200Procent(Myntah&tMy) - Bättre Sent Än Aldrig[Mixtape]
Hej gottfolk. Idag fixade vi ihop dom sista låtarna till skivan, Mixtapet har legat på is ett bra tag pga Myntahs studio har kronglat, Men nu är allt klart och här kommer 12 tracks ink Intro! Det skulle uppskattas om vi fick lite kritik på varje låt och gärna ett helhets betyg!01.200Procent - Jag Faller Ner(Myntah&tMy) 02.200Procent - Ser Bara Ljusa Dagar(Myntah&tMy) 03.200Procent - Vi Ger Dig 200Procent(Myntah&tMy) 04.200Procent - Softmode!(Myntah&tMy) 05.200Procent - Jag Vill Säga Hej(Myntah&tMy) 06.200Procent - 2009(Myntah&tMy) 07.200Procent - Det Är Party Ikväll(Myntah&tMy) 08.200Procent - Jag Vill Flyga Iväg(Myntah&tMy) 09.200Procent - Solen Går Ner(Myntah&tMy) 10.200Procent - Skapar Kaos(Myntah&tMy) 11.200Procent - Sommartider(Myntah&tMy) 12.200procent - Siktar mot toppen(Myntah&tMy) Tack till dom få gäster vi hade på skivan! FridaFröjd Magna Tusse KevinKelly Ladda ner här!Länk till http://www.zshare.net/download/61980610c0e49a3c/ Peace från 200Procent
fosho
01.200Procent - Jag Faller Ner(Myntah&tMy) joo tommy, den var bra och diggade röstläget. Bra reff också Myntah lägger det hyfsat men tycker hans text verkar osammanhängande gentemot din men när han säger "kommer ljusa dagar snart" ser jag en poäng i det hela. Alltså att det blir bättre sen 02.200Procent - Ser Bara Ljusa Dagar(Myntah&tMy) tyckte den var rätt skön tmy flyter riktigt fett myntah tappar flytet ibland eller så rappar du för snabbt men det lät bra och reffen var skön att gunga till 03.200Procent - Vi Ger Dig 200Procent(Myntah&tMy) skön text av tmy och härlig attityd på beatet reffen var aiit tycker Munter la det soft i denna, och skön text du med och hur mixningen är i din vers 04.200Procent - Softmode!(Myntah&tMy) älskar denna Myntah kunglig här Tmy la det bra här reffen helt okej Introt skönt 05.200Procent - Jag Vill Säga Hej(Myntah&tMy) gillade inte den här alls gillade inte beatet, kan inte rkt säga vad jag ogillade reffen var dock skön och ni la det bra men hatade beatet sorry 06.200Procent - 2009(Myntah&tMy) här vare däremot skönt beat och riktigt skön attityd från båda Myntah la ett snyggt flow reffen var skön, bra där Tusse 07.200Procent - Det Är Party Ikväll(Myntah&tMy) soft här, reffen var skön 08.200Procent - Jag Vill Flyga Iväg(Myntah&tMy) hittills skönaste enligt mig, så skönt beat du använder ett skönt lite långsammmare flow men det är snyggt Big D la en skön sommmarstämning Myntah la det bra, sköna dubs eller adds med annan röst 09.200Procent - Solen Går Ner(Myntah&tMy) ni har redan lagt upp denna så kommenterar samma Beatet var riktigt skönt att gunga till blir så jävla less, lyssnat på låten 4 gnr nu och ska försöka komma med lite kritisk feedback också Myntah: du flowar bra genom din vers, inte något att klaga på egentligen. Men jag tycker du har avancerat inom din lyrik, och rimmen var sköna det ända att klaga på igentligen är att man får höra slutrimm på (gång, om, om, som) i dom 4 första men det lät ju bra, men i första lyssningen lät dom lite simpla om man jämför med dina andra 12 bars enligt mig men måste säga att detta är din lätt bästa skrivmässigt och rappmässigt så riktigt skönt att höra tMy: personlig och fin text, soft röstläge och flowet sitter Reffen var skönast 10.200Procent - Skapar Kaos(Myntah&tMy) samma som jag skrev förra gången tmy: hel aiit vers, på vissa ställen haru rkt skön attityd, soft att du klarar av att rappa snabbt i en övergång Magnaa: flyter