B-slim - Mamma & Pappa (New Version)
B-SLIM - MAMMA & PAPPA Hallå, några av er whoare kanske såg mitt inlägg här i forumet förra veckan. Nu har jag spelat in låten på nytt och en kompis har mixat. Ge mig lite kritik, kommentarer kan det alldrig bli för mycket av. Pz ! Beat: Yvbe Beatz emotion Mix: Andreas Woller Rapp: B-slimLäääänk Läääänk Läääänk Läääänk
gör det bästa jag kan, men är alltid öppen för tips =)
först och främst, diggar din röst som fan! :) texten är väldigt fin och personlig :) beatet är fint, och inlevelsen sitter där, låter lite konstigt på delarna du sjunger lite. men de låter bra ändå! ^^ mixingen e riktigt nice, fint ljud ! :D Peace!
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89
tack dizzy, tack för en lång och bra kommentar. kul att höra. tror du är den första som diggar min röst =)
Galet beat där ;) Håller me Dizzy Din röst va fan tvärfet ;) Lite som Trofast haha :P Accapellan va lite hög å tyckte den bara låg i vänster örat men men flow å text nice :)Fortsätt /Liri
tack liri. åter igen kul att höra :D pz mayn!
jag säger som alla där uppe, tycker den var fet :) Bra känsla och budskap, texten sitter och så vidare. 8/10! Keep it up! :)
Hej
tusentack, sprid den! vill ha mer kommentarer!!
s ljudet låter jobbigt på vissa ställen men annars riktigt fett nice din röst är ett stor upp !:D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
danske schöön :D
inte hört originalet, men denna var fet, för att vara av dig! har mest hört dåliga låtar av dig, men denna var ganska bra, utom att du inte höll takten den bästa ;/ men röstläget var tvärfett som dom andra sa! vi måste hooka nått bror =) pz
they say hiphop was born in the bronx but the bronx was born in sweden! www.fillson.blogg.se
tack fillson, funny to hear att jag utvecklas :d absolut brush :D!
Här är texten! jag lever min dröm, fakkin word på baseline mitt liv är perfekt, spelar golf och lever raplife tack till mom n dad, som fan gör allt för mig. finns inga bättre dom, de kan jag lova dig tack papi, som betalar allt o som sponsrar mig du lägger ner din själ, och du vet ju att jag älskar dig mammi som borde starta eget taxibolag nu har jag moppe, innan körde du varenäda dag jag mår som bäst, när ni är glada och mår bra när ni är stolta över mig, ja precis så som ni föredra ni säger ofta, att jag har talang,chieea - kämpa anton, annars är det slöseri pappa du är en förebild för mig jag vill va lika bra på jobbet som du så snälla snälla säg hur ska man göra, vilken linje ska man gå? ni är dom bästa här på jorden o det kommer alltid vara så jag vet att jag har svikit er ibland, men jag ångrar det så, men vilken tur att vi blev sams! för ni får mig, till att lyckas med det mesta. jag klarar av skolan, i golfen är jag bland de bästa.
Du har utvecklats sen sist jag hörde dig. Det är positivt, det är dock falskt på ställen där du sjunger. Men tänker inte så mkt på det=) Ditt flow har blivit mer säkert, är dock lite stakigt fortfarande. Men du tar dig framåt vilket är nice! Fortsätt såhär man!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
tack trofast. skoj att höra :D you inspire me!!
e du signad hos baseline? eller jag som fatta fel kanske..aja låten va väll bra, mixen va lite nas dock och lite falska toner här å där men annrs bra :)
knas inte nas ^^
Ahahaha, hörde dig för ett bra tag sen, då var du pinsamt dålig. Fast du är faktiskt jävligt fet nu. Dock är det alltid tråkigt att se skillade rappare inte kunna skriva texter. Visst är den personlig och så men jag menar teknikmässigt. Flerstavsrim ÄR nödvändigt. Sen skrattade jag som fan åt dig när du snackar om mormor och morfar som skjutsar dig till golfen och ger dig bollar, men det är en annan femma.
Blunted in stockholm
Gussti, sicken pajas, Jag tycker det är schysst asså, Alla har sin lifestory alla är ju inte från betongen som gussti ,
Mr Awesome .. www.myspace.com/mrwillybwooi
tack allesammans kul att höra att flerparten diggar, =)
gussti du fattar inte moden. jag har svårt för att visa min tacksamhet i vanliga fall, därför gör jag det här i sången. inget att skratta åt?
Jag skrattar åt en massor av saker, tyckte det var så jävla sött bara. Så tacka för kommentaren istället.
Blunted in stockholm
mer?
Tycker att texten var väldigt söt =) flowet var inte det bästa men duger helt klart . mixen var ganska jobbig, inte så bra enligt mig! Men Keep it up man!!! =)
lätt det bästa du har gjort!! jag tror allt är mycket bättre! Mixen var helt okej , skulle bli mycke fetare om nån bättre mixa . beatet har jag hört förut och det är tungt . Texten är också helt okej men inga super bra rim , men det är svårare att rimma bra på sånna här låtar . aja fortsätt såhär ! pz / ludde b
mera snälla :D
Som sagt ovanför, rösten var faktiskt fet under sina stunder. Men jobba på texten och flytet och utvecklas. Keep it up.
"You just gotta be dope" - Slim Shady.
rösten är gryym och söt, jag gillar flowet. texten kan utvecklas mer, men helt klart grym yo! ^^
jag diggade som satan riktigt skönt röstläge hank
bättre vara ökänd än okänd
mera tack! :D:D
Ny Länk
I Listen But Do Not Understand,I Understand But Do Not Listen. Men Du Skön Kuk!
Thanks för länken
I Listen But Do Not Understand,I Understand But Do Not Listen. Men Du Skön Kuk!
vad var det för speciellt med denna ?
054 - KARLSTAD <3
ry-ry vad tycker du?
kommon , visa lite love för en shunniz :D