The Larssons - Som en bomb
Vi är tillbaka med en skvätt öron terror!
Länken!
Ha det!
Mixningen kanske blev lite sur, så jag kastar upp texten i samma veva!
Folk dom babblar om att hiphop är död fan, verkar nästan som dom inte har hört att vi är här, gör vår skit, gör det bra Gör musik, ni vill ha, så det blir bara bra, ska du se Rappar med en bombarstil Akta, jag har kort stubin pumpa skiten jätte högt tills publiken sprängs & dör Vi spränger hela scenen, tillsätter med ljudeffecter och det small så jävla hårt att jag gjorde din brud på smällen Jag är så trött på höra dina låtar så kan inte låta bli att be dig låta bli att låta (fula åsna) Hypen blir som poker på bord alla brudar lägger sig som om dom satt på dåliga kort De fan på tiden att ni sprider min skit Man, du visar vad du går för när jag springer förbi --------------------------------------------------> jag är tillbaka med en liten bit stubin en liten dynamit och lite nitroglyserin jag är tankad till bredden med flyt, rappar nog bättre än ni, köpte vingar för pengarna, lyfter nu sakta mot skyn inget snack om saken, käkar rappare som astrakaner rapar högt, och säger sedan tack för maten helt jävla omöjligt att vi skulle hamna offbeat här har vi pang i bygget som om vi va John Cleese inte undra på att du trummar i takt när skiten som du hör får din flickvän att dö (BOOOOM) nu är jag här å laddad med en massa jävla krut nångång skulle de bli vi och den tiden e nu så alla keffa rapers smaka på min stora bomb vi hoppar över konkurenter som vi körde motocross och tänker aldrig stanna förns ni arrangörer bokar oss kommer till ditt jam, tänder på. för nu kommer vi att
www.myspace.com/marcuslarsson
|