tvärsäkert som reff men gillar dock inte skånskan så jättemycket, däremot äre skön attityd Myntah: riktigt sköna rimm och text, "en mick från mammas mage" hahha längesen jag hörde så skön soft också att du klarar av den snabba tempen som jag hörde där man hörde orden och det levererar, hoppas man lyckas med det någon dag helhets betyg i sånna här låtar är jag mer kräsen än kärlekslåtar så ni får 8/10 11.200Procent - Sommartider(Myntah&tMy) reffen var rätt skön Munter la det roligt i denna, hehe. sköna rhymes du lägger det soft också, du har blivit mkt bättre att använda röstläget rätt till olika typer av låtar. Kungt 12.200procent - Siktar mot toppen(Myntah&tMy) detta beatet var skönt som bara den du lägger flowet snyggt, och du tar ibland nån paus men kompenserar med att ändra lägger du ett ecko eller så lägger du så skönt ändå. Reffen: stolt över dig lill Erik, den gjorde du bra du lägger det soft här alltså, du lägger det först lugnt men sedan när beatet ändras så lägger du det snabbare men ändå skönt och hörbart skönt när beatet ändras lite efter halva din vers Överlag 9/10 tycker att dom flesta låtarna får toppbetyg men som sagt Skapar kaos skulle varit bättre utan Magnaa enligt mig sedan någon låt (observera någon låt) där jag tycker Munter rappar lite så man har svårt att fatta allt men alltså handlar om två låtar kanske Soft Mode, siktar mot toppen, Jag vill flyga iväg, 2009 Vr riktigt sköna låtar som hamnar i min data Bra jobbat gubbz Hänkan
bättre vara ökänd än okänd
tack som fan hank! folk ska vara som dig! Ruskigt kul att få ärlig kritik! bra gjort..
fosho
ska bli spännande att höra... hinner inte lyssna igenom nu innan jobbet men återkommer ikväll :D
Music makes me feel...
Mycket feta låtar!!!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
hade velat höra låten innan ni släppte mixtapet, sista refrängen ligger i otakt :( men ska lyssna på resten av låtarna nu, hoppas det är bra :)
Tackar :) specielt hank! fin kommentar. kretik, propps och allt möjligt smått o gott i den :D fint:) Frida, joo de borde du fått, vi va så snabb o vilja få ut de, sry! men ja tyckter fan inte de ligger i otakt. inget ja tänker på iaf:P Lyssna och Sprid och lämmna en kommentar! Bra som dåligt bara vi får lite feedback:)
http://www.znapmusic.com/myntah/
Har lyssna på alla dina låtar! Helt fantastikt. Betyg: 4.5/5 Min favorit från er: Sommartiden, 2009, Jag faller er & Jag ger er 200 procent!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
jag fick inget tack i huvudinlägget. har inte klyssnat på alla. gör det innan jag lägger någon längre kommentar.
www.myspace.com/danielbylund
TACK DANIELB!!!!!!!!!!!!!! råkade glömmmmmmmmmmmmmmaaaaaaaaaaaaaaaa
fosho
haha puss
ska kolla låtarna på jobbet imorn i mp3an så ska jag nog se om ja kan få till en låååång o fin kommentar sen :) Ger ett upp så länge! /S
Producent
2009-06-30 01:47
Fett trött så orka inte lägga nå lång kommentar! Men ni har utvecklats som fan, nåra låtar va bättre än dom flesta. Kom igen nu alla sov inte på denna Amen!
Flyger fritt, landar platt
överlag bra å välproddat mixtape må jag säga...sommartider va grym som fan, och det är party ikväll , de enda som jag störde mig på är att den aldrig kickar igång på riktigt! hade velat höra en hihat å en clap till beaten också men men :P sen tyckerr jag vi ger dig 200procent va rätt fet också :D de va en del dricka-öl musik på tapen så den kommer nog dunkas lite på förfester ;D sköt om er! peace
Music makes me feel...
