J.L & Iffectz - One night stand (Storytelling)
Shue! Blev precis klar med den här låten det är lite storytelling om när jag blev ett one night stand!
vers1: J.L Refräng: Iffectz (skriven av J.L) Vers2: J.L
Mix by Zin Kim.
Hoppas ni diggar låten! Comments uppskattas som vanligt :)
J.L & Iffectz - One night stand
Reff: Följ med mig nu, På mitt äventyr. One night stand, Det var det jag blev till slut. Nu vet jag hur det känns, Men det bränns. Att bli lämnad sådär, Fan det finns ingen gräns. *2
Vers1: Kvällen den började, med party på stranden. Jag chillade med polarna, Med några öl i handen. Det började lugnt, Det var bara vi grabbar. Sen kom det några brudar, Men kan hända att jag bangar Jag kikade runt, Hittade inget intressant. Så nu tänkte jag, Fan det här är inte sant. Men sen så såg jag hon, Hon satt där och log. Med en kärleksfull blick, Så ja gick fram till hon. Hon verkade känna samma, Så vi fick bra kontakt. Och efter ett litet tag, så sa hon att. Ska vi skita i festen, Och dra hem till mig? Jag svarade snabbt, Klart jag vill hem till dig. Vi började vandra, Det var inte så långt. Nu började jag tänka, På minnen och sånt. Har blivit dumpad förut, Av en brud som va sjuk. Men i det läget jag är i nu, Kör jag på ändå.
Reff: Följ med mig nu, På mitt äventyr. One night stand, Det var det jag blev till slut. Nu vet jag hur det känns, Men det bränns. Att bli lämnad sådär, Fan det finns ingen gräns. *2
Vers2: Vi glider in i huset, Sätter oss i soffan. Tar inte lång stund, Innan vi börjar hångla. Det var inga problem, Att få upp min lilla vän. Hon tog ut den från byxan, Tur jag hade trimmat den. 69an, Doggy, Mishan och skeden. Kan berätta mer, Men vi skippar den delen. Nu ligger vi i sängen, Kollar upp mot taket. Pratar om saker, från kajaker till vaser. Jag känner mig kär, Har jag hittat den rätta? Kan det va så enkelt, Bara en flirt på en fest va? Klockan är sen, Så vi somnar ganska snabbt. Dagen efter när jag vaknade, Så fattade jag att. Bruden var borta, Jag var arg jag svär. Hon lämnade en lapp, Där det stod nått sånt här. Jag har dragit så de blir inget mer my man. Du var ju bara, Ett one night stand.
You don't know what you got, until you lose it.
|