RMS - De e sommar! (Banger) :D Hihi. Lätt vår bästa låt hittils, jag vet att ljudkvaliten är sådär emellanåt men vi ska recca om den med bättre kvalitet inom några veckor, NU E DE SOMMAR!!!!!!!!SpeedyshareMyspaceReffräng: AtistenVers 1: AtistenVers 2: Double-DVers 3: TaztyMixning: AtistenText:ReffrängHey! De e sommar! solen skiner på ossnär vi lämnar skolhallen du och jagHey! De e sommar! Ligger på en beachoch de e varmt och vi har det jättebrax2Vers 1:Solen den skiner på mig när jag går ut från skolanmed cykeln i min hand för jag ska iväg och solaMed polare och varmt, och bärs och alltingkan ingen stoppa mig, från mitt solstingJag har klarat mina betyg och känner mig gladMed badet i mitt sikte jag ska va ledig varenda dagIngen, ingen kan förstöra det nuSlut på 9an mannen fan jag har gått ut!Ligger på badet, med brudar i bikiniJag vågar inte bada för då får jag miniDen varma vinden, som blåser över mitt hårDe e denna tiden då man e glad och man läker sårIngenting kan stoppa mig när jag flyger frammed en snusburk i min ficka och en beer i högra handjag ska dra nu, nu får de väl räckatack för de finns många såna här som jag vill tacka (wtf rim:S)Vers 2:Orkar inte med ett enda matteprov tillså jag längtar efter sommaren men klockan står still.dag efter dag jag håller koll i min kalenderjag vill ha lov men här lärarna som gnällersista veckorna, ja dom känns alltid längstsommaren e här nu kan man göra vad som helstkänns som varje prov jag gör, de e förgävesjag vill känna solen och doften av gräsetFlyger iväg dit där allting e perfektDanne heter kungen alla brudar springer näckDe e även så de kommer bli när de e sommarkänn det i låten och beatet som hopparnu e de slut, sluta tänka på all skitensommaren e här upp med handen till musikensommarn e på G men jag har hål i plånkan,Spelar ingen roll jag signar ut vi ses i sommar!Vers 3:de e sommar, jag drar ner till strandenhar solbrillor på plus en mer i handenjag ska chilla, för jag e trött sen igår,har i 5 liter vax ja jag sköter mitt hårsommarlov, känner hur solen skineringa pengar på mig så jag snor en cidernån har med sig musik, så vi dunkar den fettnågra emos glor snett för att vi pumpar RMSså vi skruvar upp volymen ännu ett snäppoch diggar för vi tycker att vi lägger de fettnu har jag solsting, jag tror jag kastar mackanär jag sitter och jonglerar med en pantad flaskaarga grannar klagar för vi lever raplife 12 öl i kroppen så jag känner mig rätt nicefinns det nåt mer att säga, nu e de sommaratisten ta över jag tror jag somnar