RMS - De e sommar! (Banger) :D
Hihi. Lätt vår bästa låt hittils, jag vet att ljudkvaliten är sådär emellanåt men vi ska recca om den med bättre kvalitet inom några veckor, NU E DE SOMMAR!!!!!!!!
Speedyshare Myspace
Reffräng: Atisten Vers 1: Atisten Vers 2: Double-D Vers 3: Tazty Mixning: Atisten
Text:
Reffräng Hey! De e sommar! solen skiner på oss när vi lämnar skolhallen du och jag Hey! De e sommar! Ligger på en beach och de e varmt och vi har det jättebra x2
Vers 1: Solen den skiner på mig när jag går ut från skolan med cykeln i min hand för jag ska iväg och sola Med polare och varmt, och bärs och allting kan ingen stoppa mig, från mitt solsting Jag har klarat mina betyg och känner mig glad Med badet i mitt sikte jag ska va ledig varenda dag Ingen, ingen kan förstöra det nu Slut på 9an mannen fan jag har gått ut! Ligger på badet, med brudar i bikini Jag vågar inte bada för då får jag mini Den varma vinden, som blåser över mitt hår De e denna tiden då man e glad och man läker sår Ingenting kan stoppa mig när jag flyger fram med en snusburk i min ficka och en beer i högra hand jag ska dra nu, nu får de väl räcka tack för de finns många såna här som jag vill tacka (wtf rim:S)
Vers 2: Orkar inte med ett enda matteprov till så jag längtar efter sommaren men klockan står still. dag efter dag jag håller koll i min kalender jag vill ha lov men här lärarna som gnäller sista veckorna, ja dom känns alltid längst sommaren e här nu kan man göra vad som helst känns som varje prov jag gör, de e förgäves jag vill känna solen och doften av gräset Flyger iväg dit där allting e perfekt Danne heter kungen alla brudar springer näck De e även så de kommer bli när de e sommar känn det i låten och beatet som hoppar nu e de slut, sluta tänka på all skiten sommaren e här upp med handen till musiken sommarn e på G men jag har hål i plånkan, Spelar ingen roll jag signar ut vi ses i sommar!
Vers 3: de e sommar, jag drar ner till stranden har solbrillor på plus en mer i handen jag ska chilla, för jag e trött sen igår, har i 5 liter vax ja jag sköter mitt hår sommarlov, känner hur solen skiner inga pengar på mig så jag snor en cider nån har med sig musik, så vi dunkar den fett några emos glor snett för att vi pumpar RMS så vi skruvar upp volymen ännu ett snäpp och diggar för vi tycker att vi lägger de fett nu har jag solsting, jag tror jag kastar macka när jag sitter och jonglerar med en pantad flaska arga grannar klagar för vi lever raplife 12 öl i kroppen så jag känner mig rätt nice finns det nåt mer att säga, nu e de sommar atisten ta över jag tror jag somnar
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|