RK - En pojke dör (storytelling).mp3
Tja, ny låt e här. det handlar om en kille som är 16år som har allt i livet man kan önska sig om, men en dag så vänder vinden och det går bara utför.. och det här är saker som kan hända just i din vardag, så ta vara på den tid ni har och lev din dag som den sista, för allt kan hända!
Verser:RK Intro: Filosof&danielb Sång: danielb Tjej&Kille: linneanord&filosof Tack till JL som mixat låten åt mig också!
tack till alla er som hjälpt mig få igenom den här låten!
LADDA NER LÅTEN HÄR! LADDA NER LÅTEN HÄR! LADDA NER LÅTEN HÄR! LADDA NER LÅTEN HÄR!
Texten: ska berätta sanning grabben han är sexton år, han heter niklas och många ser han som sin idol (idol) bäst i fotbollslaget, skiner alltid upp hos tjejerna han tränar varje vecka och han festar på helgerna.. på senare tid har många varit kär i han--// japp varje tjej han ser, går han fram och säger sitt namn---// "hej jag heter niklas, och vad heter du?" "hej niklas jag är petra, och vad bra du ser ut!" "ja jag vet jag är född för att vara snygg" "vilken tur, jag är singel och jag tänkte bjuda dig ut" vill ni veta sanningen dom här är tillsammans.. han flörta på stan och det ledde till en dans! sommaren den kom, och det skulle bli den sista ...snart är det niklas tur att sänkas ner en kista... hans pappa hämta posten och han möttes av ett brev det var från sjukhuset det var doktor Ann som skrev..
andra versen kommer låta sjukt jävla galet han stod på sitt rum -han börja packa sina saker.. familjen väntade vid dörren, dags att dra iväg. nästa hållplats (sjukhus) alla stod o grät resan var lång, dom parkerade bilen och gick in, möttes av en doktor, han sa någonting svårt att höra vad han sa, han kom från ett annat land dom vandra hand i hand sakta in mot en annan plats han la sig i sängen, doktor fråga niklas om han visste vad som skulle hända visste vad som skulle ske niklas fick beskeded, tumör i huvudet.. det skulle bli hans sista dag, och han hade ont i huvudet. familjen stod och grät, niklas stängde sina ögon han fanns nu inte längre, han fanns inte där. kistan hissas ner det fanns blommor och ett ljus. tyvärr så slutar inte alla sager med ett bra slut.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|