[Video] AMC - En vers
yo hahah hade tråkigt så spelade in min vers del som jag ska göra med Forsberg om det nu blir av, annars så skiter jag i inspelning ^^ men så här ser det ut iallafall ;D puss /Angelica
först! :) ska kolla sen kommenterar jag igen (y)
Hej
Haha vad fett :) ifall låten blir av tror jag den kommer bli fet. Keep it up, angelica, ser bra ut!
Hej
Onödigt att lägga upp video tkr jag ändå väldigt trist haha . men men lät rätt okej.
054 - KARLSTAD <3
Producent
2009-05-14 19:08
Afasi filthy beatet ska ja osså gö en låt på;D men du gjorde de bra, nice med lite video!
Flyger fritt, landar platt
LOL det är inte Afasi och Filthy beat . Efterbliven haha
054 - KARLSTAD <3
det är Afasi och Snook - 1990 nånting eller vad den heter.. varför skulle jag inte kunna slänga upp en video? det är iaf nått :)
haha okej då ;) Jo måste säga att det är fan roligare med video ! Bra gjort!
054 - KARLSTAD <3
nämen titta, så söt så .. bra skit där ahämmse
Attityd Crew 2006-09 Lofstrand.tk | http://myspace.com/lvsmusk
du ser ju ut som en hip-hoppare i alla fall, å gör peace på slutet... ;) men okej video, hade vart roligare å bättre med freestyle men fortsätt rappa om det är det du tycker e coolt... YO
det_stavas_fel jag tycker inte det är coolt att rappa, jag rappar för att jag tycker om att göra det, inte för att vara cool hit och dit, rap is the sheeet! men tack iaf!
A-M-C F18 nej jag vet, skoja lite bara, kör hårt du har ett nice flow
Grym vers, hade gärna sätt att du la den på ett annat beat bara;) Vissa beats är, vad ska man säga? Heliga.. Men du lägger det bra iafall:) Linje 12, Robie!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
denna va riktigt nice ju! ;D inte helt fel att titta på heller ;) haha :D keep it up! fett flow som vanligt btw! :D
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89
hehe, mkt trevligt :)
FiMp06
jag hade inte bangat
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
det låter bra asså....
observera min The ring tavla i bakgrunden, hahahahahahaha
tyckte du kunde gjort något roligare än att sitta still hela tiden.. hade ju blivit roligt att titta då, sen så gillar jag tyvärr inte din röst alls. men du lägger det helt okej =)
duktigt duktigt !
Vice Versa!
du lägger de helt okej är väll allt som behövs säga;P
En kantstött pelare som inte pallar trycket Har tankar om nåt större skiter i vad alla tycker
Onödigt att lägga upp video tkr jag ändå väldigt trist haha . men men lät rätt okej. Vadå de är ju bara kul med folk som lägger upp sånt här ..?
Tyckte de va soft Aämse ;)
Riktigt Brutala <3
soft amc :) riktigt najs flow!
Jag är torevi även Miztah T// Jag rockar lika hårt som en gibson flyin V//
Helt okej flow och text men din luva är för stor och hur ska man någonsin kunna ta en människa som sitter i en webcam och säger "for life" och "PEACE" på allvar? ^^
Qustaph P20 jag säger min myspace adress myspace.com/amcforlife ^ varför kan jag inte få säga peace? hahahaha, bättre om jag sagt fred eller? ;) nej men tack iaf! och tack alla andra! :)
Promotor
2009-05-15 10:51
tycker det var grymt tråkigt, beatet är tråkigt, ditt flow var enformigt och du verkade hyffsat nyvaken, och ja, du måste vart grymt uttråkad om du satt och pilla ihop en sån här video. men kul att du kör!
neeeeeeeej,, haha du vet att jag diggar,,allting e tuuungt men varför detta underbara beat? obs:amc du hade rätt om de du sa!om du e med på vad jag menar
www.myspace.com/glidish
men det stannar bara emellan oss 2 aight?
www.myspace.com/glidish
Hade sett bättre ut utan luvan på ;) men rappen var tight! :)
Spades är så jävla keff Hahah!
tackar tackar! vet att videon inte är så "rolig" men var inte meningen med det heller, spelade bara in under en tagning, när låten väl blir klar kommer jag leverera det tyngre! haha men kul att ni gillar, vissa gör det inte, men det är en smaksak! peace
helt okej! men varför köra på kända beats? tycker inte om att folk gör det =)
Du lägger det lika skönt som vanligt.=) Lite kul att den enda "stora" brud rapparen är bättre än ca 90% av alla här på whoa, kan tänka mig att det finns ngra som hatar på dig pga det.haha.
Henkish a.K.a ProNooB.
haha tack så mycket! men nja jag kan inte säga att jag är "stor".. och någon brud som är tyngre än jag är fan Cleo, rakt av! fred!
meh hallå, sluta beställ en video från mig istället :P
www.youtube.com/prendel
haha så sött, såg den igår men glömde kommentera.. mer mer mer, helst .mp3 :D
The thing is, we cant separate our feelings..
Hahah Ser fett ut hehe :D Detta vart ett bra uppvaknande på dagen, haha. Ni som klaga ? "don't understand" asså fan det är alltid lika kul med folk som lägger up sånt här ! ? Så tycker jag iaf och jag tror att dem flästa gör det med :) Men aja ser fram imot, tills värket blit klaaaaaaaart blir töööööööööööngt PEACE =)
http://soundcloud.com/forsbergmusik
Skivsamlare
2009-05-16 13:39
det låter fan helt okej, bland dom bästa brudarna jag hört faktiskt.. tycker dock du ser skitbeng ut ;D
Pikku @ Ta-fatt & LUCY N' LUKE
känner du dig inte dum när du sitter sådär med luvan?
nej det gör jag inte, känner du dig inte lite dum som skriver en korkad fråga? :)
nä ja vet inte asså brukar tycka att du gör bra grejer, men hela grejen med att "se cool ut i stor luva" misslyckas lite tycker jag. men när låten e färdig så blir den säkert tung. hej då
Detta är min forumsignatur
P-lex jag vill inte se "cool" ut bara för jag har luvan på huvudet, jag har oftast det så det är inget för att vara cool, men tack! mer? :)
du e grym du =)
// xtype -BBH-Entertainment, xtype, Michii, GMX, MarQi, Eins- www.djpolar.se
Producent
2009-05-19 17:06
det känns lite "njaaaa" att göra en sån här video, men du la det ändå helt okej. skulle vilja höra den versen på ett annat beat.
Producent
2009-05-19 17:23
vet inte varför, men du påminner om Gandalf i lord of the rings när du har den där tröjan på dig..
dom säger att jag kan göra beats...
Benne_ tyckte du att du var rolig där eller? hahahaha, skit i hur jag ser ut/klär mig.. det är väl ett audio forum inte något jävla kläd forum? håll er till låten inte till hur jag klär mig ^ puss!