Moderator
2009-05-24 23:11
Producerar, gästar, mixar & mastrar till ett oerhört bra pris. Intresserad? Adda:
[email protected]
fett skön fonky fett najs Don C: sådär man fortsätt
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
tkr denna är sjukt skön. båda lägger det bra, gillade Don c's röst som fan :)
upp för denna riktigt nice:D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
fucking cp låt, den e ju löjligt bra asså! du lyckades på denna asså shit
Fas 3 youtubekanal: http://www.youtube.com/user/Fas3musik?feature=mhum
orka att man behöver vänta i 20 mins nu ;( ... lämnar kritik när jag lyssnat ;D
Moderator
2009-05-24 23:35
Magnaa P20 tack mannen! tack alla andra, nån som pallar slänga upp en backuplänk så är ni välkomna att göra det, shu
Producerar, gästar, mixar & mastrar till ett oerhört bra pris. Intresserad? Adda:
[email protected]
Haha du gjorde som lillebrorsan sa? Soft musik!
Moderator
2009-05-24 23:48
_Ak4 tack, vadå som lillebrorsan sa?
[email protected]
Moderator
2009-05-24 23:49
Åhhhh! Jag gillar den här, så mycket redan. Älskar dom här låtarna med dig Fonky, texter som får en att tänka om, beats utan trummor, som den där gamla Tänk alla gånger . Fyfaen vad vackert! Kvällens bästa låt, lätt.
time isn't wasted when you're getting wasted .
Denna va najs ! bra jobbat fresh =)
helt jävla sjukt, skönaste låten jag hört på länge. sjukt jävla sinnesbra grabbar!
Moderator
2009-05-25 00:10
tack så mycket boys!
[email protected]
Gudomligt beat! Texterna var inget fel på heller Go for it!
"Jag hatar citat"
Många tack från king kong music's egna king kong, hoho!
Alla måste göra sitt!
Moderator
2009-05-25 00:32
[email protected]
Ni gör det riktigt bra boys! finns ingenting att klaga på alltså.. pau!
Jerrones & Alex Baula Mixtape "Under Vår Luva" ute nu! Viceversa026.blogspot.com
digga detta crazyy shit , aldirg hört don c tyckte du va lika bra som fonky fresh , hela låten är as skön fortsätt släppa sånt ;)
Detta var fett fonky ! inget att klaga på förutom den jobbiga reverben på s- t ljuden men det är ju en smaksak förstår jag. PS
http://soundcloud.com/forsbergmusik
Låter helt gaaalet maaan :D
www.myspace.com/Sagoztyle
Matte, bytte från perf till fonky i titeln :)
ietz all guuuudd! me like.
töng låt, nice med autotune ;D !
Keep it real! Peace babe ;D "Så länge de rimmar"
Diggades matte ! :) Fångades i denna. Satt o pilla me de där jävla photoshop skiten vi snacka om och glömde att jag ens hade låten på i flera timmar. Så det var örongodis. Fett !
Aii
Shit vilken soft och nice låt. Denna kommer liras i BG när man sitter och chillar med poker på kvällarna ;D hehe
Joltarn finns över allt du kanske bara inte har märkt det än
soft
Attityd Crew 2006-09 Lofstrand.tk | http://myspace.com/lvsmusk
Måste säga big up till Don C , hevlete va fet han va!
Attityd Crew 2006-09 Lofstrand.tk | http://myspace.com/lvsmusk
Moderator
2009-05-25 16:30
Tack peeps, shysst att det uppskattas. Kommer som sagt mycket grejer nu den kommande månaden, bland annat en jävligt fet reaggegrej ifrån mig, samt en discohit från mig och Vilford. Peace!
[email protected]
Den är riktigt tung, big up.
www.Wizdom.se - www.myspace.com/wizdomrap
Verserna var cool. Riktigt bra text av båda två och det är på såna här låtar som du funkar bäst på, P. Dock gillar jag inte refrängen alls. Inte det minsta. Autotune är inte min grej, har aldrig gillat det och kommer antagligen aldrig att göra det heller. Sedan tycker jag, till min förvåning, att autotunen låter riktigt konstig. Trodde aldrig jag skulle kritisera dig för din mixning - men det låter lite konstigt. Men kan också vara bara jag. Låten är bra överlag. Don C gör det riktigt bra, kul att höra!
www.myspace.com/zycoreofnewgeneration
bra faktiskt
hets, stress, fest!
det här är den riktiga fonky ingen tvekan det här för du mycket fint rakt igenom :)
Hojta till Så mixar jag! http://www.myspace.com/raayb
Lika bra som vanligt av dej Fonky och Don C tror ja att jag aldrig hört förut och de ångrar jag han var riktigt bra :)
RIKTIGT överfet! :D
btw;
checka min nya låt "looking over my shoulder(ft. angelicah)"Click me! Droppa kommentar mayn! :)
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89
tack igen för alla comments, we will be back :)
Alla måste göra sitt!
Moderator
2009-05-25 19:49
Tack peeps, anledningen till att ingen av er har hört Don C förut är att han rappar inte.. han proddar.. men när det kommer till King-Kong Music är den enda regeln att alla måste dra sitt strå till stacken eller vafan man säger, det gäller både rap och beats, get it? Pz!
[email protected]
Jag diggar moden. Mattes vers är fet, du är bra på sentimentala texter. Cezars vers är bra, men det är lite jobbigt med echo s-en.. Dock måste jag motsätta mig att reffen va bra.. Autotune sången skar sig med det cleana pianobeatet och skapade obalans i mina öron.. Sen är jag en autotune-hater också, så det kanske bara är jag som tycker så. Det var det som gjorde att låten sjönk lite i mina öron.. Annars är moden soft =) Kul att se att du är igång igen bror. Har saknat din röst över beatsen.. ;) Ring mig snart så vi kan göra nått nytt!
RMK & Kompaniett / K.I.M.M www.myspace.com/rikardmedk
Moderator
2009-05-25 21:40
Tack Rikard! Det värmer att du kikar in i min tråd och tar dig tid att kommentera. Är alltid på, väntar fortfarande på när man var barn och den andra låten vi snackade om, om du minns? Hör av dig!
[email protected]
fett lagt av båda. Men tyckte fonky glänste lite mer, håller med zycore om autotune dock.. ändå en skön låt. Fett beat biig proops för det!
grymt skön låt!
fonky tungt som fan alltså, riktigt bra text.. du passar bra till sånna här låtar.
Don C aldrig hört dig förut men du var riktigt tung, skön röst
beatet är övertungt alltså,
Fett beat biig proops för det! peace / mike
Käft
Jäkla soft låt! Keep it up! Diggar perfektion i denna stil!
www.slackerz.se
Mycket kärlek här :) Tack för alla comments / don.
Alla måste göra sitt!
så jävla glad jag blir när jag hör sånna här bra låtar, det är FÖR bra... diggar båda, älskar handlingen, rösten & raderna... överfet beat... jävligt bra mix.. tack!
sjukt skön låt!!:) Lysekil <3
0 523
Moderator
2009-05-26 19:59
tack folk, nice att ni díggar!!
[email protected]
tack för låten. den kommer spelas på repeat ikväll när jon blund ska natta! big up! Fortsätt, ni gör det jävligt bra
ni har inte lust att ge mig beatet? hehe
Käft
ni har inte lust att ge mig beatet? hehe hahahaha, åhhalleguttan!!