Digerdöden - sommaren 08 haha
yes jag skrev en ny låt och spela in den idag den handlar om den gamla goda tiden kolla in ;) det är inte direkt den bästa som jag har gjort men ändå :) ge mig kommentarer :D
rap: jag beat : Rain mix: spades
Länk till http://www.speedyshare.com/871927353.html
vers 1 Tänker tillbaka på tiden när allt var perfekt allting var bra allting kändes rätt ingenting kunde stoppa mig allt var ju bra och allting var fint i våran lilla stad man drog till stranden bada och hade skoj sena sommar kvällar med massa sång allting var bra ingenting behövde ändras sent på kvällen var ljusen tända man myste med dom man älskade mest varje kväll så mådde man bäst man önskade att tiden kunde stanna så man bara kunde vara med varandra när man tänker tillbaka var ju allting bra allting var bra varenda dag man tänker tillbaka till sommaren 08 då alla målen i livet kändes nådda
vers 2 Man önskar att detta år kan det bli lika bra som då då när livet var soft och man kunde vara ute och gå Just nu är livet som sämst man önskar sig tillbaka til livet som man saknar nu bara sitter här ensam i mitt mörker jag nyper mig i hopp om att jag drömmer ingenting kommer bli bra detta år och det finns ingen som förstår Hur jag mår eller hur jag känner för nu har man ju ont om vänner men dom som finns kvar tackar jag för dom har räddat min vardag men nu hoppas jag på något bättre som det ser ut nu blir allt sämre... men man tänker till sommaren 08 då det kändes som alla målen var nådda
kolla in min znap ----> Digerdöden
Varje dag är framtidens historia.
|