Farbror Grön - Pappa (Session)
Hejhej whoa. nu är jag tillbaka. vart ett tag sen jag kickade, så kände att jag ville spela in en sorg till min farsa.. Ge mig seriösa kommenterar.. Hoppas ni gillar den ;)
TEXT: Intro,
Jag tårkar bort en tår, fast fler kommer rinnas Stänger mina ögon, glider fram genom dimman
VERS: Jag tårkar bort en tår, fast fler kommer rinnas Stänger mina ögon, glider fram genom dimman Försöker vara stark, i tiden av smärta hålla mig på marken, o lätta på mitt hjärta Varje gång jag blundar så står du bredvid mig Önska det var sant, jag saknar ju dig Micheal Nilsson är ju ditt namn Kan du förstå att du är saknad förfan Jag har tappat tårar, önska du var tillbaka klarar inte livet utan dig såklart, "ja" Jag skriver mina känslar på papper & penna Våran tid vill jag känner mycket mer av Pappa, jag kommer hem till dig snart Plingar på din dörr och ge dig en kram Känns som tiden nu försvinner väldigt sakta Nu är det sista gången jag kallar dig för pappa
REFF: Tårarna rinner, rinner för min kind Klarar inte av detta, jag börjar bli blind Känns som tiden nu försvinner väldigt sakta Nu är det sista gången jag kallar dig för pappa
http://www.znapmusic.com/farbrorgron/
shiiet denAjs-,-
|