Alx tack som fan! kul att du tog dig tid å skrev ner några rader! uppskattas! hare bra grabben
fosho
Spiken: Do it! :) hoppas du kmr gillare! joutzen : thx :) alx: tack så mycket! jaooo drick mycket bira !:D
Jag faller ner: Beatet e rätt skönt, ett av de skönaste ni har med. Sången e riktigt bra, sjyst sångröst där! Tommy, din rap e fet här, riktigt bra. Ditt flow funkar bra, flyter på fint :) Bra! Munter, din rap e rätt bra, dock snäppet sämre än tommy, ditt flow brister jätteliiiiite här o där, men överlag riktigt bra! Skön låt! Ser bara ljusa dagar: Beatet, hatar såna här "pop-beats" så nej inget för mej. Reffen är dock klatschig, skön! Munter, du känns stressad? Du rappar bra men känns som du stressar rätt mkt... Speedrap i all ära, men det kändes dock stressigt som sagt. Tommy, mkt bättre flow på dej här, mer speedrap känsla här!:) Diggar dej rätt mkt på denna faktiskt, grymt! Beatet o att jag får känslan av att du stressar munter - , men tommys vers o reffen + Vi ger dej 200Procent: Beatet e skönt, mer såna här istället för "pop-beatsen"! =D Reffen skulle jag vilja ha lite mer drag i annars lät det fett. Tommy, din rap e bra, men texten känns ytligt skrytig och dina rim e inte heller så dunder som jag personligen tkr att en sån här "skrytlåt" ska ha. Men bra överlag! Munter, mja samma sak som tommy i praktiken, ni gör det bra rapmässigt men lite halvdant när det gäller "skrytmässigt" om man säger så. Dock kanske inte de flesta tänker på sånt, men som den rimkåte jävel man är så hajar man till ;) Softmode!: Beatet, som på ser bara ljusa dagar, känns för "tv-spels-plastigt-liknande på nåt sätt" men för all del :) Reffen är riktigt bra, gillade verkligen den! Munter, du börjar stressigt, men det blir bättre o bättre under versens gång och det slutar fett som smör!:) Tommy, stadigt flyt, bra rap, stadig vers. Tungt! Diggar´t! Bortsett från beatet gillar jag den här sjukt mkt faktiskt. Ni gör det riktigt bra båda två!:) fett! Jag vill säga hej: Beatet mja det duger, men känns lite för plastigt haha. Munter, fan nu känns du så stressad igen, det låter mer stressat än som speedrap... Tyvärr, enligt mig iaf, hoppas jag har fel dock. Reffen e väl ja okej, inte mer inte mindre. Tommy, ja asså om man jämför din o munters vers så kan man nog höra att du kör mer speedrap o munter låter mer stressad bara. diggar dock det här, du e duktig!:) 2009: Rätt skönt beat, heeeelt okej! Tommy, ja vad ska jag säga, din rap flyter på stadigt, som jag sagt nu ett par gånger. reffen, mja jorå den funkar rätt bra!:) Munter, här låter det bättre med rappen, du stressar inte direkt här utan flyter på stadigt!:) Det är party ikväll: Gillar egentligen inte såna här låtar alls, men fan jag rycks med :O Diggar beatet. Munter, mysig vers, liite stressat här o där, men det låter bra! Reffen, asså hatar (verkligen hatar) autotune, men på nåt sätt gillar jag detta! tommy, ouf tungt tungt! Gillar, jag gillar det mycket!:) Stadigt flyt tempoväxlingar, najs! jag vill flyga iväg: Beatet e mysigt och chill, najs. Tommy, dina verser e feta båda två, och på nåt sätt gillar jag hur du använder autotune i bakgrunden! Danielb, din reff tkr jag va riktigt bra, najs där!:) Munter, du passar braaaaaa på såna här låtar mään, bättre än stressverserna! Mkt bättre fettfett! Riktigt skön låt, diggar den, det här e softmode! haha^^ Solen går ner: Mja beatet, är väl inget jag direkt älskar men men. Munter, bra flyt här, stadigt! Najs! Reffen, Jorå fan, diggar dej utan autotune munter, fortsätt så! (eller har du autotune på den med närmare eftertanke?...) Tommy, låter bra låter bra, finns inte så mkt jag kan säga, fett! Skapar kaos: Beatet är rätt skönt. Diggar! Tommy, du kör stabilt genom hela plattan, no doubt. Detta är lika fett som innan! Magna, asså du lägger det bra, men mixen? Sklijer sig för mkt med resten av låten :( Munter, du lägger det oxå najs! Stressar vid nåt få tillfälle, men annars fett!
