Nasty North - Bara En Början (mixtape)
NU är det äntligen här : Nasty North - Bara En Början mixtape ! det drog ut på tiden och vart mest bara en plåga att få ut , men jag hoppas att några är nöjda med hur det blev iaf. Länkar finns här nedanförTANKA DEN HÄR eller lyssna och tanka den HÄR Tracklist : 01 - Nasty North - Intro (av Puma) 02 - Nasty North - Bara En Början 03 - Nasty North - Din Öl 04 - Nasty North - Flyger över staden 05 - Nasty North - Auwf 06 - Nasty North - Interlude (av Melvin,Klingan,Elak,Newkid,DoktorDöd,FtheRex,Boukas,Wizdom,Adam Tensta,Magna) 07 - Nasty North - Lever Mitt Liv 08 - Nasty North - Gå lös (m.Elak & Hertz) 09 - Nasty North - Im sweet like 10 - Nasty North - Naughty Hottie 11 - Nasty North - Liv I luckan (m.Akin & Micke) 12 - Nasty North - Hon sa stopp 13 - Nasty North - Interlude 14 - Nasty North - Fjortisbanger 15 - Nasty North - B Myself 16 - Nasty North - Ibland Kommer Kärlek 17 - Nasty North - See me doin that 18 - Nasty North - D Va Ja Kallar Party (m.Tusse) 19 - Nasty North - We made it (m.Elak & EmilE) 20 - Nasty North - Outro (av Puma)
Nasty North hahahahaha. Nu har till och med Norra Sverige blivit gangsta.
åh trött jag blir..min vers ligger inte i takt ju? haha vafan annars riktigt fett men de suger att ni inte kunde få mitt rätt asså...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
men det där är ju den versionen jag skickade till dig då du sa att den låg i takt ?! jag fixar till och slänger upp den som en lös mp3a i dagarna , rätt ska va rätt =)
den ligger lite fel, kanske inte något man tänker på men jag som lägger det hör med en gång att den e i otakt :P haha annars riktigt tungt !! hoppas mkt folk tankar denhär nu!! :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
OYEAH! detta var näjz :D UPP <3
dom kallar mig Käääz. www.znapmusic.com/kaaaz
Taaajt Ante :) Tack så hjärtligt för förtroendet att jag fick vara med på det! Fan vad duktiga ni e:) KEEP IT UUUUUP! -1-
http://pumasilverback.se <-Right up your ass, punk!
Har lyssnat igenom de flesta låtarna nu, hittills låter det bra. Det enda jag kan klaga på är att det är lite för mycket 'klubbangers', blir lite uttjatat tycker jag. Favoriten just nu är: Liv i luckan.
Oringatality-Battles brooooooooooooooooor! http://www.whoa.nu/forum/svensk-hiphop/battles/716525/1.aspx
Ni har förbättras riktigt,Diggar antees röst! Tycker engelska låtarna inte va bra någonstans men rästen va fett,bra gjort grabbar upp.
fosho
tack alla snälla =) haha
ey lååå !
Shysst fan har ingenting att göra idag så softar väl ner å lyssnar på detta då :) Ger kritik senare Peace!
Shit fet respekt grabbar hade förväntat mig lite mer inlevelse men det här var jävligt nice, har typ aldrig diggat er förrut då vare liksom "Nasty North diggar inte dom men dom vet vad dom gör liksom" snacka om felbedömd det här mixtapet var kung :) Iallafall finns mycket som skulle kunna ändras på/förbättras gillade dom flesta låtarna förrutom Gå Lös usch ta inte illa upp men de gillades inte alls är så less på den där instrumentalen. Ni har en skön stil grabbar men tycker ni använder Autotune lite för mycket, Har inte lyssnat igenom hela än så ja återkommer :) Hare bra, Peace!
www.Wizdom.se - www.myspace.com/wizdomrap
skitkul att så många diggar =) härligt wiz.
www.Wizdom.se - www.myspace.com/wizdomrap
ait, laddade hem de o lyssande genom de , Låter skööööönt i helhet faktiskt ( : Men pintus enda jag gillade med dig va tyvärr att du ville va hund på bilden : / Men osså va de lite tråkigt att ante sjung nästan varje reff :P äh, låter bra ! Bra jobbbbbbb gubbz=)
tyckte den var riktigt nice det mesta var fett Flyger över staden diggade jag riktigt mycket lycka till i fortsättningen Hank
bättre vara ökänd än okänd
bra gjort, lite ojämn nivå på låtarna vissa va mycket bätre än andra osv. men i helhet gjorde ni de bra :)
http://www.znapmusic.com/myntah/
Kan tillägga där med tanke på munters kommentar att vi tänkte ha 12-16 låtar och välja ut det bästa. men vi slängde på massa random låtar som vi hade liggandes bara för att det skulle bli lite mer. alltså många av dom "randomlåtarna" är inte nå vidare enligt mig iaf! men tack munter och hank =)
Enda jag kan säga att detta var riktigt tungt! Nice jobbat grabbar pz /overkill/Sam-s
"No rest, to be the best you have to work around the clock" www.myspace.com/OverkillHipHop
Blev positivt överraskad helt klart. Dock för mkt autotune för mig (aldrig gillat skiten...) Och för mkt "techno-pop-ja-ni-vet-vad-jag-menar" beats för min smak också. Förövrigt riktigt bra om man kollar på er rap, flow och lyrik. Fint jobbat! Fortsätt så här! Fridens /Spiken
tack =) jo det är lite tråkigt med mkt autotune och så...
fan lite kommentarer.. kom igen!!
ey lååå !
Som dom ovanför så är jag också positivt överraskad! Detta var fetare än vad jag trodde, får jag välja ett par låtar som jag diggar mest så blir det helt klart : "Be MySelf, Flyger över staden, Lever Mitt Liv, Auwf (sånna låtar ska de komma mer av tycker jag!)" Ni vet vad jag tycker, ni bättras mer och mer för varje låt. Var inte blyga whoa, upp god damn it! over'n'out, peys!
life is to short to be pissed off all the time.
Ja vi får koka ihop lite =) SOV INTE NU
upp upp laxnackar!
http://www.myspace.com/xDnick