Daniiboy - Maria
Ah tog slut mellan mig och min tjej igår så jag skrev nått på 2 min för att allt var knas och körde det live åt henne på telefon, och spelade in samtidigt på mitt headset mic, (som jag sedan slog sönder) så jag har inte riktigt orkat mixa det här eller så, för det är svårt utan headset, så jag har inte lagt ner nån tid eller så på det här men jag tänkte ändå lägga ut det, vissa kanske gillar det, det är bara själva texten jag bryr mig om. Lämna gärna nån kritik, men ska ni hålla på skriva nått annat så skit i det gärna, / Pz and love Daniiboy
Länk till http://www.speedyshare.com/558948119.html
Vers: jag tänkte på det mesta, jag tänkte på det bästa hur vi skulle ha det och vad som skulle hända
Men fick inte tid att någonsing fundera men det blev som det blev och nu ses vi inte mera
vi släppte bara allting, våra liv och våran framtid Jag älskar dig så mycket, och jag talar faktiskt sanning
att det inte är vi det brinner i mitt hjärta inte bara ont utan den riktiga hemska smärtan
som finns inom mig som du lämna efter dig att du är så jävla ledsen det känns inte okej
för hur ska jag kunna sova efter allt det här men jag kommer alltid kämpa jag lovar och jag svär
att sträva efter lyckan för att få dig att bli bra för jag kommer göra allt för att få dig att bli glad
inga jävla lögna inga jävla undantag kommer hålla om dig som du vore mitt eget barn
När killar pratar snusk till tjejer är de sexuella trakasserier, när tjejer pratar snusk till killar är de 19.90kr/min
|