J.L - Fjortispojkarna (Diss till LuffarN & Jonash)
Jaadu dessa fjortis pojkar käftade på msn en massa och till slut sa dom att "Vi kan ta det till gata" Patetiska ungar som har fått för mycket luft! Ni lär ju höra att jag inte lagt ner nå mycket tid på den men dom förtjänar inte mer än detta.LÅTEN!!! Vers1: Lägger första jävla raden, Den går ut till Luffaren. Undra vem, Ha, Han som kaxade på msn. Du skrev Ja, Vi kan ta det till gata. Det enda jag kunde göra, Var att skratta som satan. Du kan skicka ditt backup, Kommer bara bli roligt. Skicka din familj, För din syster är min groupie. Du är 15 år, Och beter dig som tretton. Vänd om, Du kommer ångra dig din slemboll. Visa dig i Umeå, Du får se vad som händer. Kommer banka på dig, Och även dina vänner. När du sa du vill ha beef, Kan lova jag fick kukres. Men den slaknade, Så fort jag såg din flickvän är kines. Varför har du satt dig, i den här situationen. Du föll ner på knä, Jag står och riktar pistolen. Mannen, du är inte fri som en fågel. Jag är klar nu, Så dom kan bära ut dig på båren. Reff: Fjortisarna. Jag tar ner dom på jorden, Och låter dom smaka. Fjortisarna. När dom ser mig stan, Ja så kommer dom skaka. Fjortisarna. Sebastian och Jonas, Är märka för livet. Fjortisarna. Ta det seriöst, För jag skämtar ju inte. Vers2: Du tror att jag är klar, Men jag döda en till. Han kallas Jonash, Ännu en fjortis bacill. Tjafsa med mig? Ha Lyssna kompis. Du stakar genom beatsen, Hela du är en flowmiss. Din fattiga jävel, Till och med fattigare än luffarn. Om du var en butik, Skulle vi kalla dig för rusta. Jag vet vars du bor, Din lilla jävla råtta. Skiter i 16 bars, Du förtjänar bara åtta.
You don't know what you got, until you lose it.
Glömde nämna att Micke från Miilk ligger bakom mixningen. Mina hörlurar är sprängda så mixar som om jag vore dyngrak i nuläget!
haha jävligt tuuung :D skönt flow, bra attityd :)
Som jag sa till dig så har du utvecklats när det gäller skryt:) kul att se men när det kommer till skryt så vill jag gärna ser bättre rim! Något du måste träna på. Men annars var detta bra! Dom har nog inte mkt att säga till om:)
Http://www.myspace.com/besononline
Tack Beson! Vist kan jag få fram fetare rim än detta, Inte precis så att jag orkade lägga ner tid :)
Jay To The Ell!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Ye-ye-yeah Johannes!!!! :D Allt jag kan säga alltså, big up (y)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Även fast låten är snabbgjord så vill jag ändå ha lite kritik! Har som sagt inte gjort så många dissar! Pzzzz! / J.L
tycker att rimmen inte var tillräckligt bra, men gillar attityden.. råtta/åtta gjorde så att den hamna i papperskorgen direkt faktiskt:( tänker bara vara ärlig... men fortsätt
dom tycker att rappare borde sluta med svordomar, rappare tycker att dom kan lika gärna sluta rappa. haha.
www.7DagarsMixtape.info.se
När du sa du vill ha beef, Kan lova jag fick kukres. Men den slaknade, Så fort jag såg din flickvän är kines. va ? Helt ok för att vara första disslåten i "karriären" =) men förklara gärna raden?
Rätt så najs. Inte det bästa jag hört, men det duger.
Få mina freebeats före whoa får dem! http://subscribe.m4um.net Om ni addar min msn och jag nekar, så kan det bero på att jag av misstag stänger fel fönster. På't igen. :)
Gudde: hans kuk reste sig när luffarn ville ha beef men den blev slak när hans såg luffarns kines flickvän eller nåt :P
Haha, favoriten är lätt: "Din fattiga jävel, Till och med fattigare än luffarn. Om du var en butik, Skulle vi kalla dig för rusta." Hahah, fett tung diss! Dom blev dödade, hoppas dom svarar, kommer bli fett kul ;) Pz / W
Inte så jättebra. Nödrim här och där :/
OrreY p17 varför skulle kuken resa sig av det? haha och sen lägga sig för hon e kines? det hänger inte ihop alls =) känns mer nazi-bögigt haha
behöver la inte va nazi och defentivt inte bögig för man inte tänder på kineser ^^ ? eller har ja trampat för hårt på pedalerna och cyklat helt fel ;o ? haha, vafan :) Good work!
