Michael - Spyr galla
I brist på annat..Speedyshare _________________________Sebastian - www.myspace.com/pitchade says: Haha, sjukt hur du kan variera rösten sådärü the circuit breaker says: För jag är är typ fysiskt skitzofren Shout out's till vovvarna!! (Inlägget ändrat av spades_joola 2009-06-22 22:46:43)
"Being an Independent artist is like being an ugly dude with a huge dick... If I could just get these bitches to look, they'd be hooked!" - Dirtbag
den var skön, men wack mix. Eller ljudet är nice, men jag antar att du inte läspar så grovt som det låter på vissa ställen, då du på andra ställen inte läspar alls. Fred
Blunted in stockholm
Fett konstig, ett enligt mig smått opassande flow men det funkar- imponerande röstbyten dock! Vad ska man säga.. Imponerande, men inte så skönt att lyssna på.
Whoa.nu - När Du Vill Få Dig Ett Gott Skratt
Hundsim@MySpace | Jag är smartare än du.
Ja bara gnäller och gnäller, ja kommenterade ju aldrig :O Denna var lite jobbig men den var faktiskt ganska bra, lät helt ok!
"Being an Independent artist is like being an ugly dude with a huge dick... If I could just get these bitches to look, they'd be hooked!" - Dirtbag
. . .Vi föddes på en plats där himlen alltid är grå Där himlen skiftar i gråtoner men är vacker som få Och grabbar i min port är på en annan nivå Å den kodex som vi följer kan ni aldrig förstå . . .
Uffffffff raaaakt på beat sjukt tight mannen!! 100% text = G r y m!
Glenn?
Shit du e ju värsta eminem ju, ena sekunden slimshady, andra kenkyniff tredje micheal... hehe, nämen seriöst sjukt bra mannen,, flowet va sådär, men röst variationen e guld!
Visdoms ord från Markulin:
Varför skulle jag dela med mig av min visdom när jag vet att du ändå inte förstår?
hehe, jävligt fett gjort. :) rätt skönt flow dessutom.
Unionen är namnet, mannen
Röstbytena är ju guld, första röstläget är jävligt äckligt dock, haha creepy shit. flowet var ajt, textmässigt helt ok. Jag gillar! men kändes som det var något du bara slängde ihop fort en kväll, du kan bättre man :) Fridens!
Säger som alla andra, fetdiggar röstbytena!! Dock så hör man att det inte var något överseriöst, men för att säkert vara skriven & kickad på bara någon/några timmar så var den fan skön! ;D Men som sagt, det bästa är definitivt röstbytena! ;D Bless! / W
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
fett skönt budskap, slänger den i mp3n
aj va fett kompis! antar att du gjort röstbyten för första sättet du rappar på handlar vell om jhur en valig svensson ser på saken, nästa röstbyte är d som att du är förvånad o frågvis om vrför d är som d är och i tredje röstbytet läggs lixom korten på bordet.. så var jallafall min tolkning har bara hört den två gånger dock nu på morronkvisten men är ändå nog klar i skallen för att veta att detta är feta grejkjer som vanligt av my main micke! pz
http://mrhagman.blogg.se/ <----download me there!
fan sköön låt gillar att du mixar o trixar med låten ;) keep going maiiin
https://twitter.com/#!/brazil_dougie
haha så roligt när du gör om rösten :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
HAHA :) denna var frän !
054 - KARLSTAD <3
Toastare
2009-06-23 19:05
Tack vovvar! och tösen också då!
Haha, tvärfett med röstbytena ju, ja diggar ditt shit, keep it :)
they say hiphop was born in the bronx but the bronx was born in sweden! www.fillson.blogg.se
tungt som fan, men du borde fan fixa en mixare - skulle vara fett att höra dig på ngn bra mixad track!
Oringatality-Battles brooooooooooooooooor! http://www.whoa.nu/forum/svensk-hiphop/battles/716525/1.aspx
gillar röstbytena, men gillar inte den första rösten, inte så skön att lyssna på och tycker även att du borde hålla dig till ett språk. i övrigt tyckte ja att du la det ganska okej.
sjuk, konstig, rolig! =) IDIOT är du
fett skön låt bror !! diggar skiten du gör 24/7!! när jag kommer till dig får jag och du göra något fett tsm!! peace bror !!
hata mig inte bara för att jag duschar naken
dålig text men rappen är bra
fett som fan kan jag lova =) Pz
ait
Haha, diggar rösten :) Keep it real mayn!
Jag kommenterar.
fett som fan! sjukt läskig röst i början dock,
We make rap, but we live hiphop
Haha läskig? ;D Sexig man!
Damn , Det här var ääckligt fett och läskigt på samma gång ! mina hjärnceller brinner upp av fundersamhet när det gäller dina röstbyten :O Men låten var överfet, som vanligt ! Tkr du ska slänga upp mera och ännu mera när det gäller de vanliga Michael låtarna ! Har suttit och diggat dina låtar med polare sen man var 10 år tamejfan ! Ditt flow är ett tydligt exemplar av en väldigt lyckad rappare med överflöd av ord, så som dina texter liknar ett rim lexikon ungefär! förstår mig aldrig på din rapp och kanske lika bra jag aldrig gör det. Men klart som fan jag diggar det du gör och kommer alltid att göra ! :D haha , det är fett när du kickar, men droppa mer ! jag checkar efter din användare på forumet varje dag när jag hinner med det ! Fortsätt droppa! Peace /S
somedays, s.o.p will change :)
Thanks dude!! kul att höra.. Peace out
Fan, schysst.
Helvete, du kan ställa upp ensam i Crewbattle.
bla.
Jafan, de kan jag nog göra.. ;)
haha detta var coolt som fan, inte de tightaste du gjort men lite coolt att det verkligen låter som 10 olika personer haha fett
mer kan han allt få?!
Whoa.nu - När Du Vill Få Dig Ett Gott Skratt
Hundsim@MySpace | Jag är smartare än du.