www.znapmusic.com/jungsub - checka!
Som sagt, fetaste du lagt :D texten äger rumpa, och barnen blev ganska piskade. Dock tvivlar jag på att du borde lagt ner tid på att svara dem xD (även om det rörde sig om typ tio min eller vad det nu va) Pöss<3
Jag hatar alla. Ni kan kalla det för kollektiv bestraffning.
helt okej måste vart jobbigt å bli dissad av 12 åringar ;)
varför ens dissa dom? dom är 12 bast och kan inte ens skriva en vettig text... snälla :P du la det bra, men inte värt att göra låten tycker jag ;P
bla.
TjippY - tackar! :D Det_Stavas_Fel - haha, fattar inte ens varför. hedde - i brist på annat och försök på att få studion att funka :p tack för kommentar mera!
Anenkefali - Förväntade du dig nåt annat? :D
Har inte hört deras, men jag tycker det var bra :) du vann säkert!
Hej
Skönt att äntligen få Youngsub på audio! Blir fett kåt, mayn! Vi måste kicka någon dag?! Du har lite tråkig mix och lite låg acapella. Men annars är flowet skitbra ju, trodde du var mycket sämre! Älskar dig <3
Dra åt helvete!
Graffare
2009-04-30 01:42
Va i helvete... är ni seriösa när ni säger att detta är bra :O?
-
hypnoz - thx! Entertainment - tackar :D köra snart? pöss Tizm - hur menar du att det är dåligt? ;)
Du tar dom pojk!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
tical - no shit? hahah :D:D
Graffare
2009-04-30 17:54
JungSb, hela skiten är totalt värdlöst :O Tråden måste ju bestå av kompisprops..
-
hahah har nån länk på doms låt? xD
HAHAHA dom där va då inte bra xD
shuu ppz!. haha' jag kan erkänna en sak , han tar oss . Men BARA jag ska göra ett litet svar igen på hans diss :D jag ska öva på mitt flow, jag vet att jag e kass och så :D pz
Min signatur är inte så viktig..
Brushan knullade dom grymt lagt, bra flow och delivery... hoppas han över mig svarar så du kan döda dom igen ! Peace
www.myspace.com/nMeMuzic D Dominus Up In This Slyna !
p12or när du själv är 14, lite små ironisk tbh ;)
100procent
Spunker - Vet :) Niclas424 - gör så du.. ^^ n.M.e - tack för kritik! :D, vet inte om jag svarar mer xD Showcase - say what? :D hahaha =) pz
Jag känner inte ens dig, men jag gillar din diss.
Få mina freebeats före whoa får dem! http://subscribe.m4um.net Om ni addar min msn och jag nekar, så kan det bero på att jag av misstag stänger fel fönster. På't igen. :)
Träna mer!
http://www.myspace.com/bronkish / www.bronka.se
Graffare
2009-05-02 10:43
JungSb P14 Texten är skittråkigt, kanske bra skrivit, för att vara du(men imo så suger den) . Sättet du levererar på är inte bra på nått sätt, skittråkig attityd. flowmissar/offbeat.
-
jobro - thx Bronkish - är i träningsstadiet ^^ Tizm - okey, thx ska tänka på't
Tizm - han sa ju även att det va ett tag sen han kicka en låt och han han va ovan på micken:P JungSb - har inte hört deras "diss" men kan ju säga att dom vart ägd:P iofs för att dissa en p12 behöver man bara ringa upp och säga "din mamma" och spela in det så har man ägdt dom imo^^ pz
To fucking awsome!
Jag ska svara klart, ta d bara lugnt, jag ska inte låta denna pojken vinna :D :D Och som sagt, vårat svar kommer snart!
måste känns tufft att vara i en p12 beef, :(
;.,Tjolahoppsan ,.;
hahahahaha, nu har jag äntligen gjort ett svar :D
Om du vill höra svaret och vill fortsätta beefen så kan du gå in på
Länk till http://www.newerland.net Där finns svaret, den heter Big Boy Face on me
LYSSNA! :D
Niclas424 P12 lägg upp på speedy istället.
tycker du va helt Ok men du behöver träna brääääth kåååntrååll, anars tycker jag du e nice, flowet kunde varrt tightare men aj lajk it! Hjyeas!!!
tycker första dissen var bättre än den här var.. men som jag sagt till denniz så tar det nog tid innan jag svarar , om jag nu svarar pz
Ingen av era dissar var bra, Jungsub kör över er :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
iRoZ - tack man!