Jag är torevi även Miztah T// Jag rockar lika hårt som en gibson flyin V//
Roliga diskutioner :D Min kuk reste sig för att en underlägsen har fått storhetsvansinne och ville ha beef när han vet att jag sänker bara genom en kefft gjord diss. Och vist det finns vissa najziga kineser men inte hans brud! Jag vet det finns nödrim i låten, I dont give a fuck. Folk som har hört mina andra låter vet att jag kan sätta en låt med flerstav utan nöd. Peace mates! Fortsätt kommentera! :)
BIG UP
haha tyckte den var nice mycket bättre än din diss till Ken
bättre vara ökänd än okänd
bra som sagt, men som jag sa tidigare, texten var inget att hurra över :)
När killar pratar snusk till tjejer är de sexuella trakasserier, när tjejer pratar snusk till killar är de 19.90kr/min
aiiit thanks! mer?
rätt soft röst . men inge bra diss fan. men du vinner nog endå:D
Attityd Crew 2006-09 Lofstrand.tk | http://myspace.com/lvsmusk
haha trodde du hade gett upp med detta asså! jaja, svar kommer
http://www.youtube.com/user/LuffarNMusik?feature=watch
Haha svara på! Men du skulle inte du komma och "ta det till gata" på Kuturnatta? Jävla pajas...
Gillade rusta raden. Du utvecklas man.
www.Wizdom.se - www.myspace.com/wizdomrap
skön diss! bra flow och attityd :D mycket dissar på wow nu :P
heheh låten funkar till luffaren och jonash.. Hoppas det blir någon riktigt beef då.. Ta det till gata, Kan ni inte kidnappa luffaren och jonash och göra en musikvideo av det? Hur fett skulle det inte vara? "gör inte ni det, kanske någon annan ;)" Ni skriver ju som att ni skulle vara värsta seriösa, Skulle du inte komma på kulturnatta och ta det till gata, Far till malå då J-L och smiska ner han i gatan
skämtar ni??:O fyfan ni skämmer ut whoa.. Radera denna
heheh låten funkar till luffaren och jonash.. Hoppas det blir någon riktigt beef då.. Ta det till gata, Kan ni inte kidnappa luffaren och jonash och göra en musikvideo av det? Hur fett skulle det inte vara? "gör inte ni det, kanske någon annan ;)" Ni skriver ju som att ni skulle vara värsta seriösa, Skulle du inte komma på kulturnatta och ta det till gata, Far till malå då J-L och smiska ner han i gatan Haha man blev lite sugen nu. Men pallar inte, Knäcker dom så hårt på audio ändå. Ifall dessa pojkar svarar så kan jag lova er att ni kommer få höra riktigt feta grejer av mig på mitt svar!
Och ifall pojkarna vill nått:
Äppelvägen 37 A
904 36 UMEÅ...... Min dörr är olåst!
/ J.L
Distar det? :s Du flyter på helt okej, men varierar inte så den blev rätt tråkigt.. Attityden finns och beatet är fett!
bla.
knäckta den var halv tung mannen peace
ait
Thanks 4 comments!
denna va fet! :)
Joshan-NoBrainProductions-Joshan-HomeRecStudios.
bra flow och skön attityd :)
Tackar! Kul att ni gillar. Dom ska tydligen svara "men dom är inte kända för att vara smarta hehe". Men svaret kan ta upp till en månad haha. Antar att dom försöker sikta högt! Håll öronen öppna!
Varför dog tråden?
Helt okej faktiskt, tycker dock reffen e bull :P vilka e de andra snubbarna btw? peeys out
Pleassure Du fyller ingen mening i dagen, som en fästing//
Chea!
haha nice ^^
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89
så jävla skön mannen ! det hade räckt med att du satt på beatet & skriker TÖNT så har du knäckt dom ;)
Eehhm,
Spanks!
Sebbe & Jonas kommer knäcka dig.
they say hiphop was born in the bronx but the bronx was born in sweden! www.fillson.blogg.se
de-esser plzzzzzz mina öron ! :D diggade ej tyvärr.
Allt är sant på internet.
Sebbe & Jonas kommer knäcka dig. Hahaha dom har hämtat sin 13åriga backup! SPRIIIIIIING
sa bara det jag tror :)
they say hiphop was born in the bronx but the bronx was born in sweden! www.fillson.blogg.se
Hela du är en flowmiss. Hur ska du svara när hela du är en flowmiss? <- Spades
Men grym låt! :D
Jag hatar alla. Ni kan kalla det för kollektiv bestraffning.