Intro Från 1995 till 2009 hade vi en ängel på jorden. Men hon lever nu uppe i himlen, jag hoppas du får det bra där uppe Vila i Frid Lisa Reberg Hej Lisa Jag hoppas du har det bra där uppe, Vi alla här nere saknar dig. Vers 1 Gud har valt en annan väg för dig en väg ingen förstår att en sån ung flicka bara blev 14år nånting e fel det e nått som inte stämmer försöker se hela bilden men helheten skrämmer Ett plötsligt försvinnande, blott minnet som finns kvar jag kände dig knappt men jag visste vem du var Ett dåligt beslut sen va allting slut det skedde så snabbt tog inte ens en minut ditt liv försvann, på bara nån sekund sorgen hänger i luften i furulund flaggorna på halv stång, ingen kan förstå jag hoppas gud skäms han borde säga förlåt vet ej vad jag ska säga, för allting känns så sjukt för mindre än ett dygn sen så levde du ingen kan förstå, hur detta här kan ske jag hoppas du mår bra var du än e refräng: Gud varför tog du vår ängel Hon var ju bara 14 år … Vers 2 Alla fäller den första tår alla folk dom bara gråter Med hoppet på att du en dag ska komma åter Det känns så himla fel att du aldrig mer kan le Varför blev det som det blev varför finns du inte mer Jag hoppas du har det bra där uppe i himmelen Vi ska aldrig glömma dig du förblir i våra minnen En liten vacker ängel, med hela livet framför sig Vad kunde gå så fel en så underbar tjej Jag kände inte dig men mina vänner dom gjorde Det dom sa till mig så va du vackrast här på jorden Med hälsningar från oss alla vi älskar dig Vila i frid Lisa Reberg
0-4-6 !