Sommartider: Det här beatet va riktigt skönt, det gillade jag faktiskt. Frida kan inte göra en dålig reff, fett som faen! Munter, damn boy, du passar på såna här låtar! Punkt slut! Fetaste versen av dig på tapet utan tvekan än så länge! Tommy, haha ja vad ska jag säga? Kan inte dissa det här shitet, för det e ju tungt som fan! Som det mesta genom tapet, stabilt hela vägen! Siktar mot toppen: Beatet ja du inte något speciellt med det här. Tommy, jag fastnar inte för din vers, men som allt annat lägger du det stabilt och bra :) Reffen, inte nå speciellt, jag vill ha sång/mkt effekter o grejjer i reffar för att det ska bli bra enligt mig! =D Munter, damn, blev förvånad, du lägger det oxå riktigt stabilt på den här låten! Sammanfattning: För min smak är det för mkt "pop-beats" med men jag gillar´t ändå:) Munter, kör på med din sångröst, träna på! Skit i autotune! Fetaste låten är nog sommartider eller det är party ikväll! Låter som ett rätt välproducerat mixtape med mkt tid bakom. Fortsätt så här grabbar! /Spiken ps. Helvete va mkt det blev... haha =D
Spiken! åh helvete kändes som att få gå om 1an alltså, jag läste värkligen så jag höll på somna! Uppskattar riktigt mycket att du lägger ner tid och skriver, Det ska du ha propps för, hit me nästa gång du släpper något! hare bra<3
fosho
Tack spiken som fan för kommentaren, riktigt bra kritik och jag håller med och tar åt mig alltihop. kul att du tycker ja ska jobba på min sång röst när ja egentligen aldrig tänkt på de själv. Då jag tycker att de låter åt helvete haha, autotune do the thaaang. Men många gillare inte:) men men ja ska träna o testa :) roligt att alla har olika favorit låtar! Då har man gjort låtar till alla olika koppar kaffe! pzoch fortsätt ladda ner och lämmna en kommentar, bra som dåligt.. bara kul att det uppmärksammas när man lagt ner så pass mycket tid på det:) kom igen whoa:)
Mycket fett grabbar, bra jobbat : ) Roligt att få vara med på introt oxå! Fortsätt släppa tunga grejer!
www.vidsidanav.com | www.myspace.com/3Personligheter | www.myspace.com/EslexSweden | KOLLA MYSPACE DÅ!
mer?! :) tack alla btw.
fosho
gillar mesta delen utav tapet, men fastnade verkligen för "jag vill flyga iväg" damn! Reffen dödar, Bra jobbat! Verserna var lugna och mysiga, precis som jag gillare ;) Och sorry Tommy för att jag inte svarade när du frågade om jag skulle vilja vara med på introt. Såg en film och märkte de sen, men då hade du redan släppt mixtapet haha ;D men bra jobbat, allihop ni som gästade med! Loooove
http://www.youtube.com/user/LuffarNMusik?feature=watch
fan vad kul att höra sånt luffarn :)
tack! :) upp !
upp:)
Komigen allt trevligt folk!:D
fosho
Fan va vi inte va poppis :D haha
fosho
upp::
Det här tapet har gjort så jag har fet musik att lyssna på i sommar!:D Måste bara ge en liten coment om min favorit låt! "Soft mode! Det måste vara tapets skönaste låt, gillar verkligen stämningen i låten. Munter vers är lite vassare i denna låt enligt mig. Jag tycker båda flowar bra, texten är nice, Reffen<333333 10/10" HADET!
Lever livet och det går bra http://www.znapmusic.com/patee/
tack bolinftw riktigt kul o höra :) nån fler =)?
Jo nu ska jag skriva här ja Mistapet var riktgit bra, kan inte klaga så fortsätt så, så blir de bra :)
Taack stajna :) sista uppet då sen får vell tråden dö :)
fortsätt ladda ner ffS:D:D:
fosho