J.L - Fjortispojkarna (Diss till LuffarN & Jonash)
Jaadu dessa fjortis pojkar käftade på msn en massa och till slut sa dom att "Vi kan ta det till gata" Patetiska ungar som har fått för mycket luft!
Ni lär ju höra att jag inte lagt ner nå mycket tid på den men dom förtjänar inte mer än detta.
LÅTEN!!!
Vers1: Lägger första jävla raden, Den går ut till Luffaren. Undra vem, Ha, Han som kaxade på msn. Du skrev Ja, Vi kan ta det till gata. Det enda jag kunde göra, Var att skratta som satan. Du kan skicka ditt backup, Kommer bara bli roligt. Skicka din familj, För din syster är min groupie. Du är 15 år, Och beter dig som tretton. Vänd om, Du kommer ångra dig din slemboll. Visa dig i Umeå, Du får se vad som händer. Kommer banka på dig, Och även dina vänner. När du sa du vill ha beef, Kan lova jag fick kukres. Men den slaknade, Så fort jag såg din flickvän är kines. Varför har du satt dig, i den här situationen. Du föll ner på knä, Jag står och riktar pistolen. Mannen, du är inte fri som en fågel. Jag är klar nu, Så dom kan bära ut dig på båren.
Reff: Fjortisarna. Jag tar ner dom på jorden, Och låter dom smaka. Fjortisarna. När dom ser mig stan, Ja så kommer dom skaka. Fjortisarna. Sebastian och Jonas, Är märka för livet. Fjortisarna. Ta det seriöst, För jag skämtar ju inte.
Vers2: Du tror att jag är klar, Men jag döda en till. Han kallas Jonash, Ännu en fjortis bacill. Tjafsa med mig? Ha Lyssna kompis. Du stakar genom beatsen, Hela du är en flowmiss. Din fattiga jävel, Till och med fattigare än luffarn. Om du var en butik, Skulle vi kalla dig för rusta. Jag vet vars du bor, Din lilla jävla råtta. Skiter i 16 bars, Du förtjänar bara åtta.
You don't know what you got, until you lose it.
|