Änglalik - Stänger ner [XL Diss]
det tog flera veckor för bitchen att dra ihop något mot mig jag svarar på en dag it is what it is. sa till han att jag inte ville ha beef, men men spottar han mot mig så får han också tillbaka, öga för öga mannen. get at me. Mix Änglalik Verser Änglalik Hook ÄnglalikÄnglalik - Stänger ner TEXT Vers1 jag käkar beef så kalla mig för blodhund XL har inte vart tight sen hans pappa tog hans oskuld överallt.. jag förstör din hype o du blir cuttad och packad som om jag sålde braj Xl ta det lugnt och ring din pojkvän så kan jag svara igen om jag skaffar orken så vem är skönast, jag slår dig tills du dödas och ger dig en tampong bara för du ska sluta blöda .. du måste fixa högre krav backa bak, glider in o mördar hela gävle stad jag lägger punchen rakt med högerhanden så killen leker gangster men heter alexander har aldrig haft nått emot homosexuella men xl fatta fan du borde bara skämmas att säga att du backar vice versa keffat jag är äkta kom och bara testa Hook alla säger xl suger kuk alla vet att du blir battlad ut ärligt talat vi tar de lungt låt mig ta dig tillbaks så du aldrig vaknar upp Vers2 och du kommer in snackar förudmjuka fuck beefen mannen jag har ditt namn på en kula satt på tåget som gick halvägs in till gävlestad när jag insåg att de är pedofili att fucka barn så passa spliffen trött att battla dessa fitter säger som nme reser bara för o fucka bitches bla bla bla va fan är de du säger? arabisk alkajd? välkommen till 11 september skiter i de, du låter efterbliven är du redo? på en tur till intensiven personlig skit kanske nämner jag din syster klycsher jag trampar på dig som du va en cyckel underbett ja de va den ända punchen men den va ändå baitad precis som hajattacker ..ängla är en rolig jävel medans du gnager på kukar som en jävla bäver /Ä
Graffare
2009-05-24 22:22
Hahaha! Fan vilka sköna punches! Ljudet knasar dock? Annars var allting real nice och yes du tog honom enligt mig. Good job mate!
http://www.myspace.com/easymatemusic
thx mate, mitt ljudkort har fått spel typ så jag fick nått bögigt brus lite då och då försökte filtrera så gott det gick men men =)
Damn. Jag trodde faktiskt att han skulle ta dig i denna beef, men detta var bra. Kändes mer genomarbetat än XL's och din text är tightare. Kan säga att hooken inte var något jag gillade, men vers 2 var fet. Hoppas det blir en rond 2..
Hej
Enligt mig vann du beefen ;)
Riktigt bra ängla!1 -0 Änglalik
|€|A-To|€| It is my life bitch! http://www.biltjuv.nu/?ref=46544
vers2 satte denna låt, men XL tar dig i ronden, tyvär men han låg steget före, både mixning, attityd, texterna orkar jag inte läsa igenom igen, men han tog dig!
Follow me at: myspace.com/krilloboi twitter.com/krilloboi
DU VANN ROND ETT UTAN TVEKAN. texten är fetare, fetare beat. mixingen e helt Ok. "satt på tåget som gick halvägs in till gävlestad när jag insåg att de är pedofili att fucka barn" den fick mig att flabba som faan! hahaha! bästa fan^^ nej 1-0 till änglalik efter rond ett. hooken digga jag oxå btw! ska va ärlig, hade mina tvivel, men du överträffa dig. damn boy. you rock the mic! PEACE
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89
shit riktigt jävla nice. Du tar han lätt i denna beef. Din text är tiktigt tight :) peace
|€|A-To|€| It is my life bitch! http://www.biltjuv.nu/?ref=46544
Så där ja Änglalik. Tycker det är en grym beef låt. har lyssnat på hans och sen på din, å ärligtalat så tog du honom på textinehållet. ska bli intressant och höra fortsättningen på denna beef, i mina ögon så e du segrare änsålänge. Du har bra attetyd bra delivery och sköna lines. /Mats
Nej Tack!!! Jag Kör.<br>
Shiit mannen måste vänta i 15min innan jag kan ladda ner låten :PPP hahah men d lungt ska vänta.. kommer med mina tankar sen... Men jag vet att du knäcker bitchen brushän ;)
Moderator
2009-05-24 22:38
Asså, Änglalik du tar honom så lätt i hur "bra" låten är. Mycket behagligare lyssning eller vad man ska säga, du har ett skönare flow och bättre mix. Formulerar dig och rimmar bättre, men i punches tar du inte XL tyvärr. Vet inte hur jag tycker ronden slutar eftersom ni tar ut varandra på olika saker. Men bra låt, var inte direkt något jättefyndigt som jag skratta åt, förutom Gävleraden om pedofili.
