev fuckad oralt!
Outro//** Det var jävligt kul..... då jag loggade in..... på Whoa igår och såg att 4 killar hade släppt en diss åt mig vad tror ni att ni är? westlife eller? seriöst johannes eller du kanske föredrar rosa eller munken?' se till att svara själv denna gång, ifall du vågar Outro//**
Soon in your Fridge, mofo..
|