[AUDIO] Woozy - Sommaren 2009
Efter många om & men är nu "Woozy - Sommaren 2009" släppt! Langa gärna kritik! ;)
Låten finns som vanligt @ Klicka bara!
Låten ligger LÄNGST NER i listan!
Som sagt, bju på kritik så är du söt <3
/ WoozyMusic
Intro: Sommaren 2009 är våran! Ah det är Woozy på micken! 2 0 0 9!!
Vers 1: Sommaren är här och värmen är på topp, vi glider ner till havet och tar oss ett dopp, Vågorna kyler och solen den smeker, man kan bara inte låta bli att le bre, Vi lägger oss i sanden och känner solen steker, vi knäcker en bira för livet det leker, Alla problem bara rinner ut i sanden, och kylan av ölen sprider sig i handen, Allting är perfekt det kan knappt bli bättre, solnedgång i vattnet, du måste ha sett det, Solen går ner och vi gör upp en brasa, alla är fulla, springer runt & knasar, Vi spräcker en ny öl, sitter och snackar, hör änderna i vattnet som simmar & kvackar, Det finns inget bättre sätt att leva livet, det finns inget bättre sätt att känna frihet..
Ref x2: Sommaren är här humöret är på topp, solen den värmer varenda frusna kropp, Guzzarna går omkring halvnakna i värmen, det finns inget bättre än sommaren i Sverige!
Vers 2: Natten är här men det är fortfarade ljust, vi ligger under stjärnorna, hör havets brus, Vem orkar tagga hem klockan är ju bara barnet, vi spräcker en ny bärs, ja det är rätta svaret, Sommaren i sverige är inte särskilt lång, men när den väl är här, shit då går man igång, Festar hela nätterna, sover hela dagarna, det är så jag har lärt mig att livet ska va, Men det är lika soft att alltid vara full, det är alltid lika kul när någon ramlar omkull, Vem bryr sig om man däckar så länge det är sommar, det är ju varmt ute, så varsågod och somna, Det gäller att festa höj volymen till max, kom och hämta mig när det börjar bli shot-dags, Det är ingen fest utan Woozy in tha house, när jag väl börjat dricka, shit då blire kaoos!
Ref x4: Sommaren är här humöret är på topp, solen den värmer varenda frusna kropp, Guzzarna går omkring halvnakna i värmen, det finns inget bättre än sommaren i Sverige!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|