I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Filosof - Filosofi [Netplay]

Vår Hiphop - Audio & Video

2009-07-04 15:17

Filosof - Filosofi [Netplay]

HEEEY äntligen släpper jag Filosofi tanka sprid visa kärlek!
Allt är inspelat i Two Time Studio och mixat av mig!

Kommentera gärna eftersom jag lagt ner så mycket tid och hela min själ i dethär arbetet!

01. Filosof - Min värld
02. Filosof - Vingklippt
03. Filosof - Krigar (med Mami)
04. Filosof - Pojken var jag (med Jonis)
05. Filosof - Vägvisare
06. Filosof - Tiden läker sår
07. Filosof - Sky is the limit
08. Filosof - Regnet faller
09. Filosof - Du vet vad
10. Filosof - Stum

Länk till http://www.zshare.net/download/622196082a85f047/

Bara Kärlek!

www.znapmusic.com/logik

Det här är mitt liv MIN dagbok, jag lyssnar på er skit och hör minst en grej som jag gjort!
Ni snackar skit på beat, vi gör Logik musik!

2010-03-26 02:36
upppppppppp!

2010-03-26 08:58
Tankar ner just nu. Kommenterar senare igen.

2010-03-26 09:10
http://www.speedyshare.com/files/21622266/Filosof_-_Filosofi_Netplay.rar

Där har ni speedyshare. Filosof har fått lösenord på PM om han har något emot det eller bara vill ta bort den igen.

Filosof

Har inte lyssnat på allt än men än så länge så låter det SJUKT bra!

2010-03-26 14:37
tuuungt skit filosof, whoa sov inte på denna vafan!

2010-03-26 15:51
Fyfan vad vägvisare är sjuukt tung!!!. mer shit från Filosof!!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2010-03-27 02:26
denna netplay är som sagt rätt gammal, om jag ska vara ärlig (i dagsläget) suger dom här rakt av, min personliga favorit i denna måste bli "Stum" men det har sin förklaring också.. NYTT SHITT ÄR PÅ G riktigt feta saker! Har fått min son nu, han kom den 18e så har rätt mkt att stå i, men det är ETT HELT NYTT SOUND för er alla, ni kommer tappa hakan jag lovar er! Musikvideo är på G också håll utkik efter mitt projekt "i ett barns ögon" jag ger allt till er! måste passa på att säga att jag flyttar bort från sthlm nått år också och den flytten kan bidra med lite förseningar till arbetet, men som sagt, hela skiten kommer att ta sin tid och jag låter det ta den också. För jag vill slå på stort den här gången. U will see :)

BLESS got folk!
Det här är mitt liv MIN dagbok, jag lyssnar på er skit och hör minst en grej som jag gjort!
Ni snackar skit på beat, vi gör Logik musik!