Asma & Macke - Det här är Hiphop
Slängde ihop 16 med asma! hoppas de diggas, o glöm inte hålla utkik för asmas mixtape! " Stay silent "
Låten : Länk till http://www.speedyshare.com/966137500.html
Backup länk : Länk till http://www.speedyshare.com/889707889.html
Vers1: Asma Hook: Macke Vers2: Macke
Lyrik:
Asma
i walked the same road for ages - followin conclusions hollerin, abusin alcohol and the truth is i adressed my beef wrong and probably looked stupid and learned that every muthafuckin problem got solutions
cause beef is the word thats been solely conclusive as i described my life without tolerance for new shit people came along and if could i would abuse em now im truthful to my word - as i tie up the loose ends
--- im really tired of loosin im fucking done with defyin my future i wont run no matter why and its crucial that i stay true to my soul and fire the losers
im alive duke - im laughin it out ima focus on movin leavin my battles for now relaxin, and plannin, handle my actual route cause speakin on some real shit is what rap is about
Hook
Det här är hiphop Inget jävla skitsnack Det här är hiphop Inget skit med Auto-tunes Det här är hiphop Något som vi lever för Det här är hiphop Något som vi själva gör Det här är hiphop som följer mig till graven Det här är hiphop mitt i natten ut på dagen Det här är hiphop som stannar i mitt hjärta Det här är hiphop vi lever för de här
Macke
sitter hemma, greppar pennan tar de lugnt sida efter sida måste skriva tills känslan har gått på grund för när skrivkrampen kommer hindras de med drivkraften som gör min hiphop till nåt eget, skippar skitsnacket
för min hiphop är mitt enda livstecken o den dagen då jag slutar ser du de på kniveggen är lika säker som ett bilbälte -på att musiken kommer finnas kvar så länge jag har tid till de
började 08 med dåligt flow och rim-teknik fortsatte att kämpa ändrade på mitt delivery Snubben, som lägger de bättre men spiller ingen tid musiken sätter sig på huvet som en giljotin
hata om ni vill, ni kan älska om ni vill ni kan skriva skit i tråden att jag borde släppa min mick tänker aldrig sluta med min hiphop tänker aldrig sluta med min hiphop
Http://www.soundcloud.com/MackeMaple <--
|