No Seen - Ensam rädd Shooue, har inte kickat på ett tag så jag tog och gjorde en låt idag.Ge gärna konstruktiv kritik om hur jag kan bli bättre och grejer..Länk till http://www.speedyshare.com/302759122.htmlLänk till http://www.speedyshare.com/302759122.htmlBeat : RainText : No seenVers : 1Ni har alltid sagt att jag ska stå på mina egna ben//Och tack vare er har jag börjat att se mina egna fel//Som varför folk inte orkat vara med mig längre//Utan lämnar mig ensam kvar mitt i den vilda elden//Ensam och rädd det e vad jag e//Dom personerna närmast hjärtat dom försvinner mer och mer//Ni säger du kommer alltid finns i mitt hjärta//Men sen klipper ni kontakten och lämnar mig kvar ensam//Vad är kärlek bra för om man inte räcker till//Man vill välja vägen själv men inget blir som man vill//Man har framtids planer med den som man älskar//Att man ska vara med varan men sedan bryts kontakten skitsnabbt//Visst jag vet hur det känns att bli älskad//Men jag vet också hur det känns att bli krossad och lämnad//Att ljuset blir till mörker glädje blir till sorg/Formen av kärlek hinner aldrig ta form//Reff:Ensam rädd helt förskräckt//Det känns som jag inte kan bli rädda igen//Mörkret faller svart överallt//Vart är mitt ljus som värmde när det var kallt// x2Vers : 2Har du nån gång velat ha nån som du inte kan få//Utan bara säga hejdå sen vända och gå//Men det är väldigt svårt att lämna henne ur mitt liv//Jag älskar henne så hårt så det e inte det jag vill//Jätte bra//Ensam kvar//Svårt att bli av//Svart som klart//Inget hat//Christall halt//Alltid glad//Du är den som jag alltid velat ha//Men sånt e väl lvet nästan inget blir som man vill//Man kan väl önska väldigt mycket men man räcker inte till//Skrattet ekar i mitt huve ögonen finns alltid där//Leendet och allting av dig ja jag var riktigt kär//Vart är ljuset som fanns där inne när allt kändes mörkt//Den ängeln som man hade den lämnade en och flög//Varför börjar man inte lära sig av sina misstag//Börja att ändra på sig själv och sitt personliga jag//Reff:Ensam rädd helt förskräckt//Det känns som jag inte kan bli rädda igen//Mörkret faller svart överallt//Vart är mitt ljus som värmde när det var kallt// x2]Länk till Shooue, har inte kickat på ett tag så jag tog och gjorde en låt idag.Ge gärna konstruktiv kritik om hur jag kan bli bättre och grejer..Länk till http://www.speedyshare.com/302759122.htmlBeat : RainText : No seenVers : 1Ni har alltid sagt att jag ska stå på mina egna ben//Och tack vare er har jag börjat att se mina egna fel//Som varför folk inte orkat vara med mig längre//Utan lämnar mig ensam kvar mitt i den vilda elden//Ensam och rädd det e vad jag e//Dom personerna närmast hjärtat dom försvinner mer och mer//Ni säger du kommer alltid finns i mitt hjärta//Men sen klipper ni kontakten och lämnar mig kvar ensam//Vad är kärlek bra för om man inte räcker till//Man vill välja vägen själv men inget blir som man vill//Man har framtids planer med den som man älskar//Att man ska vara med varan men sedan bryts kontakten skitsnabbt//Visst jag vet hur det känns att bli älskad//Men jag vet också hur det känns att bli krossad och lämnad//Att ljuset blir till mörker glädje blir till sorg/Formen av kärlek hinner aldrig ta form//Reff:Ensam rädd helt förskräckt//Det känns som jag inte kan bli rädda igen//Mörkret faller svart överallt//Vart är mitt ljus som värmde när det var kallt// x2Vers : 2Har du nån gång velat ha nån som du inte kan få//Utan bara säga hejdå sen vända och gå//Men det är väldigt svårt att lämna henne ur mitt liv//Jag älskar henne så hårt så det e inte det jag vill//Jätte bra//Ensam kvar//Svårt att bli av//Svart som klart//Inget hat//Christall halt//Alltid glad//Du är den som jag alltid velat ha//Men sånt e väl lvet nästan inget blir som man vill//Man kan väl önska väldigt mycket men man räcker inte till//Skrattet ekar i mitt huve ögonen finns alltid där//Leendet och allting av dig ja jag var riktigt kär//Vart är ljuset som fanns där inne när allt kändes mörkt//Den ängeln som man hade den lämnade en och flög//Varför börjar man inte lära sig av sina misstag//Börja att ändra på sig själv och sitt personliga jag//Reff:Ensam rädd helt förskräckt//Det känns som jag inte kan bli rädda igen//Mörkret faller svart överallt//Vart är mitt ljus som värmde när det var kallt// x2Pz