I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Malsor - När jag blundar EP

Vår Hiphop - Audio & Video

2009-05-10 15:34

såja, efter en hel del om och men så är den här..

Tracklist:
01. Varför (feat. Lilmo & tEmy (MK))
02. När jag blundar (feat. Gramoz (MK))
03. Albansk fest
04. I min spegelbild (feat. Dekan & D-nice)
05. Jag hade
06. Ett samhälle som blundar (feat. D-nice)
07. Bara bounce (feat. Kush & Sadiiq)
08. (BONUS) Flow session (feat. D-nice, Tay Tay Dat Dude & Gramoz)

Lyssna här: Myspace.

Tanka här: Hoodrap.

Direktlänk:När jag blundar EP.

Ge gärna konstruktiv kritik :)
Må väl folks!

(Inlägget ändrat av luthgr3n 2009-05-10 17:31:14)

2009-05-10 16:04
Braa ;),
"Varför" diggas mest av mig :),
bra jobbat fortsätt (y) Pz / Dahl
Dahl, bah gör mitt bästa.

2009-05-10 16:10
Som jag sa på msn så va den riktigt super tungt :) håller med han över mig Varför va bäst :D
SÄLJER BILLIGA HEMSIDOR !!!!!!!

2009-05-10 16:13
ska lyssna när jag e hemma brush och ge kritik! 1
www.mk044.se | www.myspace.com/temythadon

2009-05-10 16:14
Tack så mycket folks!

fler??

2009-05-10 16:15
Gör det bro :) 2
Rappare

2009-05-10 16:42
maffigt bror!!
keep it up! :D
www.youtube.com/ajdiin91

2009-05-10 16:54
Tack så mycket b :)

fler? Ge mig lite konstruktiv kritik!

2009-05-10 17:48
Shoo! Har inte lyssnat så jättenoga än, men:

1.
Denna är fett skön! kanske bästa på EP:n !
2. Jadå , denna är oxå nice! Inte lika bra som 'Varför' , men :P
3. Nja, sådär .. Går att lyssna på!
4. Denna tycker jag är fet oxå ! Dekan la det bäst!
5. Samplen är fett skön! Din rap är nice, som på alla andra låtarna :D
6. Jadå! Hyfsad skön =)
7.
Yeah! Denna är jävligt najs! Skön reff
8. Denna är feet! Tay är galen som vanligt :D

Peeyz!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-05-10 18:07
Tack så mycket iroz! :)

fler sånna kommentarer?

2009-05-10 18:25
Jag har redan berättat vad som är bra, o vad som är mindre bra.. Tycker tapet i överlag håller hög klass och att whoa inte borde sova på detta.. detta är förresten första gången jag är inne detta året.. haha

2009-05-10 18:34
Tack D :) hahah yes fler coments nu folk!

2009-05-10 20:09
Sov inte på denna för fan , Malsor gör det fett nice ;) upp
http://www.facebook.com/pages/Inga-Gr%C3%A4nser/102563323185335

2009-05-10 20:20
Tack Pinter :)

fler? någon med konstruktiv kritik kanske?..

2009-05-10 21:34
big up för denna malsor, haha ja ska inte skriva ner kritik för du vet redan va ja tycker haha iaf egentligen så e den släppt elr hur bror
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-05-10 21:35
Tack bro :) hahah yessur!

2009-05-10 21:36
Wadup bror..

1. Varför / jag diggar denna faktiskt, tycker mo lägger en sjuk vers, och din vers blev med mkt bättre efter omspelning, och min vers hur gammal är den? ett år nu typ? haha men diggar den ändå!

2. När jag blundar / denna gillar jag som fan, lite annorlunda kärleks låt som passar in till själva EP' namnet, me like.. Tkr andra halvan av MK lägger bra refränger som fan, men i överlag är låten riktigt skön, tkr du har bra röst läge och känslan är modé som fan !

3. Albansk Fest / No offence, men vill knappt kommentera denna låten hahah, du vet brusch hur trött jag är på denna ! men det e skönt gung i den, och ändå fet topic, men har i överlag tröttnat fett på denna!

4. Min Spegelbild / gillade inte alls beatet på denna, och inte låten heller så mkt brusch sorry, antagligen pga beatet, men handlingen är en smart sak, bra idé bakom det hela!

5. Jag hade / detta är nog min personliga favorit ifrån dig överhuvudtaget, ärlighet, kärlek och tro, det är det som betyder! riktigt bra låt fast att beatet är rätt played, men det bästa jag hört på denna, så du har stämplat detta beatet till en Malsor Instrumental!

6. Ett Samhälle som blundar / Denna gillar jag med som fan ! bra topic, och att man varit med när du spelat in den gör den nog ännu bättre! och hooken är craaazyyyyy

7. Bara bounce / bästa jag hört med kush, no doubt. och din vers e crazy men har hört bättre med sadiiq ! refrängen är TUUUUUNG ! får mig att verkligen gunga huvudet!

8. Flow session / jag skulle engetligen varit med här, men blev ej klar i tid, men denna är tung, men jag tror du hade kunnat lägga versen fetare nu, för det är väl fortfarande den gamla? Tay tay mördar denna !!!!

