Jungsub - En Andra Chans
Beat : Shadowville Text : Jag
Mixningen suger, det kan jag aldrig säga nej till. men det får ni fan ha
Länk till http://www.speedyshare.com/905227154.html
text : VERS 1 Vad händer nu? - det var du och jag.. Jag är en jävla fjant, men du är underbar Gråtit flera timmar för jag tänker på dig Du kan aldrig nånsin fatta hur jag känner för dig! Du var min o jag var din - allt var så bra Saknaden blir större - efter varje dag.. Nämner inga namn, men jag tror du vet Så mörkt utan dig, ingen sol nå mer Sitter och gråter men jag fastnar med blicken På dig och mig tillsammans men jag fattade inte! Vi gick med varann och vi skrattade Men ditt vackra skratt, det jag tappade! Känner du som mig, så ställ dig upp För när jag tänker på dig - så känns det tungt. När du höll om mig så var det alltid varmt.. Allt var sant när vi gick hand i hand..
REF Snälla du bli min igen - ge mig en chans Är tom utan dig och jag ser inget alls Jag är kär i dig, inget säger stopp Ring till mig om det finns ett hop Är vilse bland allt så jag letar mig fram För att någon dag må bra, som en segrandes man Utan dig bredvid mig är det jätte torrt.. Finns många fina minnen - Efter oss...
VERS 2 Baby du är allt - men vad kunde jag Göra för dig - du är underbar Tjatar om allt men jag känner så Tårarna kommer nu efteråt Vi låg i min säng och det kändes rätt- Fast vi gjort slut, rätt så längesen Vad hände sen - hjärtat brast Tro fan inte att jag har lämnat allt För dig finns jag kvar, vilken dag du vill Men utan dig så vad - ska jag ta mig till? Jag blir galen nu för jag älskar dig Finns inget här som kan ändra mig Uppehåll för oss men dom räknas bort Det är du och jag föralltid i vår kärlekssång Och jag känner sorg - jag har tappat allt.. Så baby - ge mig en andra chans?
REF Snälla du bli min igen - ge mig en chans Är tom utan dig och jag ser inget alls Jag är kär i dig, inget säger stopp Kontakta mig om det nu finns ett hopp! Är vilse bland allt så jag letar mig fram För att någon dag må bra, som en segrandes man Utan dig bredvid mig är det jätte torrt.. Finns många fina minnen - Efter oss...
KOMMENTERA !
Länk till http://www.speedyshare.com/905227154.html
www.znapmusic.com/jungsub - checka!
|