Hannes-Hur kan det komma sig
Hej nu kommer en ny låt. Deb heter hur kan det komma sig.
Rap: Jag
Mix: Jag
Beat: freebeat av Bluestocks
Här kommer texten
Vers1 livet kan centras då du räknar dina dagar stannar du upp bekvämlighet är att vara hur vi ööver vakar nästa nnästa dag känner du som jag hinner inte planera mitt drag vi är olika placerade vart vi än står fick ett varmt motagande då jag kom hem igår en jubielar sitter och räknar det som spås vi förgås till intet det vi bär med oss är minnen om jag endast påm inner knäpper jackan i vintern det är disisgt utan för så jag använder det jag fått även riset har sitt rön så därför ser jag blått en nyams färgar närvaron jag måste våga titta vid bron därborta står en ensidig flicka
Vers 2 vi mäter kretsar i vårat kretslopp det du äter gör dig lättad i ett sybiosiskt lopp allt för att fånga just den där sekvänsen vart tar tiden slut då vi räknar med ändelser jag kan se mig själv från då till nu du kan tända en eld och dricka ur livets krus jagv bär enkla kläder för att hålla värmen ändå räknar vi sekunder till det sämre hur kan det komma sig att vi påverkas av tankens kraft att jag söker det som jag inte haft en nyams färgar närvaron jag måste våga titta vid bron därborta står en ensidig flicka
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|