Peppe - Mitt allt
Sho!
Brukar göra så mycke kärleks låtar men här är en nu Digga eller hata.. i dont care...
Låtlänk: Peppe - Mitt allt
Text:
Vers 1
Varför är frågan, varför springer du iväg Vad döljer du för mig varför göru såhär Du säger att du älskar men kännslorna saknas Jag vill inte vara mannen i ditt liv som du hatar
Skulle kunna göra vad somhellst, för att få dig tillbaka Min glada lyckliga tjej som jag så innerligt saknar Vad var det som hände, blåste lågan ut Stänger mina ögon önskar att det tar slut
För jag orkar inte leva med klumpen i magen Att se dig må dåligt, är min största svaghet Ovärdelig kärlek som slutar i smärta Sitter här på rummet ensammen o deppar
För ingen annan i mina ögon är som du Min ängel mitt allt varför ska det ta slut Du är den som jag alltid har drömt om Men jag ger snart upp när kärleken vänder om
Vers 2
Alla våra minnen vi delar med varrandra Sitter djupt i mitt hjärta där dem alltid kommer stanna Du är det bästa jag vet i all evighet Att jag älskar dig sen dag 1 är inte någon hemlighet
Jag vill aldrig tappa taget om det bästa som hänt mig Det är du, min himel min jord Mina kännslor kan ej beskrivas i ord Jag är säker nu det var kärleken som livet tog
Men jag har aldrig fått chansen att få förklara Att få bevisa de skulle bli en saga Om kärlek det starkaste jag vet O tack vare dig det finaste jag vet
Jag målar upp en bild och tänker på dig Den vackraste bild på en underbar tjej Du är min luft du är min livsglöd Jag kommer aldrig sluta kämpa om jag så måste dö
Chekka andra låtar på: www.znapmusic.com/peppe
http://www.myspace.com/peppeboah
|