Två - Livet download + lyrics
Två - Livet download + lyrics
Tjosan, snabb session men första seriösa.
Text: Vers 1 - Cape Jag har alltid vela vara bäst i stan Men jag har alltid fallit tillbaks till min hemmaplan Kämpar mot målet men når inte dit Ligger ensam på natten och grips av panik Media ljuger spottar lögner med orden Rubriker om kometer som flyger mot jorden Har fyrtio frågor om FRA Regeringen smiter ger inga svar Vänner sviker, polisen överdriver Ger oss ingen makt fan vad det svider Alla måste hjälpa till för en bättre planet Alla vet men dom blundar för det 17 år på tellus och tiden tickar på Tar dig till en ny nivå för att du ska förstå Söker sextio svar men ingenting förändras Varför ska man hämnas varför ska man lämnas
Reff 1 - Lundin + Cape Livet har en mening men vet inte vad Rad för rad vandrar från stad till stad Alla har en tro men vilken är sann Gnistan släcktes och hoppet försvann
Vers 2 - Lundin Vad ska jag göra vad ska jag bli När samhället försöker styra mitt liv Alla vill veta meningen med livet Mina känslor flödar framför mickstativet Jag vill bli känd vill vara med på tv Men jag har inte orken ya så är det Jag har inget flow skriver inga tunga rim Hör du en schysst liknelse var den inte min Jag tror på frihet under ansvar Den som spar han har men jag står ensam kvar Dom är så onödiga alla krig som vi minns Krig utan motiv när gud inte finns Vad sker efter livet ja vad kommer hända Är livet meningslöst som för en dagslända Gissar jag inte kommer till pärleporten ruttnar under marken och blir bara till jord sen
Reff 2 - Lundin + Cape Livet har en mening men vet inte vad Rad för rad vandrar från stad till stad Alla har en tro men vilken är sann Gnistan släcktes och hoppet försvann
Länk till låten: Två - Livet Två - Livet
Ett stort tack till alla som lyssnar och ger konstruktiv kritik, Peace out
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|