[AUDIO] T.B - kan inte sova
Länk till http://www.speedyshare.com/874442180.html
sitter här öppe på natten och jag kan inte sova// Och jag tänker för mig själv vem ska ja fråga// VAd livet går utt på// Vet ni de men säg de då//
knarket tog mej en stund// Och bara för de kan ja inte sova en blund// jag svek mina vänner// och jag frågar mej själv vad är de som händer//
Knarket tog min farsa// de kändes jävligt hårt// Alla frågar hur mår du teddy// Jag ja mår bra . men igäntligen mår ja dåligt//
Fall aj skulle sakt de skulle jag bara få höra oj va tråkigt// men ska vi göra nånting idag// Nej inte föräns jag är jag// ja saknar alal dagar när ja hde dej//
du var den mäst perktaste tjej// Och lämmna mej men ja fick gå vidare// alla mina tankar dom krockar// och de är ja som spottar//
alla dessa rader på beat// för att jag vet ite själv hur ja känner// Men ja måste iaf säga att jag äslkar alla mina vänner/ och min familj//
de va ni hjälpte mej när mitt liv stog stil// hade ja problem då va de bara att säga de utan att skämas// Och alla snut problem måste dämpas// för många barn blir föräldra lösa//
grund av man måste slösa// sina pengar på knarket// de enda ja säger kolal i denna vänstra faket// Där står de hur ja mår//
Och jag hoppas nån gång framtiden att de går// denna historian har inte bara hänt mej// den kanske till och med hänt dej// Då vet du hur ja mår//
Och jag kommer inte släppa dett föräns 100 år// Och jag hoppas du förstår// De är inget att leka med// Livet de vill du men de kan sluta varenda jävla dag//
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|