I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Willybwooi&Bigazz&Smazk- Ängel utan problem

Vår Hiphop - Audio & Video

2009-06-05 16:56

Willybwooi&Bigazz&Smazk- Ängel utan problem

Goddagens!
Gör ett tappert försök att lägga upp en låt här på whoa :)
Gilla eller gilla mindre nen kommentera det oxå..

Hur som helst,

Vers1 Bigazz ( Hamstr )
Vers2 Willybwooi
Vers3 Bigazz
Refräng SmaZk

Länk till http://www.speedyshare.com/209297230.html

Så droppa kommentarer nu :)

Hångel!

Mr Awesome ..

www.myspace.com/mrwillybwooi

2009-06-05 17:19
Som jag sa till Big på msn så diggas detta:) Kul att se att ni alla har börjat komma igång igen men musiken. droppa mer
Http://www.myspace.com/besononline

2009-06-05 17:20
Awesome! Jodå det kommer, sen om man droppar det här är ju en annan femma ;)
Mr Awesome ..

2009-06-05 17:36
haha sant! men ja ska fan höra skiten!;)
Http://www.myspace.com/besononline
Producent

2009-06-05 17:40
Jag säger inte mer än att jag vet att ni kan bättre, så slipper jag få alla påhopp :)

2009-06-05 17:55
haha sweet, hur vet du att vi kan bättre? Det är väl inga påhopp att påstå att vi kan bättre?
Säg vad du tycker nu ;)
Beson ; Självklart får du det ;)

Nu drar jag mig, hoppas på fler kommentarer! =)
Mr Awesome ..

Producent

2009-06-05 17:58
Därför att ni har släppt ett par låtar här förut som jag har lyssnat på. Och det jag har hört har låtit bättre än detta.

Nja, inte riktigt så jag menade =) Man får ofta påhopp med ord så fort man ger en ärlig kommentar/kritik...

Och för vad jag tycker om detta.
Första killen lät lite osäker på flytet och så, det brast på sina ställen.
refrängen är inte min kopp med te
Andra har en skön röst med potential att bli bättre, om flytet finslipas lite.

Beatet var enligt mig rätt dåligt, är inte riktigt för såna beats heller.

Kul i allafall att låtar släpps, och önskar er lycka.

2009-06-05 18:08
Tusen takk som vi säger i norge, Nja tycker att beatet är lite spännande att köra en låt med denna topic på !
Tack så mycket apråpå min röst :) Personligen gillar ja mitt flyt, eller flytet i hela låten, men kul med skön kritik :)

Detsamma:)
Mr Awesome ..

2009-06-05 21:09
Dem första raderna där Hampus bouncar tycker jag inte alls om, gillar inte det flowet. Det var grymt för ett par år sedan men inte nu tycker jag. Men efter dem första raderna så får du till ett annat flow som låter mycket bättre. Din text var okej, varken jätte bra eller dålig -nånstans när i mellan. Det här är helt klart en av dina bättre verser enligt mig, bortsätt från den du la i En pojkes dröm höhö. Fast det var inget som stack ut & var extremt bra i versen.. Men den håller. Gött!

Wow! Willy, jag vart riktigt imponerad av din vers. Texten var jävligt tung & du framför den kanon bra. Gillar ditt flow & känslan i rappen, du har en väldigt behaglig röst också. Jag tycker det låter som att du läspar? Dina S ljud låter lite konstigt men inget en 'vanlig' lyssnare lägger märke till, haha. Tummen upp!!

Yeah, vers 3 -trodde Ricky skulle flippa micen där men det var ju Hampus igen:) Den här versen diggade jag mer en den första. Bättre text & bättre flow, jag gillar början av versen -hur du skrivit texten & hur du flowar den där. Grymt!! Tyckte du nämde Svearikestad? utveckla det lite mer, haha -varför nämner man något sånt i en sån här låt? Tummen upp för dig också!!

Refrängen! Nu tänker Ricky -ååh vad spännande! Jag vart faktiskt överaskad över att du kunde sjunga! Sjunga kan väl alla göra, men att du har röst för det. Ibland lät det lite sämre & ibland lät det bättre så vad försöker säga är att den håller, den är helt okej. Jag gillar dock inte autoturne mixningen.. Visst har du fått till det så det låter bra men jag gillar bara inte autoturne. Det kanske är den som räddar dig mycket i det här fallet? Den kanske döljer dina brister i sången. Hur som helst så var refrängen bra & jag tycker det är något du bör utveckla, något du bör gå vidare med. Fortsätt sjung mannen! Men sök inte in till Idol, haha. Tummen upp för dig också, för en grym insats!

Jag gillade inte alls beatet, inte alls min smak på beats men det håller. Det finns väl andra som gillar det & kommer spela låten:)

Mixningen var bra, ingenting att klaga på där inte. Men snart kommer det nog ett inlägg där det står att -ja, mixningen hade ju kunnat blivit bättre.. blahaa blahaa. 90% av Whoa klagar på mixningen men inte en jävel utanför Whoas ramar klagar på mixningen så fuck dem 90% av Whoa som klankar ner på mixningar.

Låten är go, det här gjorde ni bra grabbar!

Linje 12, Robie. A.k.a EL ROB!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-06-05 22:12
känsloladdat, diggar bådas lite sorgsna, lata och hopplösa delivery i vers 1 & 2...
Och att hampus i vers 3 har lite mer lycka och hopp i texten, och därefter ändrar deliveryt till nått mer kraftigare och liiiite aggrisivare.. bra jobbat i vilket fall!

