Timo Ft. Lilla H - Bara du och jag Ajt en ny låt:D lyssna och ge kretik, peace!Länk till http://www.speedyshare.com/309625246.htmltexten:Timo:Yeah ey, låt mig berättaJag tänker berätta om denna känslaJag har känt den förr,men när jag ser dig blir den starkJag trodde inte på de först, men de e santSå låt mig visa det på mitt sättJag vet du gillar mig med,kan bevisa jag har rättFör jag tänker inte ge upp så lättSäger jag att jag sett världen e det dig som jag settjag funderar på hur ska jag kunna visa dig den känslaSka de kunna hålla måste vi båda kämpaMen efter allt som har hänt, och saker som jag tänkt påSå känns det nästan som att vinden har vänt såjag skulle nästan kunna svika för att träffa dig en stundMen när jag tänker tillbaka, känns de rätt bullFör de du utsätter mig för har jag aldrig gjort förrMen nu skiter jag i dig och stänger igen min dörrreff, Lilla Hbara du och jag, bara du o ja ja allt va så bra, ja allt va så bra jag minns allt du sa, jag minns allt du saäven än idag, du är allt jag vill haLilla Hjag minns första gången som jag såg dejoch jag tänkte direkt jag måste få dejmen tiden den gick och vi blev bara vänneråren flög förbi utan att förklara hur jag kännerända sen barnsben är du allt jag vill hajag älskar när vi träffas bara du och jagoch min största önskan e du på min födelsedagminns du när jag samla mod o sa hur det va?den kyssen, jag svävade ivägingen annan bara du i min fantasivärldse detta som en fråga, kan det bli såhär?att jag älskar dej det är en garantigenom poesi frågar jag kan det bli vioch jag hoppas jag är han i din fantasinu gör jag mitt drag och väntar på magioch hoppas att vår framtid blir helt problemfrireff lilla Hbara du och jag, bara du o ja ja allt va så bra, ja allt va så bra jag minns allt du sa, jag minns allt du saäven än idag, du är allt jag vill ha