Marius - Första Kärleken
Sho! Efter 3 år och en månad har jag fått kontakt med min första kärlek igen, konstigt nog kommer alla känslor tillbaks som man haft. så mycket tankar och allt sånt shit.. http://www.speedyshare.com/140194530.html Här kommer texten också : vers1: ja va en liten gangster men du blev mitt liv du tog mig till din kärlek ett paradis tänker på dessa dagar me kärleken min första kärlek o ja svär ja vill tillbaks igen du fick mig känna saker som jag aldrig känt från en främling så blev du till mer än mig vän kommer aldrig glömma dagar då jag sakna dig men jag antog att du inte ville va där vid mig första kärleken har gjort mig till den jag e o första kärleken har fått mig att le och jag inser jag ser vart vi står idag jag älskar dig fast de inte blir du o ja reff1x: Kom ihåg att det är dig som ja älskar första kärleken e ju den bästa våra minnen dom finns i mitt hjärta så kom ihåg de min älskling klart jag minns våra dagar tillsammans men efter all skit ey så hittade du nån annan jag kan förstå det , efter saker som skedde du va borta i 2 år och fick bättre du lämnade mig för både din och min skull vill inte nämna de men fan du tog min oskuld något speciellt och jag är glad att de va du men lite värre att det hela tog slut reff2x: Kom ihåg att det är dig som ja älskar första kärleken e ju den bästa våra minnen dom finns i mitt hjärta så kom ihåg de min älskling vers: kommer aldrig glömma dig även om dagar går kommer aldrig glömma leendet ja föll för kommer aldrig glömma kvinnan i mitt liv kommer aldrig sluta hoppas på att du ska bli min kommer aldrig längre tro på det gamla för jag vet att våra tider kan förändras så säg till mig nu säg e det värt det säg till mig vill du få tillbaks din första kärlekKärlek!
Reffen dödar :) riktigt skön verserna är softa oxå, man kan verkligen relatera. Peace man!
www.soundcloud.com/slackerlifecrew
Diggar den! Gött röstläge och man känner igen sig i texten på vissa ställen. keep doing your thing!
Fuckfuckfuck vilken skön låt! Reffen är ju as clean! aa , man känner igen sig på vissa ställen! ;) NICEE!!, BIG UP på denna!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Slackerlife P19: Tack så mycket bro ! :) Uppskattar att du diggar!tjifen P16: Tack så mycket, ah skönt fortsätt lyssna :)iRoZ : Tack så mycket iRoZ skönt att du känner igen dig ! Fler!
Så jävla bra asså hela låten är ju galet clean. 10/10 lätt :) Whoa sov inte på denna asså :) Peace
Diggade den , det var chill som fan. Behöver inte vara så jävla märkvärdigt textmässigt, det kan bli bra ändå. Duktig jobb mayn ! BIG up´s !
Aii
_Dallan_ F21: Tack så mycket Dallan, uppskattas tungt!!Contra P20: aah tack så mkt för du gillar ;DFler!
skitsoft beat riktigt nice. Som sagt man behöver inte vara ett geni på texter för att göra bra låtar. Här är ett exempel, tycker du har skön känsla genom hela texten du får de du vill ha sagt och man hör de är äkta. Soft flyt också och jag gillade din röst faktiskt skön dialekt. DU gjorde reffen va bra tycker du hade bra röst.
Geni
Padawon P18 : Tack så mkt Padawon :) uppskattas!Fortsätt folket!
som ja sa innan till dig bror så rå diggar jag det :) finns inget fel sov inte på denna whoa :)
Riktigt tung bro! :) fortsätt leverera / vigg-E
www.youtube.com/viggemusic
JiiM : Tack broshan! :) Vigg-E : tack så mkt bror! tung tung du tkr de :) Fler!
soft
http://www.facebook.com/pages/Inga-Gr%C3%A4nser/102563323185335
Moderator
2009-05-06 23:39
Sätter sig i huvet efter första lyssningen! Orginallåten är ju sjukt bra annars också, men du gör världens mysigaste reff i vilket fall! :) Lite simpel text då och då kanske bara, och första versen kändes lite stakig i början bara men äsch, du lägger det grymt bra iallafall. Men skitsamma, har haft svårt att gilla låtar med dig nu på senaste, men det här var bland det bättre jag hört från dig! :)
time isn't wasted when you're getting wasted .
PinteR P18: Tack tack! ramuz : aah okej tack så mkt :) skönt att du börjar gilla lite mer då hehe!FLER!
dålig mix, många flowmissar, å reffen var ej bra. puss
www.mk044.se | www.myspace.com/temythadon
jag gillar tyvärr inte låten men texten är fet. Inte riktigt min grej att lyssna på låtar som går sakta :)
Producerat material till minst högsta nivå Ingen vågar kicka, ingen vågar kötta så hårt
tEmy P19: haha riktigt löjlig är du timmy.. gå din lilla "Å"sna, eller ska ja säga "ousna"?. kommentera inte mer fjant Zillio: alright dock borde du tycka tvärtom? såg inget speciellt i texten men dock smaksak! :) tack FLER!
Allihopa, nej, mixen är inte dålig. Ljudet är rent och kompressorn har han pillat bra med. Grym låt mannen, keep it up. 5/5 / The END Productions babyyyy
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
jag är bara ärlig om vad jag tycker, tål du inte kritik, så lägg inte upp låtar.
Zillio: alright dock borde du tycka tvärtom? såg inget speciellt i texten men dock smaksak! :) tack Njaa de var riktigt bra känsla i texten. jaa säger väl som nån annan sa där uppe "man känner igen sig"
Producerat material till minst högsta nivå Ingen vågar kicka, ingen vågar kötta så hårt
tEmy P19 : då borde du säga "JAG TYCKER". för det du tycker kanske inte alla andra tycker. Zillio : Alright :) hehe tack så mycket :) FLER
du borde förstå att jag skriver för mej själv och inte alla andra.
tEmy P19: snälla uppa inte denna tråden med ditt namn här, stick
riktigt bra låt där :) de här har du gjort bra ! (y)
*ERROR*
LillP : Tack så mycket! :) Kul du gilla!
haha jävla pajas, du har kommit upp på mitt namn förut, let's do it again.
tEmy P19 : du måste skämta med mig, alla vet ju innerst inne hur dålig du är :p ta det inte som hat eller äh ta de som du vill .. men du är ju faktiskt riktigt kass timmy och du vet om de? :p du lever på gramoz namn. skriv i PM eller gästbok om de är något med sweety<3333333
hehehhe okej gullet ;) men om jag inte minns fel, addade du mej efter jag la reffen till armel, och nej den reffen var ej bra..sen frågade DU mig ifall jag ville lägga vers? fuckin pajas.
tEmy P19: kan inte förneka det, men vad har det att göra med att jag kommit UPP genom DITT namn? nänä. sluta förnedra mig så :( vill ju inte skämmas timmy, sov gott och se bolibompa! som sagt SKRIV I PM ELLER GÄSTBOK.
kan inte lyssna, ny länk?