Soft reff :) riktigt bra faktiskt ricky :)

skriv till mig nästa gång ni droppar era jävlar!

One

Slash DYS
"Disturbed Vibes Basement"
www.myspace.com/dysmonia

2009-06-05 23:53
Jag börjar med robin, en sak bara, i första versen är det ord direkt från hjärtat och det djupaste jag någonsin skrivit, och angående Svearikestad är det svea rikes huvudstad som jag nämner, där hon jag skriver låten till bor, annars tack för kritiken !

Kvastish, kyss på dig.

Konstigt, Om du ser oss droppa låtar, kom med kritiken, vi hoppar inte på nån,
Så tackar för kritiken som kom ett snäpp senare ;)

För övrigt är ja fet nöjd me låten!

Hat gott bingolott!
Du blir dubbelt så glad, som en siamesisk tvilling.

2009-06-05 23:54
Skit kul att de diggas =D

Tack för den konstruktiva kritik ! Det är så det ska vara ! Ska själv bli lite bättre på det, har slakkat av lite, sorry =P

Blir så jävla glad när man får såna comments !

Såg någonstans i någons kommentar, nånting om läspande på någon .. Men de är de ingen som gör, (kanske lite sludder efter nån bira haha) men inte läspande

måste faktiskt skylla på mixningen där (vilket är jag som lagt) och det är ett återkommande problem som kommer i många av våra låtar, försöker få grepp på de, men ikke =P

Autotunen räddar en hel del ja, och är fortfarande väldigt osäker på sången då den är så pass ny för mig .. Men de kommer mer sång, med mer eller mindre autotune på .. Nångång kommer jag ge mig på helt utan och försöka flyga på egna vingar, men så långt har jag inte kommit ännu :)

Men men, nu vill ja ha ÄNNU mer konstruktiv kritik när man fått blodsmak för de ;) Come on Whoa ! ? !? =)

Peeys !
Education is an admirable thing. But it is well to remember from time to time, that nothing that is worth knowing, can be taught.

2009-06-06 02:56
Oj, tack så mkt robin härligt att höra verkligen, Kul !
Håller med ricky, direkt när ni lyssnat kom med er konstruktiva kritik och spotta på bäst fan ni vill, vi är inte fjorton år och skär oss i armen för det lixom =)

Mr Awesome ..

2009-06-06 04:11
Tungt tungt tung !!!

Mer behöver ja nog inte säga..

eller jo, de va en gång en kille... hhaa skojja

HUUUMOOORRR

Bless

2009-06-06 04:21
haha din humor suger thorbjörn" ;)

Men ärligt vafan mer kommentarer nu ? =)
Mr Awesome ..

2009-06-06 10:31
DAMN HAMPUS FÖRSTA VERSEN E DJUP SOM AA VET INTE RIKTIGT DAMN VA TUNG!!
ärligt du o dina texter e bra men denna text e helt outstanding!!!

Willy min gulleplutt du e för söt =) du kickar alltid fett som aaa du vet nog vad jag tänkte säga =)

ricky aaa sjung vidare lilla sångfågeln =)

Ha de bra guys!

bra låt!!

YESAHEYAEHAEHEHAEHA damp visste inte vad jag skulle skriva =)

2009-06-06 11:31
Diggade denna!

2009-06-06 11:38
YESAHEYAEHAEHEHAEHA damp

Haha, tack så mycket kenny ska få en puss när du hämtar skjortan snart ;) Haha..
Aah älskar hampus första vers oxå !

Kul att höra Shallom !

Päyz!
Mr Awesome ..

2009-06-07 15:10
Tack för alla comments :D Kul att folk tycker om :) Nån mer som kanske har en tanke att dela ? :)
Education is an admirable thing. But it is well to remember from time to time, that nothing that is worth knowing, can be taught.

2009-06-07 21:36
Alla som inte kommenterar och lyssnar är våldtäktsmän ;O
Mr Awesome ..

2009-06-08 12:52
Tackar kenny det värmder ! :D

Shallom, kul att du digga!

2009-06-09 02:00
Allvarligt?;O
Mr Awesome ..

2009-06-09 12:24
kärlek !!

2009-06-09 20:54
Ey va händer ? :O Give me sum löööv !

2009-06-10 01:26
MEN FÖRFAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN :)
Mr Awesome ..

2009-06-10 17:23
Ett sista slappt försök till uppmärksamhet !

2009-06-11 12:45
hah fan va ni dampar:D

2009-06-11 16:35
Måste ju dampa för att de ska hända nått på den här sidan, folk e ju så sniiikna !! :P

2009-06-12 00:20
"Sniikna"? vad e det? Inavlade?.. För det är vad dom är ;)
Mr Awesome ..

2009-06-12 02:08
Vilken kändis ska man diisssa för å få uppmärksamhet här då??? Hahahah .. Orkar inte att fokus läggs på sådana "artister" när seriöst skit blir förbisett .. Folk säger att hiphopen är död, eller döende.. SLUTA MÖRDA DEN DÅ!!!

2009-06-12 11:48
icke kriminella mördare med ett strafregister lika kortfattat som den här tråden
Whoa Största floppen i branchen !

2009-06-12 14:10
bra låt fan,de va ett tag sen man hörde nått med er.rappen å texterna är soft men digga inte reffen haha ganska keff faktist.......fortsätt så här grappar

peace out

2009-06-12 15:10
Tack mico, Yes det var ett tag sen vi droppade, hur går det för er då? Proddar du bara eller?

pz!
Mr Awesome ..