Mike & Fillson - Stänger mina ögon
Tjeeeena whoa!
Ny fet track med Mike, jobbat med den från ca 14.00 tills nu , så den är grymt seriös gjord.
Hoppas då fan att de diggas :o
Intro: Båda Vers 1: Mike Reff: Båda Vers 2: Fillson Outro: Båda Inspelning & Mix: Fillson
Text:
Reff/Intro
Samlar tankar i bläck, men jag saknar ord Kan inte vandra längre, saknar sidor i min bok Men jag stänger ögonlocken, försöker ta det lugnt Men jag känner paniken tränga från botten och upp
Mike:
Stänger mina ögon, låter pennan tala för sig själv vänder blad men sidan slutar i en återvänds gränd tillbaka till sida ett, helt vilsen i mina tankar möts jag av en vind som släcker lågan till aska öppnar ögonen, jag blir skrämd av min egen blick försöker blunda för att slippa se min spegel bild (vem är mi.. shh), förvirrad i min ensamhet försöker andas ut men är omringad av problem samlar tankar i bläck men jag saknar ord kan inte vandra längre, saknar sidor i min bok ångest och aggression, slår över till panik dämpar känslorna genom att skriva min musik kan inte lugna ner mig, känner samma sak som jag känt i flera år, månader och dar kan inte lugna ner mig, känner samma sak som jag känt i flera år, månader och dar
Reff
Fillson:
kollar mig i spegeln, ser en idiot i ögonen blickar tillbaka, men lögnerna förföljer mig vart ska jag ta vägen? jag kan inte bara springa, jag springer och springer, men jag kommer ingen vart försöker glömma, allt det där som jag ångrar tar ett andetag, vill inte föralltid somna men jag stänger ögonlocken, försöker ta det lugnt men jag känner paniken tränga från botten och upp ångesten kommer, mitt hår, det slits av men jag dämpar aggressionen med att skriva ner en rad alltid är det någonting, som bara går fel, bara en liten del blir rätt, men så är det dränker mina tankar i bläck, men allt försvinner för dom suddas ut, av alla tårar på kinden så vad ska man göra, när varenda en är falsk? för jag vägrar att ge upp, vägrar skita i allt
KRITIK NU SOM FAN WHOA !
Länk till http://www.speedyshare.com/505694382.html
Mike
Fillson
they say hiphop was born in the bronx but the bronx was born in sweden!
www.fillson.blogg.se
|