Robin Lamonde-Kommer aldrig lyckas (Street video)
Tja alla glada =) !!! här kommer en ny musikvideo från Lamonde Production.. Videon och låten handlar om min eviga kamp om att nå 15 minuter i rampljuset, så låttiteln har jag tagit ifrån dom som ogillar mig och min musik med citat "du kommer aldrig lyckas" lämna gärna en kommentar efter att du lyssnat mvh Robin Lamonde KOLLA I HQ!!!
Mer av mig hittar du på www.lamonde.se
Faan mannen den här låten är så grovt skön asså =)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
gryyymt video och gryyym låt :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
första gången jag hör ngt med dej lamonde och detta gillades verkligen och du kommer att lyckas om du fortsätter med det du gör! Keep It Up Dude Peace Out / A
En bangar inget för 0501 serverad med en silversked!
tack som fan !!!!!!!! tack gudde =) kishore82 p27 tack så mycket =) Abbo P 23 tack för din kommentar och stöd =) mer skit kommer komma mvh Robin Lamonde
Jävligt najs låt! Skitbra!
Coolingen3 P22 - Tack så mycket! =)
Fan vad FET! ska du inte droppa låten så man kan tanka hem den =)?
Slingan som sitter där bak fastnade direkt i huvudet, hört en liknande slinga i en annan låt jag inte riktigt kommer ihåg. Riktigt länge sedan jag hörde den låten med den feta slingan, uh tror fan det var FejkeN som gjorde en låt med den slingan dock inte säker :> Hoppas det kommer en mp3a, slingan bringar fram minnen!
The thing is, we cant separate our feelings..
riktigt tung låt !
Detta va fett ! Mer från dig i framtiden =D B!G UP !
Ser gärna lite mer avancerade rim alltså
skönt skit
Attityd Crew 2006-09 Lofstrand.tk | http://myspace.com/lvsmusk
Spades är så jävla keff Hahah!
tack så hemskt mycke allihopa !!! för era komentarer och erat stöd det värmer =) Mouldy_mushroom P24 -tack för att du ger mig mer benis på min glöd att lyckas jag lovar att peka finger på nyhetsmorgon =)hare gott mvh Robin å gudde självklart får du göra reklam i tråden broshaaaaan! så jag gör det samma klicken live på Gotland den 12 juni be there!!!
Första gången jag hör dig och det här var riktigt bra! Släpper du låten som mp3a? Skulle vara skönt att kunna pumpa den under sommaren!
Det jag inte gör idag slipper jag göra om imorgon
Mr A P19- Tack för din kommentar =) jag ska se om jag kan droppa den som mp3 det e så att det e min producent som äger rättigheterna på beatet eftersom han har proddat den men jag ska liggapå å se vad jag kan göra =) hare gott mvh Robin Lamonde
Yeah! =) KLICKEN 4 mickar 1 passion!
japp det e klart! =)
Atlemusic Tror jag är på alldeles precis RÄTT sida om jag är ute efter rim Antagligen det som rap handlar om, IQ-befriade snorvalp.
EY! _Ak4-inget jidder i min tråd, den e till för att kommentera min låt inget annat.
fett ! från söderhamn asså? gävleborg up in this ! big up!
Peramaki P18- tack för din kommentar, japp söderhamn e det man reppar nu mera när man e bosatt här =)
skönskön! du lyckades med den här! bigup
Vice Versa!
Alexander-Zone - tack så mycket!
Sjukt tung! aldrig hört något med dig förut, detta gjorde du bra
Minnesförlust - tack så mycket!! håll ögonen öppna kommer nog droppa lite mer skit här på whoa =) mvh Robin Lamonde
riktigt nice robin, jävligt tight!
Det Är Inte Bra Att Vara Dålig, Det Är Inte Dåligt Att Vara Bra
skön låt men säger som ak4, ser gärna mer avancerade rim. annars soft!
http://www.soundcloud.com/mr-rnbck http://www.soundcloud.com/brormusik
tack grabbar! =)
_ak4 haha enligt mig är det viktigare att det blir en bra låt ;) men vill man sitta fast i en regel bok på whoa hela livet kan man ju få göra deT:)
Spades är så jävla keff Hahah!
Fyfan så tungt! Jag är imponerad!
Tack grabbar !!! =) Anenkefali- tack som fan! (föresten tunga beats på din myspace!!) Atle- jag kan bara hålla med det finns inga regler det e känsla vi vill leverera =) retarded- tack så mycke
föresten känner för lite reklam i tråden !!! här e några adresser som ska hållas upp www.myspace.com/spproduktion (KLICKEN) www.myspace.com/atlemusic www.myspace.com/guddesweden www.myspace.com/rubensweden www.myspace.com/lamonderobinKlicken live den 12 juni på Gotland!!!!
första jag hör med dig(: klickade på tråden låga förväntningar men boom, nice låt:)
Ri-Fa above all!!
Admin rensa inlägg eller lås tråden, "smyguppning" med reklam i trådarna är inte tillåtet. Lås tråden!
wajkan p16 tack så mycket!! _Ak4- Det är min och min grupps myspace adresser som jag postar i min tråd. vad spelar det för roll? det e inte så att jag gör reklam för något annat än mig och min musik å det e väl det whoa.nu e till för?
_ak4 Vad fan är det för fel på dig mannen? har du inget bättre för dig än att göra massa onödigt jidder i andras trådar?
Skön text, skönt flow, nice video :)!
Allerhed-$tudio$ Rappen har tagit över mitt liv... http://myspace.com/gata-i-blodet
Hiphop handlar inte alls om rim. Detta va bara dåligt. Och jag tror det kan intygas av alla andra 100/1000-tal som lyssnat men inte är dina vänner så dom skitit fullständigt i att skriva. Visst 5 andra som du inte känner skrev något bra så gratulerar.
Allerhed P18 Tack så mycket!! =) Mouldy_mushroom P24- har lite svårt att tyda riktigt vad du menar när orden inte riktigt ligger på rätt plats, så din kritik om rim eller flow tar jag inte så seriös på. men tack för din kommentar igen.
Aldrig hört dig förut,men nice låt & video! Du flyter på bra, texten va bra därmed. Och skön röst! /Tomv
Men snälla Gudde lilla, lugna ner dig några hekton, läs vad jag skrev i din gästbok nu lilleman! :)
Palla göra som ni gör ;O men nu till låten och videon. Videon jodå helt frän och låten tungt ;D Mir Direkt Från Stanislav
http://www.stanislav.nu
tack så mycket allihopa =) å ni som vill höra mer så kan ja lova att det kommer mer =) så håll ögon och öron öppna för robin lamonde och klicken (ett rap kollektiv jag är en del av) ha det gott mvh
Tja alla glada=)
Nu har min låt "kommer aldrig lyckas" legat uppe i drygt 2 veckor och har fått lite över 450 visningar på youtube och en massa härliga kommentarer som jag tackar å bockar för.
Så nu vill jag ge nått tillbaka genom att droppa låten som en gratis mp3:a för er
så sprid länken och låten med vinden =)
Länk till http://www.speedyshare.com/717473763.html ha dett gott mvh Robin Lamonde
mannen gör en ny tråd endast för låten så fattar folk att låten e släppt! om du skriver mp3 el liknande i namnet på tråden =)