Kallsipperna - Diss emilush, Asma, Kaggen, DEL 2
Jao vaora käraste fanns. Nu har vi gjrot en ny diss som är bättre hihihihihiih Skriv en kommentar eller 25 hihihihii FLÄSKASVAULA FOR EVER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Länk till http://www.speedyshare.com/590585942.html
hahahahahaha så fula ni me era fläskasvular HAHAhahahaha ni gör dom fetaste dissarna på whoa haha
hahahahahahaha, jag diggar verkligen er grabbar!
Från södra sidan - EP ute snart!
"som är bättre" hör nån något?
The thing is, we cant separate our feelings..
HAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHAHHAHAHAAHHA VA FAN ÄR DETTA HAHAHAH
njaa eran förra låt höll bättre klass! Men keep up the work! You guys made my day anyway!
You don't know what you got, until you lose it.
Haha fett som fan!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
haha förra var mkt bättre xD
hahahah fet grabbar:p fläskaswoal hahahahaha
HAHAHA fett nice men tkr förra va snäppet bättre men ni lägger de galet :)
fan sysslar ni med? sämst... tar emot att ens kommentera för uppa er... hör ju fan inte ens va ni säger... töntar
Music makes me feel...
aLx86 P22 lägg ner å va så sur, detta är roooligt!
Producent
2009-05-12 00:59
refrängen DÖDAR! hahaha
Flyger fritt, landar platt
Graffare
2009-05-12 01:34
AHHAHAHA BÄÄÄST PÅ WHOA:D släng upp texten! ni låter som lorentz:P
-
HAHAHAHAHAHAHAHAHA! Lorentzka? ;)
bla.
hahahahah ja låter lite som lorentz ahahha
haha undrar om asma emilush o kaggen har hört den hahaha
så folk söker fortfarande hype genom att dissa kaggen? pinsamt. jag tänker inte kommentera låten om du inte kommer med en vettig anledning att dissa dom.
Konse''
sjukt pinsamt! skaffa ett jobb istället för att skämma ut er..
http://www.myspace.com/daaddict
HAhahaha, då fick jag dagens dos av skratt då .. Tackar=)
Så äre.
HAHAHAHA omfg!!! Diggar fan era jävla texter alltså, sinnessjukt dåliga men ändå roliga xD hahahaha, fyfan, veckans låt lätt ;)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Tack grabbar, mina öron blöder, bokstavligt talat! Nää men seriöst, vill inte va ngn hater men ni måste röka ngt riktigt skumt skit =/
den e bra ibland, men blir sjukt jobbig ibland... men fortsätt göra er grej ;)
ni är fucking sär
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA :D
Rapmusic is NOT dead !
hahahahahahhahhahahahhahahahahahahahahah reffen <3
barnsligt... klart de kan va kul att skoja med rappen men detta var inte roligt någonstans .. Fick bara allmänt ont i huvudet.. men aa annat folk verkar skumt nog digga .. så aa ja får säkert en massa komentarer tillbaka nu..hahaha
Göte "Alkis" Von Schlebrygge...
this is bullshit.
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89
orkar inte mer sånt här
www.myspace.com/Sagoztyle
räckte det inte med eran första låt? känns som jag redan har hört det här...
får bara ont i huvet..
Tänk på vad du säger, så du inte säger vad du tänker.
hahaha fyfan. vet inte varför men tyckte nån av er lät som en av rapparna från rappare i samverkan
Haha den var rolig som dom andra!! Men ni borde ta och göra en riktig låt jag tror nog att den skulle kunna bli riktigt bra.