time isn't wasted when you're getting wasted .
kan inte få ner låten :S
hur kommer det sig att jag inte kan höra när du gråter fast dina tårar faller till marken som dasslock.
hook va nice skönt beat val texten va skön, men visa rader kändes tråkiga å enkla.. men ditt flow e bra, tycker det e jämt i första rond!
låter bra fan , får se hur det blir i rond 2
Attityd Crew 2006-09 Lofstrand.tk | http://myspace.com/lvsmusk
hmm, offbeat lite här och där, och vart är texten bra som alla säger? nödrim hit och dit .. Snackar kula med hans namn på, de va ju jävligt gangster, halvvägs till gävle? tror du inte ens gick till tågstation .. Inte för att jag är Alex vän, men han är bättre ..
soundcloud.com/jerrones
1-0 Ängla! Riktigt skön attityd mannen!! Du lägger det tight som fan! Froody
Inte för att jag är Alex vän - haha det är ju verkligen inte därför?
tack allihop!
XL plockar första ronden.
Jerrones & Alex Baula Mixtape "Under Vår Luva" ute nu! Viceversa026.blogspot.com
Promotor
2009-05-24 22:48
Du döda han ganska så jävla solklart att de finns inte!! du hade en hel del fina rader, många var betydligt mycket hårdare än hans! Vissa var bara dumma.. Hooken var tight! Rappen var riktigt skön! Beatet var grymt soft också!
jag trampar på dig som du va en cyckel - digga denna :)
Som jag sa till XL .. det är inte lönt att han äns skulle dissat.. för detta är bara löjligt. Ängla, du vann .. såde räcker.. du behöver inte lägga ner fler minuter på den pajasen .. Marius
haha mannen nu lyssnade jag på låten.. du knäckte honom boyyyyyyy ;)... keep it up..1 - 0 Till Änglalik
XL tog första .
SÄLJER BILLIGA HEMSIDOR !!!!!!!
Brushäääään !!! du mothafuckade honom hahaha fuck du överträffade mig igen ... D DOMINUS UP IN THIS BITCH!!!! Han borde inte svara nu asså!
www.myspace.com/nMeMuzic D Dominus Up In This Slyna !
diggar dig ivanliga fall ängla, men jag tkr inte du tog han tyvärr ''/ men en fet diss, skön känsla. peace / Jontääh !
hur kommer det sig att jag inte kan höra när du gråter fast dina tårar faller till marken som dasslock.
Många fills e off, vissa rim/rader är simpla men nåra som var sköna faktiskt. de där med cykeln :P. skippa reffen nästa gång najsare att bara spotta på dissar. Peace mayn / Jonis
www.myspace.com/jonis016
Shiit , denna var riktigt tight , finns nog inget man kan klaga på . förutom det konstiga med ljudet vid vissa tillfällen . Fet Diss mannen !
