Hannes-Förlänger ett gott skratt livet (prod dmoney)
Tja tänkte slänga upp en låt jag spelade in i veckan :) den är producerad av dmoney ;)
Hoppas ni gillar den. Det är en ganska djup låt.
det känns ganska tråkigt att behöva le ibland skådar jag bara det som sker genom sättet jag är skapas mitt liv de finns onödigheter som räknas i tid ett gott skratt förlänger det livet om vi står på andra sidan av stigen ser vägen anorlunda ut därborta jag skymtar ett krön som verkar vilja blottas motstånd är då vi du och jag tycker olika framgång är inte det jag vill ha motgångarna känns som om dom befinner sig här ibland kan vi fråga vem som är lyckligt värd allt handlar om mitt eget resonmang kan man tolka negativt på en komplimang mina försök till att börja skratta det verkar så stelt att bara anamma
Reff jag bara undrar förlänger ett gott skratt livet jag bara undrar förlänger ett gott skratt livet jag bara undrar förlänger ett gott skratt livet (Svara då) förlänger ett gott skratt livet
hur var när och varför är frågor vi har vi söker likasinnade för att bara vara kvar vårat vemod kan förvandlas till fridfullhet så jag ger mod då jag tar mina snesteg kraften till att föreviga dagens tankar det finns makt att förnedra den som andas olika viljor gör att vi ser mörker jag har min då jag sitter och drömmer filosofi är mitt eget leverne egentligen inte ekonomiskt men vetande min kunskap kan beskrivas på olika vis alla vill vi skapas till en som är vis det värdefullaste är att fånga nuet vissa sitter rika men ändå fryser gårdagen har redan paserat det som händer här är det jag värderar
Länk till
http://www.speedyshare.com/840327323.html
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|