Infinite struggle Ft Jikke - Kan vara din Sho. har inte spelat in på snart över 3 månader så speladei n en ny igårblev inte så nöjd men ge gärna kritk vad som kan bättras osv.peaceLänk till http://www.myspace.com/infinitestruggle1kan jag få va din romantiker?,ljuger aldrig för dej,sviker aldrig dejdu kan alltid vara trygg baby i min famnnär vi blir vuxna får du mitt efternamn, o sitta på stranden hålla i din handse på solnedgååång o höra vågor mot hamnja får dig att vara lyckligast,ja får dig glad när du mår kasstja ger dig rosor o ask chockladbjuder upp på dans o ger oss en drink varsätter oss på gräs tar fram fikasitta på en filt sedan mysaligga där tills natten den kommerdu får låna min långarmad om du fryserhålla om dig, mitt lilla hjärtase på himlen ger dej varenda stjärnareffkan ja få va dina kärleksmanvi två baby. vi två i handkan ja få ge. dig romantikger dig en värld som ä sagolikreffbaby vill du vara min prinsessaja är din prins vi för evigt babynär du fyller år skjuter jag upp raketerdär de finns ett hjärta o vad du heterja ger dig komplemanger dagligeenja kan diska efter du gjort matenristar in ditt namn ,i alla trädjag hjärta du så att, alla kan sevisar för alla att du är min prinsessaatt du är den bästa som alla skulle älskaalltid funntis där när du haft de svårt,alltid tröstat när du har fällt en tårskulle aldrig lämna dig för någontingja lovar dig att alltid vara din prins ( prins)ta din hand o sväva i bland molngår du en väg följer ja samma gång
Sho. har inte spelat in på snart över 3 månader så speladei n en ny igårblev inte så nöjd men ge gärna kritk vad som kan bättras osv.