RK - Krigar oss fram (med Filosof)
ABOOOOW!
Ny tung låt e här och den här blev galen, det är robinkåre och filosof som kör denna, sprid hata älska skiter i bara ni kommenterar :D :D!!
Intro: RK&Filosof Vers1: RK Reff: Filosof Vers2: RK Brygga: RK&Filosof Beat: rapidflybeats Mix: Filosof
LÅTEN HÄR!
BANGEEEEER! kommentera nu , vill ha kommentarer från alla som tankar :D sov inte på denna whoa!
texten:
man krigar varje dag för att finna sina svar, vad e vad, ska man ta för att kunna ha nåt kvar, pengar som inte räcker dom finns aldrig kvar köper några saker för att kunna vara glad en dag så jag böjer mig på knäna jag blundar jag söker kartan och skatten på botten jag föder, jag löper med tiden som barndom sprang iväg, fick aldrig njuta av tiden en dag som farväl, jag fick en chans att bli dömd av en vän, men jag backa mitt steg men de va djävulen, så jag vänder på båten, jag sänker mitt segel jag andas ut tungt för att spika min seger jag hjälper de folket när tiden är inne jag skriver för er för att visa vårt minne försvinner med tiden bläcket de rinner jag skiter i sorg för att minnas vårt sinne,
här vi krigar oss fram många mil utan land när ska skiten försvinna jag tappat ork livet innan allt va knas jag går åt alla håll vill förstå jag är fast på mitt spår utan rast men endå jag är fakkt där jag går insett både sett å hört rätt körd fett död (det är mitt sett jag kör)
har alltid gillat skapa, jag knatar på vägen jag finner mitt svar när jag krigar förgäves röster som svävar det bildar en flock, långt bort finns väggen som bara säger stopp för det finns inga saker som folk inte gillar, det klättrar på vägen de klättrar som spindlar, jag vill ta mig fram, djävulen finns här många vill nog det men ingen gör det tyvärr, många bara viker ner sig när det inte funkar, ingen tröst dom finner taspriten o klunkar, dom skär sig från måndag till tisdag till torsdag gud skickar tecken att snart e det blodbad när man vandrar efter vägen brukar de man tänka på att saker bara taggar när dom säger jag ska stanna kvar ändå så brukar jag bara tänka kärlek och skit är bra ett tag det funkar aldrig mer än en bit,
peace!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|