Jag ger denna ep'n betyg 9/10, mkt fett, men den min spegelbild föll mej inte i smaken så mkt, så antagligen det som förstör lite för mej ! men riktigt feeet EP annars!!
Nu börjar andra halvlek av Milan - Juve matchen, vi hööörs brusch , fridens/one !
www.mk044.se | www.myspace.com/temythadon

2009-05-10 21:43
TACK SÅ MYCKET BRO :D

Äntligen någon som fattar hur man ska ge kritik :)
You made my day Timmy!

2009-05-10 21:47
hahah sämst
;.,Tjolahoppsan ,.;

2009-05-10 21:52
har du inget vettigt att säga så skit i att skriva.

2009-05-10 22:40
UPP!!
Rappare

2009-05-11 00:28
Nice som fan bro!

Ska hooka mer kritik när jag kommer hem imorgon :D

Peace
Något som gör något som skapat något

2009-05-11 00:29
aijt b, gör du så :)

2009-05-11 00:56
låter soft överlag mannen, samhällslåten sticker ut i mängden därimot, soft !

2009-05-11 01:02
tack mayn!

2009-05-11 03:42
Tummen upp för Din Ep malsor som äntligen släpps ut..
har läst lite vad folket har skrivit och kan hålla med de är en Duunder Ep överlag!!

Sen har vi alltid Några HATAREEE (Dirren1 P17) som inte vågar säga att någon annan
gör bra ifrån sej men de är bara att rulla förbi såna skam.

Peoples Tanka Spriid Och viktigaste av allt Njuut

Kush.

2009-05-11 11:02
Tack så mycket kushey :D

haha yeah, fuck dem..

2009-05-11 11:11
Skivan är skön :)

peace
http://www.myspace.com/infinitestruggle1
Varför har du inte pratat med din tjej på flera dagar?
- nee ville inte avbryta henne

2009-05-11 11:17
thx man!

2009-05-11 14:39
UPP WHOA!

2009-05-11 22:59
kom igen nu whoa, ge en lite feedback!
Rappare

2009-05-13 00:58
Tycker Tapet borde ha mer kommentarer.....

01. Varför (feat. lilmo & tEmy)

Idén på låten var fet tycker jag. Inte någon vanlig cry-shit om hur tråkigt livet är.

Beatet: sjuuuukt nice

Malsor: Mixningen tyckte jag haltade lite tycker jag, men det är inte det viktigaste.
Som jag skrev ovan så tycker jag att texten är bra, inte vanligt tjat.. Nice man.

Lilmo: Nice... Tycker du låter lite som Tay Tay på rösten.. samma här, najs text o bra delivery.. keep it up.

tEmy: Inget undantag, tycker du lägger din vers bra. najs text o najs flow.. Keep it up mayn.

02. När jag blundar (Feat. Gramoz)

Malsor: Tycker att det var nice när du drog upp att ni träffades sent o grejer som man själv får bilder av när man själv gör och gjorde sånt. tillbaks till själva låten.. Den va härlig och tycker att det du lägger inte gör några större bekymmer för öronen.

Gramoz: Härlig refräng som ljuter in i låten.. fortsätt så!

03. Albansk fest

Tyckte det kanske inte var så jättebra idé på själv låten men den är bra. Du har samma flow i nästan hela låten och där får jag faktiskt sätta ett litet minus även om det inte låter så mycket fel. Ändå kul med sånna lite upptempo låtar och lite ovanligt tema.

04. I min spegelbild (feat. Dekan & D-nice)

För det första så tycker jag att detta är den skönaste låten på hela tapet. Beatet är soft som fan och basen är härlig, precis sån jag gillar. Det var en fet idé på låten och hur ni lägger det gör den bättre.

Dekan: Tyckte denna var riktigt härlig, som jag skrev innan. Du lägger det bra, du har utvecklats mycket på ganska kort tid(!?) tycker jag. Som sagt, nice, keep it up!

Malsor: Naaaaaajs, tyckte att det var en bra idé som sagt. Och du lägger det härligt, med känsla som gör att man får mycket inlevelse.

D-nice: Älskar fortfarande refrängen även om jag har hört den innan och X antal gånger. Tycker att den är pricken över I:et i denna härliga och om man får säga det "mysiga låt"

05. Jag hade

Malsor: Relativt gammal låt men tycker endå att den är helt okej, du hade säkert kunnat skrapa ihop något bättre till tapet istället för denna men den var absolut inte dålig.

06. Ett samhälle som blundar (feat. D-nice)

Najs, har hört den innan...... den är bra men mixningen sätter lite käppar i hjulen för att låten ska bli riktigt bra.

7 tycker jag var bra men har hört bättre.

8 tycker jag är riktigt sjuk.. Nice flow och de fetaste i låten är Tay och D-nice..

Tapet får en svag 7:a.

(de sista blev korta p.ga skrivkramp, hahaha)

Peace
Något som gör något som skapat något

2009-05-13 01:07
Tack så mycket för din kritik Ivan! Det uppskattas :)

fler??

2009-05-13 14:03
UPP!

2009-05-14 16:34
sista upp!