hannes-Stannar tiden
Hannes-Stannar tiden
Beat: Icetail
Rapp: Jag
MIX: Jag
jag är bara jag för en sekund sen så stannar tiden upp livet går frammåt på vägen jag tar allt som kommer som sägen tror man att man inte förändras på natten då borde man veta att mängden avgör kraften nutid bildar vår historia dåtid är vad du är idag mitt eget vetande finns på min plats så att tenda en eld av ett uppbrunnet kast det är lika svårt som att skapa dagen alla invämntar vi föda vid allvaret må min hälsa förbli god en lång tid framöver hur vi än skär och delar brödet finns det alltid en kant som blir över
stannar tiden upp idag jag vill ju bara vara jag det som finns är ju endast här så stanna upp lev som du är
kan jag kan du lika så vi vet att cirkeln är rund där vi går olika bemötanden skapar olika ansikten jag kan löpa än men förlorar jag vikten vi konsumeras som en produkt av samhället tidningarna annecknar det som äts till kvällen dagens ljus syns då vi uppfattar kontraster vart tar rummet slut då jag skall till hållplattsen mystiska ellement värmer din hud så du blir varm ändå frågar du vad vi kan olika skapelser av träd omringar oss är människan berädd att avla moln
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|