trodde han skulle ta dig lätt, men såå fel jag hade! tkr det är jämt som fan, skulle vilja ha en rond 2 som kunde avgöra det hela.. :) aja vi får se vad som händer, skön diss iallafall, och överrastad som fan blev jag, skönt det:)
Änglalik gjorde XL till XS i beefen, snacka om att äta upp han alltås! Ängla och Micken 4-ever! Vote: Ängla
denna var ju mycket fetare än den andra snubbens..
sorry för jag uppar när jag redan kommenterat. men är jag den enda som DIGGADE REFFEN GROVT?! haha, bra gjort med reffen tkr jag! bläääää puss
Marius042 jag diggade reffen också :)
det här e ju inte ens bra ? typ offbeat halva låten...kasst beat, o vissa adds var off, rimmen var inte ens bra... själv tkr ja att x-äl vann detta så styggt...
dom kallar mig Käääz. www.znapmusic.com/kaaaz
hahaha så jävla kul att käääz skämmer ut sig med sin kommentar var ligger jag off? addsen på vissa ställen kan jag hålla med om för min dator laggar upp beatet ibland =) tack alla som diggar!
du ligge rju off här o där, kan tyvärr inte säga vart för jag tog bort låten efter jag hört den o länken fuckar sig :) , men ja e ju inte ensam på att säga att du ligger off här o där... o bara för att jag skriver detta kommer ni väl dissa mig med, för ni skulle ju tydligen dissa hundsim bara för att han hade gett er kritik..men aa.. thats life! :)
dom kallar mig Käääz. www.znapmusic.com/kaaaz
rätt tung! dock tycke rjag vissa adds ligger lite off. men ingen big deal som en cheesburgare
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Vanilla du ber ju om att bli dissad, kolla bra på hur du skriver din jävla tratt..
Ängla plocka första!
Jag är torevi även Miztah T// Jag rockar lika hårt som en gibson flyin V//
du kan rappa mannen ! men diggar inte snacket om gävle..
mutat stackarna?
Vice Versa!
haha inse att du är fukkad, skulle egentligen inte ens svara men tänkte att jag svarar en gång för att bevisa att you aint shit boy
mutat stackarna? killen inser att han förlorat de här... fyfan hooken, verserna allt bra. käääz får jag fråga ? varför kritisera en kille som är bättre än dej ? ;) din diss till farbror grön var ju nog en av de tråkigaste genom tiderna
1-0 till Änglalik
Rapmusic is NOT dead !
överraskad. trode inte du skulle göra de så bra.. men de gjorde du asså. bigup du vann
http://www.znapmusic.com/myntah/
Låten va Tung ! Tkr att dissarna va ungefär lika bra... Men dock blir jag trött på Änglaskits gnäll efter varje negativ kommentar!
Riktigt Brutala <3
FestimGashi killen inser att han förlorat de här... fyfan hooken, verserna allt bra. käääz får jag fråga ? varför kritisera en kille som är bättre än dej ? ;) din diss till farbror grön var ju nog en av de tråkigaste genom tiderna Ja jisses, gud förbjude att kritisera någon som anses vara bättre- särskilt om kritiken är saklig och befogad... Gå och lägg dig. Denna rond vann Engla, mest pga. att punches över huvud taget existerade och overall ver roligare än XL's. Dock undrar jag som sagt vad som hände med den utlovade Hundsim-dissen- fegade ni ur eller va?
Whoa.nu - När Du Vill Få Dig Ett Gott Skratt
Hundsim@MySpace | Jag är smartare än du.
Jämt, behövs en rond till för att kunna avgöra helt.
www.myspace.com/Sagoztyle
tycker det är rätt jämnt, dock diggar jag XL.s låt mer. han hade skönare röst o bättre attityd.
www.soundcloud.com/slackerlifecrew
ja men Käääz kritiserar exakt allting på hans diss, när han själv gjorde en diss där han bablar 48rader utan inlevelse och ett tråkigt beat, och han va offbeat på flera ställen, kan han inte ta sin egna åsikter och lägga ner dem på sin egen rapp ?
Rapmusic is NOT dead !
yeah bwois, keep em comin