JoshaN Ft. Smiley - Vet vad som gäller ( Från Mixtapet )
Säger bara SOV INTE PÅ DENNA!
Här e en låt som ja å smiley knåpat ihop å vi båda blev nöjda me resultatet :) Denna låten kommer vara med på mitt mixtape som släpps när som e de tänkt! & klaga inte på smiley om ni inte gillar mixningen för de e ja som står för den.
Låten!
Reff: JoshaN Vers1: Smiley Reff: JoshaN Vers2: JoshaN Reff: JoshaN
Släng en kommentar på oss nu då!
Min text:
Man kan kalla mig för galen. eeey. eeey. Man kan hota mig me lagen. eeey. eeey Har inte sagt att ja bryr mig. eeey. eeey. Å ja kommer nog aldrig att göra de heller ja vet va som gäller.
Kickeli kickad helt vrikad ja sån e jag. Sätter spikeli spikar som nitar dig ner i din grav. Har du hört nån som ja, nä men grabben lägg av. För de finns ingen lika underbar som detta under barn. JoshaN, har du hört de förut. JoshaN, fyller hela din bruds trut. Punkt slut, finns inte mer att säga om de. Ja e 90 procnet störd å resten totalt skev. Kalla de va du vill, ja kallar de kallabalik. Spottar alltid bra skit, på beats å min musik. Ofta blir de beef, åh shit vikken tur. Ja delar alla på mitten så att alla får suga kuk. Här har ni mig, bara kom för att hämta. Ja menar allvar, nä ja mena skämta. Ställ dig längst bak i kön, ta en nummer lapp. Så får vi se vikken bitch som kan få min insats.
Smiley får kassta in sin me om han vill :)
Joshan-NoBrainProductions-Joshan-HomeRecStudios.
|